quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:50 schreef RPG het volgende:Ten eerste ik begrijp geen kut van je mailtje. Bied jij hun nu geld aan om voor hun te werken? Verveel je je ofzo?
Maar je kan dus 3 maanden nutteloos rondlopen. Als ik het goed heb houd het ook in dat je 3 maanden vakantie moet vieren en officieel niet mag werken. Je kan na 3 maanden vaak wel grens even over en weer terug om weer 3 maanden te blijven in het land.
Mijn excuus, hier nog meer achtergrondinformatie:
Ik ga afsturen, en dit wil in het buitenland doen. Er zijn al twee maanden overheen gegaan om de opdrachtbeschrijving goed te krijgen. Ik heb gebruik gemaakt van een bemiddelingsbureau (die kosten hebben gemaakt, en kosten zouden mislopen als ik in dienstverband ga werken)
De opdracht is niet goedgekeurd vanuit school, dat heb ik net te horen gekregen.
Uiteraard probeer ik nog andere opties

Aangezien ze aangeven toch het tevredenheidsonderzoek uit te willen voeren, bied ik aan om dit in dienstverband te gaan doen

Mocht dit niet kunnen, dan ga ik gewoon! En dan ga ik daar op zoek naar werk.. of ga ik daar schilderen, sporten, vissen, zwemmen, snorkelen, zwemmen, bruin worden, coctails drinken en zo