quote:Op donderdag 31 december 2009 16:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat harder schreeuwt omdat ze zichzelf niet hoort. Maar als dat verder niet boeit zeg ik: DOEN.
In tegenstelling tot al die draken, gnomen, varkens en andere rimpelsauriërs ziet zij er nog weluit.
Misschien geeft zij die man wel vastectomiequote:Op donderdag 31 december 2009 16:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
NEEEE
AUWAUWAUW!!!!!
Dit wil ik niet weten.Een naald in je ballen, the horror.
![]()
![]()
![]()
Dat icm je username.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Dudes, ik wil ook meesteres worden man! Mannen pijnigen voor geld... Omg, dát is het leven!
Geen idee wat ze hem geeft maar geen naald die in de buurt van mijn ballen komt als ik bij bewustzijn ben.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien geeft zij die man wel vastectomie
wat ligt er in vredesnaam op de achtergrond op die tafel?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:57 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch geweldig???? Wauw...... En dan hun hele hassersen kapot trappen met naaldhakken en op ze tuffen enzo, en aan het einde van de dag gewoon rijk zijn. Dit is echt entertainment gewoon.
Een vastgebonden manquote:Op donderdag 31 december 2009 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat ligt er in vredesnaam op de achtergrond op die tafel?
Het zou me niks verbazen als het een lijk is.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat ligt er in vredesnaam op de achtergrond op die tafel?
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:00 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Een vastgebonden man
Weet je wat het mooie is? Op geen enkele foto worden die dikke wijven geneukt, ze pijnigen alleen die mannen op de meest leuke manieren, ik wil dat ook
Dat slank en strak hebben we helemaal niks aan als we door naaldhakken geschopt en geslagen worden en daar ook nog voor moeten betalen.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:06 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Vrijwilligers?? Voor 100 euro maak ik je mijn bitch
Ohja en nu niet denken dat ik een enge gothic ben want ik draag gewoon H&M kleren enzoEn ik ben 19, en slank en strak enzo... Vrijwilligers die hun leven moe zijn?
I wanna tap thatttttt![]()
Z'n gezicht is onherkenbaar gemaakt, ik dacht dus al dat hij onthoofd was ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 17:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als het een lijk is.
Jij spuit helemaal niks in mijn donder.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:12 schreef LaFemmeFatale het volgende:
En ik spuit gewoon eerst morfine in je donder en bind je dan vast... Ik ben en blijf wel de baas he!
Done.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ja en edit nu ff dat stukje waar ik je naar de foto verwijs
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:19 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Dankje
Nee maar ik maakte maar een grapje hoor... Tuurlijk lijkt het me wel leuk om een man in elkaar te slaan een keer maar op sexueel gebied ben ik normaal!
Nee echtquote:
Daar hebben ze touw voor uitgevonden.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:25 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Nee echt![]()
Oke ik ben wel een beest enzo maar dat is goed, klappen vind ik lekker en ik heb har genoeg op mn hoofd dus daar mag ook aan getrokken worden. Het kan wel eens gebeuren dat er diverse krassen verschijnen op in de rug en nek en schouders bijten vind ik ook leuk maar daar stopt het dan wel
RZ nieuw vriendinnetje?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar hebben ze touw voor uitgevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |