Jou kan ik toch ook niks kwalijk nemen, gekkiequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil wel even pleiten dat het niet mijn schuld is dat half [HOMO] hierheen verhuisd is. Ik heb juist mijn best gedaan om mensen hier weg te lokken, en met Steve was dat ook best gelukt.
Dus eigenlijk is het nu pas representatief voor de showbizz, wara 80% nicht is? Dat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:45 schreef El_Che het volgende:
Wat gebeurt er dan in [HOMO]?
Niet zo raar dat ShowChat nu in FagChat is omgedoopt eigenlijk. Geer, Goor, Kwalbert, Thomas Berge, Jan Smit, roddel, achterklap, relnichten, bitchfights, Homomoeder Patrcia Paay...tja, dan kun je er de klok op gelijk zetten natuurlijk
Bovenstaande is toch niet van toepassing op Rik van der westerlaken ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:45 schreef El_Che het volgende:
Wat gebeurt er dan in [HOMO]?
Niet zo raar dat ShowChat nu in FagChat is omgedoopt eigenlijk. Geer, Goor, Kwalbert, Thomas Berge, Jan Smit, roddel, achterklap, relnichten, bitchfights, Homomoeder Patrcia Paay...tja, dan kun je er de klok op gelijk zetten natuurlijk
Nou ja, meer dat de meeste mensen die graag over Showbizz roddelen of vrouw of homo zijn (95% tenminstequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het nu pas representatief voor de showbizz, wara 80% nicht is? Dat bedoel je?
Wat een Ich habe es nicht gewust mentaliteit zegquote:En ik voel me ook niet verantwwoordelijk
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef El_Che het volgende:
[..]
Nou ja, meer dat de meeste mensen die graag over Showbizz roddelen of vrouw of homo zijn (95% tenminste) Dat komt nu idd beter naar voren bij SC
Dat slaat als een lul op een drumstel. Ik ben al een tijd uit [H] weg en ben pas later hierheen gekomenquote:[..]
Wat een Ich habe es nicht gewust mentaliteit zeg
ik ook nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Vlarp het volgende:
En ik ben niet door Ang3l hier in dit topic beland
How you doin'?quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 19:16 schreef babette21 het volgende:
Rent was echt niet aanstootgevend...wél heel goed!!
En ik heb het gevoel dat ik óf XM óf MB moet versieren om er nog 'n beetje bij te horen hier
Whehequote:
Ze leren snelquote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zeg... zo doen we dat hier niet he?
stap 1: voorstellen
stap 2: cupmaat?
Stap 3: Eeuwige trouw aan koning Ang3l zweren
stap 4: eerst even vleien en flirten
stap 5: Tadaa, nu zit je PMbox vol
komende vrijdag avond een massa verheerlijking in de Effenaar ?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze leren snel
Nu hier nog!
H was al in de pocket, Singles in de pocket. After showchat.. the WOOOOOORRRRRRLD!
maar dan krijg je dagenlange screenings van The Fall en The Fountain!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Eeuwige trouw?! Koning Ang3l ?!!
Laat me niet lachen.
O ja dat is vrijdag he?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komende vrijdag avond een massa verheerlijking in de Effenaar ?
ze rollen de rode loper voor je uit op die lange trappen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |