whahahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar het zijn wel stronteigenwijze beesten. Zo werd ik ooit van de manege weggestuurd omdat ik kutpaard tegen een paard zei. Later mocht ik terugkomen maar toen hoefde het niet meer van mij.
Sindsdien heb ik een hekel aan paarden.
Net als "Kutzon", die reclamequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahaha'kutpaard' zeggen en dan de manege uitgestuurd worden
* rulerofdeath geeft Nath een knuffelquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, ze zei woensdag dat ze wel merkte dat ze toch wel veel van me hield. Dus toen kreeg ik echt superveel hoop. Maar ze wilde nog even aankijken hoelang ze zich zo zou voelen. En zoals ze gisteren op me reageerde, begin ik toch wel bang te worden dat het niet goedkomt.
Vandaag geen contact met dr gezocht, en ben ik ook niet van plan te doen. Maar ben gewoon bang
Dat paard kan het niet helpen dat jij word weggestuurd omdat je kutpaard zegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar het zijn wel stronteigenwijze beesten. Zo werd ik ooit van de manege weggestuurd omdat ik kutpaard tegen een paard zei. Later mocht ik terugkomen maar toen hoefde het niet meer van mij.
Sindsdien heb ik een hekel aan paarden.
Sterkte ermeequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, ze zei woensdag dat ze wel merkte dat ze toch wel veel van me hield. Dus toen kreeg ik echt superveel hoop. Maar ze wilde nog even aankijken hoelang ze zich zo zou voelen. En zoals ze gisteren op me reageerde, begin ik toch wel bang te worden dat het niet goedkomt.
Vandaag geen contact met dr gezocht, en ben ik ook niet van plan te doen. Maar ben gewoon bang
Nee, kippetjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ratel gaan we morgen een loempia eten op de markt?
Dankje. Vind het zo moeilijk geen contact met dr te hebben. Ik moet dr echt met rust laten, maar vind het zo fucking moeilijk.quote:
Kan ik helemaal begrijpen... Toch moet je het proberen. Richt je op je hobbies of zo, ga wat leuks doen met vriendinnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje. Vind het zo moeilijk geen contact met dr te hebben. Ik moet dr echt met rust laten, maar vind het zo fucking moeilijk.
Heb vanavond een pyjamaparty met 4 meidenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik helemaal begrijpen... Toch moet je het proberen. Richt je op je hobbies of zo, ga wat leuks doen met vriendinnenDat zet je hoofd tenminste even naar iets anders.
Hoelang blijven de pyjama's anquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb vanavond een pyjamaparty met 4 meidenMaar dat stond al gepland voor het uitging
De hele nacht/ochtend, tot we weer weggaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoelang blijven de pyjama's an?
Ohquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De hele nacht/ochtend, tot we weer weggaan.
Grapjas.
Zijn wel 2 potten en 2 biseksuelen (waaronder ik dus). Maar we zijn zo goed bevriend met elkaar dat we daar niet aan willen denkenquote:
Ja nee, ik vraag alleen maarquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn wel 2 potten en 2 biseksuelen (waaronder ik dus). Maar we zijn zo goed bevriend met elkaar dat we daar niet aan willen denken
Heb zo'n.. hoe leg je dat uit? Fotoding met 'sneeuw'. En daarin zit een code, dan kan ik iets bestellen ofzo. Maar ik heb nog niet gekeken wat er allemaal bij zitquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja nee, ik vraag alleen maar![]()
Krijg je nog een kerstpakket? Ik heb 'm net opgehaald. Vol vretn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |