SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:00 schreef MYM het volgende:
Kerst begint pas als je een Coca-Cola reclame heb gezien.
Hij heeft vreemd genoeg wel gelijk. De enige reden dat wij op deze manier kerst vieren is te danken aan Coca Cola. Ze wilden namelijk dat mensen ook cola dronken in de winter en zochten daar een geschikt middel voor. Zie daar de kerstman zoals wij hem nu kennen...een gezellige dikkerd. Helemaal bedacht door Coca Cola. Voor die tijd was de kerstman een vervelende dunne kerel en werd kerst niet gevierd zoals nu.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:03 schreef Ikwillanghaar het volgende:
Coca Cola.Christmas (zonder al dat Christelijke gedoe/gedachte etc. etc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Ik heb genoeg aan Sinterklaas, die neiging om dan ook nog die dikke geïmporteerde dwerg erbij te halen snap ik niet zo. Kerst is weer een ander feest, met kerstboom en lekker eten. Niet met cadeaus, skyradio en coca-cola.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Hij heeft vreemd genoeg wel gelijk. De enige reden dat wij op deze manier kerst vieren is te danken aan Coca Cola. Ze wilden namelijk dat mensen ook cola dronken in de winter en zochten daar een geschikt middel voor. Zie daar de kerstman zoals wij hem nu kennen...een gezellige dikkerd. Helemaal bedacht door Coca Cola. Voor die tijd was de kerstman een vervelende dunne kerel en werd kerst niet gevierd zoals nu.
Huilen van Amerikaans huiselijk marketinggeluk?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik moet altijd huilen van de Coca Cola reclames, omdat ik ze zo mooi vind..
Plus ultiem kerstgevoel dendert door me heen als ik al die.. kerst-vibes zie: ALWAAYSSS COOCAAA COLAAAAA!!!!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Hij heeft vreemd genoeg wel gelijk. De enige reden dat wij op deze manier kerst vieren is te danken aan Coca Cola. Ze wilden namelijk dat mensen ook cola dronken in de winter en zochten daar een geschikt middel voor. Zie daar de kerstman zoals wij hem nu kennen...een gezellige dikkerd. Helemaal bedacht door Coca Cola. Voor die tijd was de kerstman een vervelende dunne kerel en werd kerst niet gevierd zoals nu.
Nja ik denk bij die reclame eigenlijk totaal niet aan Amerika, maar tis gewoon mooiquote:Op donderdag 10 december 2009 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huilen van Amerikaans huiselijk marketinggeluk?![]()
Ik vind ze ook altijd leuk, KerstMaar huilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |