Dit.quote:Op maandag 10 november 2014 17:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik snap zoveel jaar na dato echt niet wat er zo leuk is aan Home Alone.
Het is totaal niet grappig of tenminste zo leuk dat je het elk jaar weer wilt zien.![]()
Zelfs als "als er niets leukers is op tv dan kiezen we dat"gaat voor Home Alone niet op. Dan is en blijft als je toch in de kerstsfeer wilt blijven onderstaande 'kerst' film veel leuker.
Bestaat die serieus?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:17 schreef Claude_Viole het volgende:
Maar 1 keertje Home Alone 5.
Ze zijn nu al niet meer zeker van het succes
Anyway, waar gaat Home Alone 5 over? Die heb ik nog nooit gezien?
Deze ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Van sommige dingen is het maar beter om er niks van te weten.
nopequote:Op maandag 17 november 2014 17:00 schreef Claude_Viole het volgende:
Dit is toch niet Home Alone 5 he?
Vertel mij wat. Ik begrijp niet dat sommigen zo dwepen met Home Alone als enige goede en leuke kerstfilm. Voorbeelden te over die minstens zo niet leuker zijn,tenzij men gek is op die inmiddels volwassen geworden Macaulay Culkin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit.
Wordt geloof ik al sinds begin jaren '90 ieder jaar standaard meerdere keren uitgezonden. Na 3x had i k het ook wel gezien.
En deeltje 3 & 4 zijn helemaal slecht!!
Nope, stond in 2012 te koop en werd voor ruim $1.5 miljoen verkocht.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Het huis van deel 1-2 staat te koop trouwens las ik vandaag
Mooi inderdaad. Zo heb je in deel 2 de geweldige opmerking van Kevin die iets uit de badkamer moet pakken en dan tegen z'n ouders zegt: ik kan niet in de badkamer want uncle Frank is aan het douchen en die zei dat als ik binnen zou komen lopen I would grow up never feeling like a real man 😂quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Het is toch wel een film die leuk blijft na meerdere keren kijken, je ontdekt altijd wel weer iets nieuws. Nu hoorde ik Kevin voor het eerst schreeuwen "when I grow up and get married I'm gonna live alone!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |