Omg BTquote:
Je moet f5en op nieuwe topicsquote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef TwyLight het volgende:
Direct centraalniemand kan dit topic nu vinden
nee, thrillerquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef TwyLight het volgende:
tja wie staat daar, raad maar, drama
KLB laadt sneller in geval van een fipo huntquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet f5en op nieuwe topicsniet op KLB.
Wel, je bent het alleen vergeten.quote:
NIET!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel, je bent het alleen vergeten.
quote:Ali Fucking B en Big 2 van de Opposites
Waarom doe je stoer je hele crew zit nog op mijn pik
Ik had een sloep maar nu cruise ik een fucking schip
Sukkels zijn jaloers op al die doekoe waar ik nu op zit
Toch ben ik down to earth beide benen op de bodem
Maar fuck me op en ik heb je beide benen zo gebroken
Ik ben nu bezig om mijn eigen label te vergroten
En als het zo doorgaat nemen wij zelfs de Majors over
Zie deze moker is net als een fucking range rover
4 wiel aandrijving daar sta je tegenover
Ga uit de weg voor niemand
Dus loop een blokje om
Zie als je mij wilt passeren wordt dit je eindstation
fakking stoerrrr xDquote:
Jaa, stoere mattieboys, joh. Ik ben echt bang voor ze. Je moet ze echt geen shit makuhhh jonguhhh, jij weet het toch?quote:
Dat jij nou alleen maar liefdevolle teksten op kunt pikken als ze je in hapklare brokken worden geserveerd kunnen wij ook niet helpen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaa, stoere mattieboys, joh. Ik ben echt bang voor ze. Je moet ze echt geen shit makuhhh jonguhhh, jij weet het toch?
Zal ik mn brada die kills laten klappen?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaa, stoere mattieboys, joh. Ik ben echt bang voor ze. Je moet ze echt geen shit makuhhh jonguhhh, jij weet het toch?
Dan valt er wat goed te maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En als er nou wat goed te maken valt na de sex?
Want zo zijn alle rapteksten natuurlijk inderdaad.quote:
Ach, dat is helemaal niet waar.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jij nou alleen maar liefdevolle teksten op kunt pikken als ze je in hapklare brokken worden geserveerd kunnen wij ook niet helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |