abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75487099
De visumregels van curaçao geven het volgende aan:

Toeristisch verblijf zonder visum: niet langer dan 3 maanden
Toeristisch verblijf met visum: verblijfsduur conform visum

Betekend dit dat ik vrijblijvend 3 maanden kan rondlopen op het eiland zonder illegaal te zijn?
Ik moet voor elkaar zien te krijgen dat ik vijf en een halve maand kan blijven

alvast bedankt voor jullie kennis en kunde
pi_75487141
Hierbij wat toelichtin wat er mis is gegaan:

Beste Farida,

Helaas wordt het onderwerp 'cliënt tevredenheidsonderzoek' niet goedgekeurd door mijn schoolopleiding, omdat het geen specifiek thema heeft. Thema's kunnen zijn: verzuimbeleid, competentieonderzoek of opleidingsbeleid.
Ik moet mij kunnen verdiepen in een specifiek onderwerp, en hier onderzoek in doen zodat er gericht advies gegeven kan worden. Mocht je hier nog andere ideeën over hebben, dan hoor ik dit uiteraard graag.

Persoonlijk zou ik het enorm interessant vinden om toch voor jullie het cliënt tevredenheidsonderzoek uit te voeren.

Het niet gaan naar Curaçao, zou voor mij persoonlijk een enorme teleurstelling zijn. Naast het feit dat ik al maanden uit kijk naar een schitterende periode waarin ik jullie van dienst kan zijn, heb ik ook al de nodige investeringen gedaan (ticket, huisvesting, literatuur, laptop). Voor mij zal het heel erg moeilijk worden om een andere organisatie te vinden, gezien de tijd.

Mijn vraag in deze is: Is het toch mogelijk om voor jullie het client tevredenheidsonderzoek uit te voeren, zonder dat de opdracht vanuit school komt? Ik wil dit graag voor jullie doen.
Wat mij betreft stel ik dan ook het afstuderen een half jaar uit. Ik vraag geen hoge vergoeding en je zou me hier enorm gelukkig mee kunnen maken.

Ik ben enorm gemotiveerd! En ik heb eerdere ervaringen met het uitvoeren van meerdere tevredenheidsonderzoeken, dus ik ben er van overtuigd dat ik jullie van dienst kan zijn.

Mocht het nodig zijn, dan betaal ik stageplekcuracao het bedrag dat ze normaal ook van mij ontvangen (eventueel plus een extra bedrag). Geen probleem als deze kosten oplopen, ik heb het er zeker voor over!

Alvast bedankt voor je reactie.

met vriendelijke groet,
Heider00sje
pi_75487392
Ten eerste ik begrijp geen kut van je mailtje. Bied jij hun nu geld aan om voor hun te werken? Verveel je je ofzo?

Maar je kan dus 3 maanden nutteloos rondlopen. Als ik het goed heb houd het ook in dat je 3 maanden vakantie moet vieren en officieel niet mag werken. Je kan na 3 maanden vaak wel grens even over en weer terug om weer 3 maanden te blijven in het land.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_75487471
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:50 schreef RPG het volgende:
Ten eerste ik begrijp geen kut van je mailtje. Bied jij hun nu geld aan om voor hun te werken? Verveel je je ofzo?

Maar je kan dus 3 maanden nutteloos rondlopen. Als ik het goed heb houd het ook in dat je 3 maanden vakantie moet vieren en officieel niet mag werken. Je kan na 3 maanden vaak wel grens even over en weer terug om weer 3 maanden te blijven in het land.
Mijn excuus, hier nog meer achtergrondinformatie:

Ik ga afsturen, en dit wil in het buitenland doen. Er zijn al twee maanden overheen gegaan om de opdrachtbeschrijving goed te krijgen. Ik heb gebruik gemaakt van een bemiddelingsbureau (die kosten hebben gemaakt, en kosten zouden mislopen als ik in dienstverband ga werken)
De opdracht is niet goedgekeurd vanuit school, dat heb ik net te horen gekregen.
Uiteraard probeer ik nog andere opties

Aangezien ze aangeven toch het tevredenheidsonderzoek uit te willen voeren, bied ik aan om dit in dienstverband te gaan doen

Mocht dit niet kunnen, dan ga ik gewoon! En dan ga ik daar op zoek naar werk.. of ga ik daar schilderen, sporten, vissen, zwemmen, snorkelen, zwemmen, bruin worden, coctails drinken en zo
pi_75487577
ik zou het ook even in dit topic vragen. Ze zullen daar allemaal met visums bezig geweest zijn: Curaçao

Voor werk:
http://www.caribbeanhr.com/?node=main&id=411&lang=-1
http://www.wereldjob.com/

[ Bericht 43% gewijzigd door RPG op 10-12-2009 17:02:48 ]
pi_75487611
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef Heider00sje het volgende:
De visumregels van curaçao geven het volgende aan:

Toeristisch verblijf zonder visum: niet langer dan 3 maanden
Toeristisch verblijf met visum: verblijfsduur conform visum

Betekend dit dat ik vrijblijvend 3 maanden kan rondlopen op het eiland zonder illegaal te zijn?
Ik moet voor elkaar zien te krijgen dat ik vijf en een halve maand kan blijven

alvast bedankt voor jullie kennis en kunde
Wat is hier niet aan te snappen?
Maar goed, je hebt een visum nodig want 5.5 maand is langer dan 3 maanden. Bij de visumdienst zelf, of bij het bedrijf waarvoor je gaat werken/stagelopen, kun je het beste nog even navragen of je een werkvisum nodig hebt of een toeristenvisum.
pi_75487938
Ik kom dit stukje tekst tegen:

Dit betekend dus dat ik zonder problemen 6 maanden kan verblijven?
pi_75488010
jep zolang je dus maar niet werkt en eigenlijk alleen geld uitgeeft in dat land
pi_75488653
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:03 schreef Heider00sje het volgende:
Ik kom dit stukje tekst tegen:
[ afbeelding ]

Dit betekend dus dat ik zonder problemen 6 maanden kan verblijven?
eerst mailen dat je dingen hebt gekocht, ticket en laptop enzo, en dan nu ineens erachter komen wat voor visum je wel of niet nodig hebt

lekker volgorde hou je erop na
pi_75509284
Ik heb net de ambassade gebeld Ze vertelde me dat ik helemaal geen visum nodig heb!

Omdat ik de Nederlandse nationaliteit heb Hoef dus niks aan te vragen

Ik mag er sowieso 6 maanden verblijven, ongeacht randvoorwaarden.

Ze vertelde me dat een geldig paspoort voldoende is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')