SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef RickoKun het volgende:
GATVERDAMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS
Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef RickoKun het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS
![]()
![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef RickoKun het volgende:JEZUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS
Ik schrok
Ga weg
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef RickoKun het volgende:OMG, arm kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef RickoKun het volgende:Kun je eigenlijk knipperen zonder ogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS
It's fun to lose.
And to pretend.
Sorry, nagelaten dat het onsmakelijk is, zit het ook nog eens acher mijn oor. dat wil zeggen dat het onder een hoek zit dat ik het niet zelf (duidelijk) kan fotograferen, en ik ga echt niet aan mijn buurvrouw vragen of ze een foto zou willen maken van mijn "pus-producerende" wondquote:Op donderdag 10 december 2009 19:48 schreef morningstorm het volgende:
pics, mensen van KLB kunnen tegen een stootje of plaats het onder spoiler.
Jammer, dat had je dan mooi in dit topic kunnen posten: We want pus! #2quote:Op donderdag 10 december 2009 19:54 schreef Dr.Fosfor het volgende:
[..]
Sorry, nagelaten dat het onsmakelijk is, zit het ook nog eens acher mijn oor. dat wil zeggen dat het onder een hoek zit dat ik het niet zelf (duidelijk) kan fotograferen, en ik ga echt niet aan mijn buurvrouw vragen of ze een foto zou willen maken van mijn "pus-producerende" wond
Gast..quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Radio-silence het volgende:
Haha TS kan in zijn hoofd geneukt worden
Ik dacht eindelijk de eerste persoon gevonden te hebben die nooit knippert. Is het weer eens een hoax.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]op de lippen rond de oogkassen.
geilquote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Radio-silence het volgende:
Haha TS kan in zijn hoofd geneukt worden
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef RickoKun het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS![]()
Geweldig.
Roken is lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |