De rijmpiet vroeg zich afquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:28 schreef tjoptjop het volgende:
Veel plezier in LA S_E, en tevens tvp
Kijk welk nieuws we de afgelopen dagen/weken hebben gehad. Overheden die in de toekomst geen krediet meer kunnen krijgen en mogelijk failliet gaan en zorgen over het langzame herstel. Als dat er niet voor zorgt dat een steun word gebroken, moet je eerder denken dat binnnenkort een weerstand word gebroken is mijn gevoel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:16 schreef Burnie88 het volgende:
Wat een fucking saaie beursdagen zijn het de afgelopen tijd zeg. Die klotezijwaartse markt. Laat nou eens beweging (naar beneden) zien, er moet toch een keer een steun worden gebroken o.i.d.
lawlquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef LXIV het volgende:
Ik heb voor de grap 100 putjes gekocht die vanmiddag expireren. Nu maar hopen dat die cijfers flink tegenvallen!
Ze hadden het net op BB TV over de retail sales en de relatie hoe de S&P500 reageert. Was iets in de trend van, als de retail sales hoger zijn dan verwacht, de beurs daarboven op reageert en vice versa.quote:
lolquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef LXIV het volgende:
100 put-contracten natuurlijk. Dus het equivalent van 10.000x de AEX. Vanaf 317 ben ik rijk:
316: 10K
315: 20K
316: 30K
etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |