Wat toevallig ik ben maandag terug gekomen van 5 dagen Rome, en ook 1 dag regen gehadquote:Op donderdag 10 december 2009 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet in de zomer naar Rome gaan, in het voor- of najaar is het er veel fijner. Ik ben er afgelopen week een week geweest en merendeels heb ik prachtig weer gehad: 15 graden en zonnig. Ik heb 1 dag regen gehad.
Vertel eens waarom dat het geval zou zijn.quote:
Als je per sé een hotel wilt, dan heb je niks aan deze post: maar heb je al gedacht aan een appartement?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:50 schreef Moona het volgende:
waarschijnlijk ga ik begin februari naar Rome.
ik heb zelf de meeste hot-spots al gezien, omdat ik er met school al eens geweest ben, maar nu ga ik samen met mijn vriend. We willen dus graag de bekende dingen zien, maar ook een paar leuke minder bekende dingen zien. Ik ben nu op zoek naar een goedkoop hotelletje in Trastevere.
als iemand tips heeft... laat maar weten.
http://www.rentalinrome.com/solebstudio/soleb.htm En zo zijn er op die site nog véél meer appartementen, én nog veel meer sites met andere appartementen.quote:
Mwah, een klotestad is het niet, ik heb persoonlijk meer met het binnenland van Italië en in het noorden, maar Rome is wel leuk hoor, niet m'n favoriete stad, ook niet in Italie, dan vind ik bijvoorbeeld Firenze nog een stuk gezelliger.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:45 schreef JohnDDD het volgende:
Dikke klotestad.
Onvriendelijke mensen, vies, warm in de zomer, regenachtig in de winter, groot, slecht openbaar vervoer.
mijn nicht woont daar... ga ook nog ff een paar daagjes... heeerlijk!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef Mip1988 het volgende:
deze zomer ga ik 2 weken in Bracciano vertoeven, dus dat wordt zeker een bezoekje aan Rome!
Ik ben 2 jaar geleden eind augustus naar Rome geweest het was steeds tussen de 36 en 40 graden, maar met veel water drinken en een pet op was het prima te doen!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet in de zomer naar Rome gaan, in het voor- of najaar is het er veel fijner. Ik ben er afgelopen week een week geweest en merendeels heb ik prachtig weer gehad: 15 graden en zonnig. Ik heb 1 dag regen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |