quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Bastard het volgende:
Over zintuigen gesproken.
Als je zuurkool hebt gegeten of hashee... weersta dan verleiding om een scheet te laten onder de douche, je kan namelijk geen kant op
Overdag veel te druk bezig man. Morgen naar vmug event dus weer druk bezig......proberen te luisteren en niet in slaap te vallen.quote:
Dan ga ik altijd zitten, is ergere geur door het water. Toch nog even genieten.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Bastard het volgende:
Als je zuurkool hebt gegeten of hashee... weersta dan verleiding om een scheet te laten onder de douche, je kan namelijk geen kant op
Mijn hond is de laatste tijd aan het stinkenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Bastard het volgende:
Zitten onder de douche doe ik sinds mn 18e niet meer.. zulke katers heb ik niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan ga ik altijd zitten, is ergere geur door het water. Toch nog even genieten.
Goed dat ik 18 ben. Tevens vanmiddag mijn rijbewijs gehaald, hipperdepip.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zitten onder de douche doe ik sinds mn 18e niet meer.. zulke katers heb ik niet meer
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
OMG
http://www.dumpert.nl/med(...)an_is_begonnen_.html
Niet alleen met een kater, was ook makkelijk likken.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Goed dat ik 18 ben. Tevens vanmiddag mijn rijbewijs gehaald, hipperdepip.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
feli, nu nog leren rijden!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heldquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
OMG
http://www.dumpert.nl/med(...)an_is_begonnen_.html
die luitjes in Kopenhagen maar blijven vergaderen over het milieu dat door jouw soort naar de ratsmodee wordt geholpen.... tjonge jongequote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn hond is de laatste tijd aan het stinken![]()
Bij het uitlaten moet ik gewoon mn neus bedekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |