Ze zijn iets verkleind (690 ipv 800) zodat de layout niet wordt opgefokt. Daarom dus ietje minder strak.
Voor de overige 25 screenshots: http://gamespot.com/gamespot/filters/products/screenindex/0,11104,561176-1,00.html
SimCity 3000 was maar een opgeknapte SimCity 2000, Simcity 4(000) wordt geheel nieuw.
Check trouwens deze link voor wat meer info over SimCity 4(000)
quote:mooi spel dat zeker en de systeemeisen wat minder mooi voor mijn portomonee
Op woensdag 01 mei 2002 01:56 schreef Refragmental het volgende:
Dit wordt echt een mooi spel, let maar op.SimCity 3000 was maar een opgeknapte SimCity 2000, Simcity 4(000) wordt geheel nieuw.
Check trouwens deze link voor wat meer info over SimCity 4(000)
Iemand een idee hoe en of ik de orginele sc3 (geen speciale editie ofzo) kan laten draaien op XP ? Hij wilt nie echt (ook niet als ik compatilibili (hoop i's zeg)) teits modus aanzet enzo).
EDIT: Er zit een vulkaan in! LOL!
Weet iemand al waneer het eigelijk op de markt komt in NL?
Groeten KITT
-Een overgang van dag en nacht
Je ziet het donker worden en de lichten in de
huizen/gebouwen, lantarenpalen, koplampen van auto's en stoplichten gaan branden.
-Het verkeer
De auto's rijden op verschillende snelheden en je krijgt nu ook spitsuur.
-Rampen
Bij brand zie je de brandweer uitrukken en de brand blussen (zie eerste screenshot van dit topic).
-Hellingen
De hellingen kunnen nu ook bebouwd worden met huizen/andere gebouwen.
En nog meer kleine dingetjes lees de preview van mijn bron.
bron: GameSpot.com, Sim City 4
Als ik die heb geef ik wel een UR elletje door.
Ik ben ondertussen ff shots aan het bekijken en ik zie vligende koeien!!
De tornado is wel heel echt geworden LOL
[Dit bericht is gewijzigd door civfan.com op 01-05-2002 17:24]
quote:Op E3 laten ze pas de eerste werkende versie zien, dus een demo is er nog lang niet (hooguit een uitgelekte Alpha versie)
Op woensdag 01 mei 2002 17:21 schreef civfan.com het volgende:
Ik heb alle simcity's al gespeeld, maar dit slaat alles. Ff gou de demo zoeken ( als die er is).
Als ik die heb geef ik wel een UR elletje door.
quote:WHAHAHAHHAHAHAHA!!!
Op woensdag 01 mei 2002 17:29 schreef civfan.com het volgende:
wat is het adres van E3
Dat is een gameshow !
Ik heb inmiddels alle screenshots gezien, en ik zie dat er aan sommige gebouwen nog wel wat werk verricht moet worden.
Maar voor een preview ziet dit er veelbelovend uit.
[Dit bericht is gewijzigd door MaxiTitan op 01-05-2002 17:43]
quote:Dus?
Op woensdag 01 mei 2002 17:37 schreef Bastard het volgende:[..]
WHAHAHAHHAHAHAHA!!!
Dat is een gameshow !
quote:Word gevraagd om een adres... daar moest ik om lachen..
Op woensdag 01 mei 2002 17:42 schreef MaxiTitan het volgende:[..]
Dus?
Ze hebben wel een site.
De maker van de Sim City serie is Maxis (maar dat weten de sim-fans wel).
En ik hoop dat ze die zwarte ronde gebouwen uit Simcity 1 er ook in hebben gebakken...
quote:Hoe moet ik dat weten, ik speel alleen de games maar verder geef ik er weinig om...
Op woensdag 01 mei 2002 17:37 schreef Bastard het volgende:[..]
WHAHAHAHHAHAHAHA!!!
Dat is een gameshow !
quote:Om bv een onveilige buurt veiliger te maken.....
Op donderdag 02 mei 2002 07:47 schreef indahnesia.com het volgende:
wie oh wie kan me vertellen over de details in het spel.. Vroeger legde je wegen aan die je dan moest onderhouden.. Is er nu meer detail? Ik bedoel, straatverlichting gaat aan en uit, maar bepaal je ook waar die lichten komen te staan? Ik noem maar een voorbeeld.
Over de lantarenpalen lijkt het me vrij duidelijk, dat je die gewoon kan plaatsen (op dezelfde manier dat je voor weg/snelweg kan kiezen).
quote:Heb je enig idee hoeveel ruimte dat gaat kosten? Als ze elk persoon in je stad zó gedetailleerd moeten gaan maken.
Als ze niet 3d gaan hoeft het voor mij niet.
Ik wil inzoomen tot op de neus van een ventje dat op straat
loopt. Voor minder doe ik het niet.
En SC3000 is al 3D (zei het in een niet echt geavanceerde vorm).
Ohja, wanneer komt dit spel uit?
quote:Er is een forum (Engelstalig) die waar je die ideeen kan posten.
Om bv een onveilige buurt veiliger te maken.....
hmmmm klinkt als een goed idee, moet je hun eens mailen ofzo.
quote:Ze zeiden dat er revolutionaire dingen eraan veranderd/toegevoegd zouden worden.
cool man. Dit spel moet ik hebben. Er zijn neem ik aan ook nieuwe buildings? En wat zijn de systeem eisen?Ohja, wanneer komt dit spel uit?
Ik hoop zo snel mogelijk, maar ik denk pas na de zomer.
Alleen weinig screenshots, en nog geen video
quote:je kunt op dat plaatje goed zien dat het in 3d is!
Op vrijdag 09 augustus 2002 10:55 schreef Dezz het volgende:
Nog een leuk screenshotje[afbeelding]
en wees maar gerust over de systeem eisen, want zulke eisen als jullie noemen, is wel overdreven ik denk dat je er goed vanaf komt met een P600 en geforce 2 en een boel werkgeheugen
In SimCity 4, each city is part of a larger region. Your neighbors are other cities that you can play. For example, you could play all five boroughs of New York City, and rule a metropolis!
If you want to create a specialized city, it pays to think about your neighboring cities. All of the economies in a region are intertwined. Want to make a bedroom community? Better first make a city where your Sims can work. Then move next door and build your suburb. You can experiment with different region layouts-traditional downtown centers or more modern "edge" cities.
Nu begint het echt leuk te worden
Oh ja ik kaats er ook gelijk nog wat coole screenshots tegenaan (ik weet niet of sommige al geplaats zijn, geen zin om te checken iig
)
quote:is kut dat ja maar 5 movies/plaatjes per dag kan bekijken op ign, had gister 5 filmpjes gezien, vandaag de rest.
Op maandag 09 september 2002 19:41 schreef Dezz het volgende:
YEAH!!!!!!!! Lees onderstaand stukje maar eens!In SimCity 4, each city is part of a larger region. Your neighbors are other cities that you can play. For example, you could play all five boroughs of New York City, and rule a metropolis!
If you want to create a specialized city, it pays to think about your neighboring cities. All of the economies in a region are intertwined. Want to make a bedroom community? Better first make a city where your Sims can work. Then move next door and build your suburb. You can experiment with different region layouts-traditional downtown centers or more modern "edge" cities.
Nu begint het echt leuk te worden
Oh ja ik kaats er ook gelijk nog wat coole screenshots tegenaan
(ik weet niet of sommige al geplaats zijn, geen zin om te checken iig
)
Maar ik kan niet wachte om simcity 4. Ga gelijk New York namaken. I love New York and Simcity.
Trouwens, dit zijn de (eveneens onbevestigde) systeemeisen:
· P2 500MHz
· 128Mb RAM
· 16Mb 3D card
· DirectX compitable sound card
· CD-ROM drive & available HD space ;-)
· Windows 95/98/ME/XP/2000
Dat gaat net draaien op mijn pc'tje (met wat opties uit ).
quote:Ik hoop dat mijn Radeon 8500 het een en ander van mijn CPU kan overnemen want mijn Athlon 700 heeft het wel al zwaar met SC3000
Op maandag 09 september 2002 22:18 schreef SuperSiem het volgende:
Zo, dat ziet er mooi uit. Nog maar twee maanden wachten (datum is helaas wel unconfirmed). Deze game gaat alvast op mijn wishlist.
Trouwens, dit zijn de (eveneens onbevestigde) systeemeisen:
· P2 500MHz
· 128Mb RAM
· 16Mb 3D card
· DirectX compitable sound card
· CD-ROM drive & available HD space ;-)
· Windows 95/98/ME/XP/2000Dat gaat net draaien op mijn pc'tje (met wat opties uit
).
En dit spel ga ik zeker spelen al moet ik er een P4/Athlon XP voor kopen
quote:Hebbe ja
Op maandag 09 september 2002 22:28 schreef Menyo het volgende:
Jammer dat er nog geen release date is, ziet er erg goed uit! Vooral de screens bij nacht vind ik erg mooi. Heb net mijn PC gekocht dus kom maar op met het spel
quote:Hee hier een TIP: als je gewoon plaatjes en filmpjes wilt blijven kijken moet je gewoon even je map 'geschiedenis' wissen en je cookies verwijderen! Thats all!
Op maandag 09 september 2002 20:45 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
is kut dat ja maar 5 movies/plaatjes per dag kan bekijken op ign, had gister 5 filmpjes gezien, vandaag de rest.
Maar ik kan niet wachte om simcity 4. Ga gelijk New York namaken. I love New York and Simcity.
quote:cookies wissen heb ik al gedaan maar moet geschiedenis ook? Nouja heb toch al alle plaatjes gezien, via het oproepen van de plaatjes hier op het forum lukt het ook
Op dinsdag 10 september 2002 17:46 schreef Dezz het volgende:[..]
Hee hier een TIP: als je gewoon plaatjes en filmpjes wilt blijven kijken moet je gewoon even je map 'geschiedenis' wissen en je cookies verwijderen! Thats all!
Veel kijkplezier!
quote:Inmiddels is al bekend dat SC4 medio november in de winkels moet liggen
Op maandag 9 september 2002 22:28 schreef Menyo het volgende:
Jammer dat er nog geen release date is, ziet er erg goed uit! Vooral de screens bij nacht vind ik erg mooi. Heb net mijn PC gekocht dus kom maar op met het spel
quote:SC4 is verschoven naar 2003
Op maandag 7 oktober 2002 13:53 schreef FredvZ het volgende:[..]
Inmiddels is al bekend dat SC4 medio november in de winkels moet liggen
De vooruitgang is dat het 360graden te draaien is.
De tegenvaller is dat wegen nog steeds in maar 8 directies gebouwd kunnen worden.
Door dat minpuntje zal je altijd beperkt blijven in je vrijheid van bouwen, je zult nooit echte steden na kunnen bouwen. Zo heb ik geprobeerd om mijn woonplaats na te bouwen, maar als een weg 20graden verschilt tov een andere weg dan houd het al op.
Kijk dat verlichte zwembad ech mooi!
Mooie palmboompjes langs de weg.
Let the games begin.
Ik denk dat jullie het wel met me eens zullen zijn dat dit echte meesterwerkjes zijn. Veel beter dan SC3000.
* MaxiTitan heeft al wat centjes opzij gezet om het orgineel te kopen zodra het in de schappen ligt.
Bron:Sim City 4 @ EA.com
quote:daar is de knop "delete cookies" voor
Op maandag 9 september 2002 20:45 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
is kut dat ja maar 5 movies/plaatjes per dag kan bekijken op ign, had gister 5 filmpjes gezien, vandaag de rest.
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Kijk eens mensen hier nog wat extra kwijlmateriaal.[afbeelding]
Kijk dat verlichte zwembad ech mooi![afbeelding]
Mooie palmboompjes langs de weg.[afbeelding]
Let the games begin.[afbeelding]
Ik denk dat jullie het wel met me eens zullen zijn dat dit echte meesterwerkjes zijn. Veel beter dan SC3000.* MaxiTitan heeft al wat centjes opzij gezet om het orgineel te kopen zodra het in de schappen ligt.
Bron:Sim City 4 @ EA.com
quote:Volgens mij is je systeem niet helemaal 100% ofzo. Of SC3000 is gewoon kloten geprogrammeerd. Hmzz denk zowiezo het 2e want toen het spel uit kwam was het een beetje te zwaar, terwijl zoiets toch wel beter gemaakt kan worden, zeker tegenwoordig.
Op woensdag 1 mei 2002 01:22 schreef -ScuL- het volgende:
neat..
maar als simcity 3(000) al niet eens vloeiend wil lopen op mijn P3 dan vraag ik me toch af wat SC4 gaat doen
quote:hehe, ik heb de cookies van ign ook verwijderd maar zodra je de site bezoekt maar ie zelf weer een cookie aan. Ik heb al zelf een cookie met de zelfde naam in de map gezet en de inhoud leeg gelaten maar dan maakt ie er gewoon van: phantom@ign[2] of zoiets.
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:15 schreef Neejoh het volgende:[..]
daar is de knop "delete cookies" voor
BTW: 13 januari is de release, dat wordt genieten geblazen
quote:KUWIJLLLLLLL
Op maandag 16 december 2002 13:21 schreef Dezz het volgende:
Nog ff wat ontzettend ruige pics:BTW: 13 januari is de release, dat wordt genieten geblazen
Dus nu maar hopen dat ie gelijktijdig in Nederland uitkomt.. aargrh ik kan niet wachten en uit frustratie maar weer SC3000 gaan spelen :D:D
Zo da is wel ff genoeg lijkt me
WAT EEN TERING GOED SPEL GAAT DIT WORDEN!!!!!
quote:je had een P3 500 mhz nodig. 16 mb videokaart. En met 128 mb ram had je volgens mij ook wel genoeg.
Op dinsdag 24 december 2002 17:40 schreef Disorder het volgende:
14 Januari? Dat is best gauw alweer
Nu maar hopen dat m'n pc het gaat trekken..
quote:nee 13 of 14 jan. Ik kan echt niet wachten... Het wordt weer eens een supergame!!
Op donderdag 26 december 2002 13:02 schreef Bob.Ross het volgende:
hmz ik dacht dat ie 4 januari uitkwam
Maar een zandweggetje ofzo lijkt me ook wel es leuk, of wat afwisseling in de soorten ofzo
Ik ben zeker weer de enige die dit vind
quote:Ach ik zit er niet zo mee. Zit er meer mee dat je de straten nu niet in meerdere richtingen kan leggen dan alleen horizontaal, verticaal en schuin. Als je daar tussen ook nog wat mogelijkheden had was het al helemaal mooi geweest. Maarja...
Op donderdag 26 december 2002 16:14 schreef BierKoning het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die wegen er weer overal hetzelfde uitzien, alhoewel het in de laatste screen wat anders uitziet...
Maar een zandweggetje ofzo lijkt me ook wel es leuk, of wat afwisseling in de soorten ofzo
quote:Er zijn wel verschillende wegen
Op donderdag 26 december 2002 16:14 schreef BierKoning het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die wegen er weer overal hetzelfde uitzien, alhoewel het in de laatste screen wat anders uitziet...
Nou ik hier toch ben ff wat plaatjes
Het blijft gewoon leuk he
quote:prachtig
Op zaterdag 28 december 2002 12:47 schreef Dezz het volgende:[..]
Er zijn wel verschillende wegen
De wegen in woonwijken zijn weer anders dan de doorgaande wegen.
Nou ik hier toch ben ff wat plaatjes
Het blijft gewoon leuk he
quote:denk 't wel. Of 't erg soepeltjes zal gaan is een 2e
Op zaterdag 28 december 2002 17:17 schreef Marvin het volgende:
Dit spel ziet er idd errug strak uit!!! Nu maar hopen dat de gameplay ook zo mooi is.. maar draait hij al op een PIII 500 ??
Dan kan ik m ook nog spelen!!
quote:waarschijnlijk wel, had al ergens gezien welke specs je nodig had... P3 500 mhz is voldoende
Op zaterdag 28 december 2002 17:17 schreef Marvin het volgende:
Dit spel ziet er idd errug strak uit!!! Nu maar hopen dat de gameplay ook zo mooi is.. maar draait hij al op een PIII 500 ??
Dan kan ik m ook nog spelen!!
quote:Dat denk ik ook! Niet.
Op zaterdag 28 december 2002 23:42 schreef Dezz het volgende:
Een ding is iig zeker, het gaat DE knaller van 2003 worden, reken maar van yes!
Duke Nukem 4ever zal ook wel uitkomen volgend jaar...en doom3 enzo... Dus nee, dit wordt niet DE knaller....maar wel een toppertje.. .
quote:volgens mij wordt dit wel de beste versie van simcity die tot nu toe is uitgebracht
Op zaterdag 28 december 2002 23:44 schreef Kreator het volgende:[..]
Dat denk ik ook! Niet.
Duke Nukem 4ever zal ook wel uitkomen volgend jaar...en doom3 enzo... Dus nee, dit wordt niet DE knaller....maar wel een toppertje..
.
wil het eigenlijk wel op mn laptop spelen, maar ik denk dat die videokaart dat weer niet trekt
quote:Wat voor laptop heb je dan?? En welke videokaart zit erin? Anders kunnen we geen fatsoenlijk antwoord op je vraag geven
Op zondag 29 december 2002 13:32 schreef Fliepke het volgende:
Wat zijn de sys. req. precies?wil het eigenlijk wel op mn laptop spelen, maar ik denk dat die videokaart dat weer niet trekt
quote:als je nu gewoon een antwoord geeft op de vraag wat de sys. req. zijn is natuurlijk veel gemakkelijker
Op zondag 29 december 2002 14:16 schreef Dezz het volgende:[..]
Wat voor laptop heb je dan?? En welke videokaart zit erin? Anders kunnen we geen fatsoenlijk antwoord op je vraag geven
tis een 850 mhz, 256 mb, 12 mb kuttig videokaartje
quote:oke dan
Op zondag 29 december 2002 16:54 schreef Fliepke het volgende:[..]
als je nu gewoon een antwoord geeft op de vraag wat de sys. req. zijn is natuurlijk veel gemakkelijker
tis een 850 mhz, 256 mb, 12 mb kuttig videokaartje
-P3 500 mhz
-16 mb videokaart.
-128 mb ram
Het zal erom hangen met je videokaartje, is het echt geen 16 mb kaart? Ik heb namelijk nog geen 12mb kaartje gezien, maar ja wie ben ik
quote:14 Januari...
Op zondag 29 december 2002 17:15 schreef Sonho het volgende:
Ziet er erg leuk uit, is het al bekend wanneer die uitkomt?
quote:en on-officeel??
Op zondag 29 december 2002 17:15 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
14 Januari...
officieel
quote:oh, ik ben de 17e jarig, dan weet ik al wat ik vraag!!!
Op zondag 29 december 2002 17:15 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
14 Januari...
officieel
quote:tis echt een 12 mb shared geheugen prutding, maar het draait vast wel stiekem
Op zondag 29 december 2002 17:09 schreef Dezz het volgende:[..]
oke dan
-P3 500 mhz
-16 mb videokaart.
-128 mb ramHet zal erom hangen met je videokaartje, is het echt geen 16 mb kaart? Ik heb namelijk nog geen 12mb kaartje gezien, maar ja wie ben ik
Ff bouwen
Simcitty! We have a problem!
En nou ff blazen meneer
Ambtswoning
Artis!
Uni??
Another disaster that's a lot of fun is the meteor. You can click and pull a flaming, tumbling rock out of space and smack it right into your city. If by now everyone hasn't left, you can be sure that it won't be long. The meteors are steerable, so you can make them curve and arc on their way in. If you suddenly feel sorry for your long-suffering citizens, you can try and push the meteors out to sea or aim them to miss the city entirely.
Another way I like to use meteors is to sculpt and pummel the landscape before I even start a city there. It's pretty cool to have a giant, old meteor crater in your city; you can put a park in the crater or maybe it'll make a nice place for City Hall.
Meteors are cool. I like just lobbing them in and watching them crater, one after another. After a few minutes of that, your terrain starts looking downright lunar.
Gelukkig heb ik nog een paar nachtjes om daar over te slapen
Wat echt leuk is de overgang van dag en nacht, ochtend- en avondspits, de leuke lantarenpaaltjes......
quote:Dat wordt leuk! Lekker in de stad gooien tijdens spitsuur
Op vrijdag 3 januari 2003 15:15 schreef Sitethief het volgende:
[afbeelding]
Ik weet dat die zijn vastgesteld op een PIII 500 en een 16 MB videokaart.
Nu heb ik zelf een AMD 1400 met 768 MB en een GF2 MX, tuurlijk zal ik dit spel wel kunnen trekken, maar denken jullie ook dat ik m dan in zijn volle glorie trek, dus alles details op high in een 1024 x 768 resolutie?
quote:GF2 MX is dat een 16 mb kaartje? Zoja, ik denk dat het wel lukt maar het zal dan niet smooth lopen vrees ik. Ik heb zelf de geforce 2 32 mb pro versie (had eerst de GF 2 32 gts maar heb h'm opgeblazen
Op vrijdag 3 januari 2003 17:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Even een vraagje over de minimum systeemeisen:Ik weet dat die zijn vastgesteld op een PIII 500 en een 16 MB videokaart.
Nu heb ik zelf een AMD 1400 met 768 MB en een GF2 MX, tuurlijk zal ik dit spel wel kunnen trekken, maar denken jullie ook dat ik m dan in zijn volle glorie trek, dus alles details op high in een 1024 x 768 resolutie?
Ik was al fan van 2000 en 3000 (hoewel 3000 wel er moeilijk was, en 4000 is dat niet meer ) Dus ik ben benieuwd hoe die is!
quote:ja ik ook
Op zondag 12 januari 2003 18:41 schreef apengek het volgende:
ik heb em al wel![]()
alleen als je de stad vol hebt kan ie wel gaan haperen
quote:500 mhz, 16 mb kaart
Op maandag 13 januari 2003 15:02 schreef JesusThePimp het volgende:
Wat voor vereisten zijn ervoor benodigd?
quote:Fuck, dus mijn 486DX, 16 MB, SVGA redt dat net niet!
Op maandag 13 januari 2003 15:27 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
500 mhz, 16 mb kaart
quote:Originele *.exe wegmikken (of renamen)
Op maandag 13 januari 2003 15:30 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb m ook... maar op de 1 of andere manier wil ie niet werken
de autorun werkt niet... en ook de normale executibles werken niet
klinkt een beetje wazig.. weet ik... maar toch
dan zou hij het moeten doen!!
mag ik dit uitleggen eigenlijk
quote:Ik vind van niet:
Op maandag 13 januari 2003 15:33 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Originele *.exe wegmikken (of renamen)
De Crack kopieren en renamen naar de naam vd originele exedan zou hij het moeten doen!!
mag ik dit uitleggen eigenlijk
Maar ja, da's mijn visie
Voor de rest heb je toch wel een snelle pc nodig, vooral bij grote steden gaat het allemaal wat minder soepel
En op wat voor systemen spelen de mensen/boefjes die hem nu al hebben? En loopt dat een beetje...
[Dit bericht is gewijzigd door Hou-m-Nat op 13-01-2003 15:50]
Brennie gaat zich heerlijk vermaken met dit spel
quote:Gewoon uitproberen...
Op maandag 13 januari 2003 15:45 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Even een vraagje over de minimum systeemeisen:
Ik weet dat die zijn vastgesteld op een PIII 500 en een 16 MB videokaart.
Nu heb ik zelf een AMD 1400 met 768 MB en een GF2 MX 64MB, tuurlijk zal ik dit spel wel kunnen trekken, maar denken jullie ook dat ik m dan in zijn volle glorie trek, dus alles details op high in een 1024 x 768 resolutie?En op wat voor systemen spelen de mensen/boefjes die hem nu al hebben? En loopt dat een beetje...
Ik weet niet of het spel erg cpu of juist gpu afhankelijk is. Mij lijkt de processor toch het belangrijkst (is nl niet volledig 3d).
AMD XP 1700+ icm ATi Radeon 8500
quote:gebruik je de trainer of maak je zelf winst
Op maandag 13 januari 2003 15:52 schreef Speed24 het volgende:[..]
Gewoon uitproberen...
een stad met 1000 inwoners loopt bij mij altijd goed ( 1280x1024 alles high), maar richting 10-15 duizend inwoners gaat zelfs 1024x768 schokken.Ik weet niet of het spel erg cpu of juist gpu afhankelijk is. Mij lijkt de processor toch het belangrijkst (is nl niet volledig 3d).
AMD XP 1700+ icm ATi Radeon 8500
quote:dat was enschede
Op maandag 13 januari 2003 18:44 schreef Dezz het volgende:
Yes! Ik hoop op meer plaatjes van eigen gemaakte steden!
quote:Ik zie onderin toch echt Glanerbrug staan.
Op maandag 13 januari 2003 18:50 schreef apengek het volgende:[..]
dat was enschede
quote:ohja
Op maandag 13 januari 2003 20:02 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik zie onderin toch echt Glanerbrug staan.
En dat gehucht mocht willen dat het er zo uit zag in het echt.
Ik gaat dit morgen ook maar ff halen, ziet er vet uit!
Heeft iemand dit al gecheckt thuis?
quote:In jouw geval is de GPU in ieder geval voldoende...
Op dinsdag 14 januari 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
Draait dit een beetje met mijn PIII-933, 256MB en GForce2 64MB.
quote:Ik heb een PIII-600, 256+128MB, Gf2 MX200
Op dinsdag 14 januari 2003 00:41 schreef blieblie het volgende:
(AMD TB 1200Mhz en een Gf2MX440)
Draait perfect
quote:Ooooooooooooooh, *begin februari SC4 gaat halen.
Op dinsdag 14 januari 2003 13:47 schreef MrTorture het volgende:[..]
Ik heb een PIII-600, 256+128MB, Gf2 MX200
Draait perfect
ik heb dit spel net een paar dagen met een deviance trainer dan kun je mie vet mooie en grote steden maken
quote:eeeh ook op 1024x768x 32 bits en alle details en sjit op et hoogst?
Op dinsdag 14 januari 2003 13:47 schreef MrTorture het volgende:[..]
Ik heb een PIII-600, 256+128MB, Gf2 MX200
Draait perfect
maar ik speel nu met software renderer op 1024 omdat mijn 3Dkaart er mee opgehouden is.
quote:Ik weet het niet, op de dual 2000, van een vriend van me, met 1GB geheugen deed-ie et aardig, ondanks een ranzig geforce 4 kaartje...
Op dinsdag 14 januari 2003 14:54 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik heb amd 2000+ en 512mb en geforce 4
[Dit bericht is gewijzigd door MrTorture op 14-01-2003 14:56]
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 14:56 schreef MrTorture het volgende:[..]
Ik weet het niet, op de dual 2000 van een vriend van me met 1GB geheugen deed-ie et aardig, ondanks een ranzig geforce 4 kaartje...
quote:Serieus??
Op dinsdag 14 januari 2003 14:56 schreef MrTorture het volgende:[..]
Ik weet het niet, op de dual 2000, van een vriend van me, met 1GB geheugen deed-ie et aardig, ondanks een ranzig geforce 4 kaartje...
quote:Dan ga die screenies maar onderhand eens posten, of krijg je je stad niet mooi
Op dinsdag 14 januari 2003 14:00 schreef poehej het volgende:
ik maak vanmiddag ook wel ff wat screenies als mn stad een beetje mooi isik heb dit spel net een paar dagen met een deviance trainer dan kun je mie vet mooie en grote steden maken
quote:jep
Op dinsdag 14 januari 2003 13:38 schreef blieblie het volgende:
Vliegen die vliegtuigjes ook echt?
quote:Stoer........
Op dinsdag 14 januari 2003 18:15 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Mijn Broertje Heeft Het Spel Al Gedownload Via Internet..
quote:Jaloers
Op dinsdag 14 januari 2003 18:54 schreef Dezz het volgende:[..]
Stoer........
quote:kewl, dus geen statische plaatjes die 1 keer per 5 seconde geheel van locatie veranderen
Op dinsdag 14 januari 2003 18:09 schreef apengek het volgende:[..]
jep
mijn screens zijn btw gemaakt op mn P4 2.53 Ghz met 9700PRO en 512MB geheugen... werkt goed!!!
quote:Zowhé! Jouw broertje is een L337-bikkel zeg!
Op dinsdag 14 januari 2003 18:15 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Mijn Broertje Heeft Het Spel Al Gedownload Via Internet..
Mag jij straks ook spelen als je even aan zijn anusje hebt gefrunnikt?
quote:Ey. nep-nerd
Op dinsdag 14 januari 2003 18:56 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zowhé! Jouw broertje is een L337-bikkel zeg!
Mag jij straks ook spelen als je even aan zijn anusje hebt gefrunnikt?
quote:Weet ik veel...
Op dinsdag 14 januari 2003 18:59 schreef blieblie het volgende:
Ey. nep-nerd.
Het is OF 1337, OF l33t
quote:Ja echt wel
Op dinsdag 14 januari 2003 18:55 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Jaloers
zo ik ga sc4 weer lekker verder spelen
Dit is een van de weinige games die ik trouwens koop, dit is te mooi om te kopieren
quote:Nee
Op dinsdag 14 januari 2003 20:21 schreef blieblie het volgende:
Nog iemand screenshots?
quote:gezien mijn berekeningen heb ik 'm morgen als ik uit m'n werk kom
Op dinsdag 14 januari 2003 20:21 schreef blieblie het volgende:
Nog iemand screenshots?
duurt me wel veel te lang allemaal, kan niet wachten
quote:volgens mijn berekening zo ongeveer over een week of 2
Op dinsdag 14 januari 2003 20:23 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
gezien mijn berekeningen heb ik 'm morgen als ik uit m'n werk kom
![]()
quote:ik moet zeggen dat ik wel zo'n beetje gek wordt als ik die screens zie van lui hier
Op dinsdag 14 januari 2003 20:24 schreef blieblie het volgende:[..]
volgens mijn berekening zo ongeveer over een week of 2
![]()
quote:Overmorgen toch? Komt de 16e toch pas uit? Kost wel 42 Pleurootjes trouwens (bij Proxis)..
Op dinsdag 14 januari 2003 20:23 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
gezien mijn berekeningen heb ik 'm morgen als ik uit m'n werk kom
![]()
quote:Deamon Tools
Op dinsdag 14 januari 2003 20:48 schreef roobje het volgende:
gvd, kom ik er net achter dat mn cd-r's op zijn..Wordt morgen dus..
EDIT: En toen was de site down
Naja hiermee kan je een schijf emuleren, je laadt het *.cue bestand en je kan hem vanaf de schijf installeren
quote:Print Scrn aub
Op dinsdag 14 januari 2003 20:41 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
woeiiiiii wat een cooool spel![]()
*verder gaat spelen*
quote:oh das wel handig!
Op dinsdag 14 januari 2003 21:04 schreef hp22 het volgende:[..]
EDIT: En toen was de site down
Naja hiermee kan je een schijf emuleren, je laadt het *.cue bestand en je kan hem vanaf de schijf installeren
quote:zucht........kijk aub dit topic eens goed door dan vind je ze wel!
Op dinsdag 14 januari 2003 21:17 schreef _asterix_ het volgende:
Min config ?????
quote:Ja Ja...ben gewoon een beetje lui ...maar bij deze...ik volg je advies op...
Op dinsdag 14 januari 2003 21:20 schreef Dezz het volgende:[..]
zucht........kijk aub dit topic eens goed door dan vind je ze wel!
quote:500 mhz 16 mb vidkaart en 256 mb ram ofzo...
Op dinsdag 14 januari 2003 21:23 schreef _asterix_ het volgende:[..]
Ja Ja...ben gewoon een beetje lui ...maar bij deze...ik volg je advies op...
quote:eej jij hebt 'm ook nog niet he? ga jij 'm kopen?
Op dinsdag 14 januari 2003 21:23 schreef blieblie het volgende:[..]
500 mhz 16 mb vidkaart en 256 mb ram ofzo...
is wel te raaien nie waar?
quote:1 Februari, wanneer mijn toelage gestort is
Op dinsdag 14 januari 2003 21:25 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
eej jij hebt 'm ook nog niet he? ga jij 'm kopen?
*nieuwsgierig is*
quote:hehehe
Op dinsdag 14 januari 2003 21:28 schreef blieblie het volgende:[..]
1 Februari, wanneer mijn toelage gestort is
quote:Dit is sinds Rollercoaster Tycoon dan het spel wat ik voor mezelf officieel koop
Op dinsdag 14 januari 2003 21:29 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
hehehe
damn trouwens it's about time dat sc4 uitkwam hoor, want ik was behoorlijk uitgekeken op sc3000 (na ERG veel spelen)
Ik ben nooit goed geweest in Sim City's... (heb 3000 niet gedaan, en bij 2000 gingk altijd failliet en verpauperde de wijken )
quote:dat soort spellen blijven me erg boeien, dat terwijl ik nu érg verslaafd ben aan GTA3.
Op dinsdag 14 januari 2003 21:34 schreef blieblie het volgende:[..]
Dit is sinds Rollercoaster Tycoon dan het spel wat ik voor mezelf officieel koop
.
Ik ben nooit goed geweest in Sim City's... (heb 3000 niet gedaan, en bij 2000 gingk altijd failliet en verpauperde de wijken
)
quote:Ik ben chronisch fan van Transport Tycoon, dus ik ga maar es SC ECHT uitproberen ipv een cracked versie na 2 keer proberen in de kast te gooien.
Op dinsdag 14 januari 2003 21:35 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
dat soort spellen blijven me erg boeien, dat terwijl ik nu érg verslaafd ben aan GTA3.
maar 't idee achter simcity blijft telkens wel 't zelfde welke versie je ook hebt.
De key is gewoon niet meer geld uitgeven dan je hebt enzo
quote:Ik heb hem nog niet nee...wilde eerst weten of mijn pc het spel aankan. De laatste versie die ik heb gekocht was 2000. Denk dat ik het spel wel ga kopen...
Op dinsdag 14 januari 2003 21:25 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
eej jij hebt 'm ook nog niet he? ga jij 'm kopen?
*nieuwsgierig is*
quote:Wat voor pc heb je dan?
Op dinsdag 14 januari 2003 21:38 schreef _asterix_ het volgende:[..]
Ik heb hem nog niet nee...wilde eerst weten of mijn pc het spel aankan. De laatste versie die ik heb gekocht was 2000. Denk dat ik het spel wel ga kopen...
quote:een packard & hell
Op dinsdag 14 januari 2003 21:40 schreef blieblie het volgende:[..]
Wat voor pc heb je dan?
500 celeron / 16 mb 3dfx / 256 mb en xp op min config.
zou volgens de site net moeten lukken...
quote:Hehe, ken neh, maar is neh nie de moeite waard
Op dinsdag 14 januari 2003 21:42 schreef _asterix_ het volgende:[..]
een packard & hell
500 celeron / 16 mb 3dfx / 256 mb en xp op min config.
zou volgens de site net moeten lukken...
quote:als je alle uren die ik Transport Tycoon Deluxe heb gespeeld aan elkaar plakt, kom je wel aan een maand denk ik bij mij
Op dinsdag 14 januari 2003 21:37 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik ben chronisch fan van Transport Tycoon, dus ik ga maar es SC ECHT uitproberen ipv een cracked versie na 2 keer proberen in de kast te gooien.
quote:Een opvolger?
Op dinsdag 14 januari 2003 21:44 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
als je alle uren die ik Transport Tycoon Deluxe heb gespeeld aan elkaar plakt, kom je wel aan een maand denk ik bij mij
.
Btw, er is nu ook een opvolger van he? Ik heb de demo geprobeerd maar 't spel zuigt zwaaaaaaaar
quote:ja...maar ga echt niet mijn pc voor een spel upgraden...alhoewel...het worden steeds meer spellen die ik niet kan spelen...
Op dinsdag 14 januari 2003 21:44 schreef blieblie het volgende:[..]
Hehe, ken neh, maar is neh nie de moeite waard
.
Kan je em op 640 bij 480 gaan draaien op 16 bits
quote:in Transport Tycoon Deel 2 heb ik wat info gepleurd
Op dinsdag 14 januari 2003 21:47 schreef blieblie het volgende:[..]
Een opvolger?
Welke?
officieel zou Rollercoaster Tycoon de opvolger worden van Transport Tycoon deluxe. Maar toen de designer voor de gein met Achtbaankarretjes op de treinbanen begoon te expirimenteren begon stond TTD2 op de lange baan.
edit: de gameplay van dat spel is zwaaaaar kut, maar genoeg offtopic nou, als we erover door gaan, ff in dat topic ok?
[Dit bericht is gewijzigd door Bob.Ross op 14-01-2003 21:49]
quote:3 jaar is wel een upgradable tijd hoor
Op dinsdag 14 januari 2003 21:47 schreef _asterix_ het volgende:[..]
ja...maar ga echt niet mijn pc voor een spel upgraden...alhoewel...het worden steeds meer spellen die ik niet kan spelen...
Waarom moet dat ook altijd zo snel gaan....
quote:als je zones maakt worden de wegen automatisch aangelegd ertussen ja.
Op dinsdag 14 januari 2003 22:19 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Klopt het dat wegen automatisch worden aangelegd? Zo ja, kun je dat ergens uitzetten? Als dat niet kan lijkt me dat toch wel een flinke teleustelling. Dan toch maar downloaden inplaats van gewoon kopen
ik weet niet of je dat uit kunt zetten
quote:Das wel kloten
Op dinsdag 14 januari 2003 22:41 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
als je zones maakt worden de wegen automatisch aangelegd ertussen ja.
ik weet niet of je dat uit kunt zetten
Zo dus ongeveer,
dat door een hele stad ziet er erg saai uit imho. Of ik tref gewoon telkens de verkeerde plaatjes... In iedergeval hopen dat er heel snel een patch voor komt als dat die uitgezet kan worden.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 15-01-2003 03:16]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |