Ik gok het_huptquote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik stiekem hopen?
Niet lullig bedoelt voor de eventuele FOK!ker in kwestie maar omg wat zou dat een giga rel worden
toegegeven, ik ben erg naief, goedgeloving en geloof te veel in het goede van de mens. Dat heeft het verleden wel bewezen. Maar deze heb ik zelfs doorquote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh thank god, ik dacht even dat je ts geloofde.
Pfieuw. Pak van m'n hart
ik hoop mee, of eventueel naar de echte identiteit van ts om haar leven te verziekenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik stiekem hopen?
Niet lullig bedoelt voor de eventuele FOK!ker in kwestie maar omg wat zou dat een giga rel worden
kan niet op geld worden gewaardeerd, tenzij TS normaal voor deze diensten ook al een uurtarief in rekening brengt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Joene het volgende:
ik gok dat het aandeel spuiten en slikken was dunno.
Hij dacht dat het verrekte handig was dat elke dag als hij thuiskwam van z'n werk er een geyl neuksletje op 'm wachtte. Die sukkel had alleen niet door dat ze 'm later wil kaalplukken. Niet dat het veel zal worden, maar de intentie alleen al.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
het is niet relevant of ze daadwerkelijk heeft bijgedragen aan het huis, het gaat erom wat haar aandeel in het gezamenlijk huishouden is (wat anders geheel of in ieder geval deels ten laste van haar ex zou zijn gekomen).
ze heeft ergens een punt, al zegt mijn gevoel ook dat iemand van 21 niet eens met iemand samen in een eigen huis zou moeten wonen, zeker als haar bijdrage waarschijnlijk minimaal is geweest; ze zal aan moeten tonen dat er überhaupt een gezamenlijk huishouden werd gevoerd en zij ook daadwerkelijk een bijdrage heeft geleverd die meer is dan haar eigen kosten die ze op zichzelf zou hebben gehad.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef steve.T het volgende:
daar zo ik graag een steentje bij willen dragen heb ik ook nog een leuke avond^^
Hmm, als ik terug naar fok surf blijf ik ingelogd, moet nog even expliciet uitloggen zo te merken.quote:Hij dacht dat het verrekte handig was dat elke dag als hij thuiskwam van z'n werk er een geyl neuksletje op 'm wachtte. Die sukkel had alleen niet door dat ze 'm later wil kaalplukken. Niet dat het veel zal worden, maar de intentie alleen al.
Dat ligt eraan of je genoeg klanten hebt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Maar als het me lukt verdien ik meer dan hem in een jaar...
Ow puh-lease!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Hmm, als ik terug naar fok surf blijf ik ingelogd, moet nog even expliciet uitloggen zo te merken.![]()
Hij is oud genoeg om mijn vader te zijn.
Maar als het me lukt verdien ik meer dan hem in een jaar...
Lukt vast wel ze pikt gewoon de portomonee en zegt voel je je nu genaaidquote:Op donderdag 10 december 2009 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je genoeg klanten hebt.
Whehequote:Op donderdag 10 december 2009 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lukt vast wel ze pikt gewoon de portomonee en zegt voel je je nu genaaid
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:48 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat TS een clown is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |