Is het authentiek Chinees of naar de Hollandse smaak aangepast?quote:
Ik zag het.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:44 schreef borisz het volgende:
Chi ling en Sense of Asia staan er ook in.
Tov andere Chineze zaken in IJmuiden is het zeker de beterequote:Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag het.
Ik vond Chi ling eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.![]()
Volgens jouw criteria, misschien.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:14 schreef RobinOok het volgende:
Het is echt een buttlijst. Heb je helemaal niks aan.
Er staan goeie en buttrestaurants op. Het slaat echt nergens op.
Reguliersdwarsquote:Op donderdag 10 december 2009 18:19 schreef Joel-Smeets het volgende:
Waar ligt die Dynasty precies ergens in Amsterdam?
Objectief met buttcriteria ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens jouw criteria, misschien.
Ik ken hun criteria niet, maar neem aan dat ze redelijk objectief te werk zijn gegaan.
quote:Dynasty komt als beste uit de bus als het gaat om reserveren, ontvangst, diner, toilethygiėne, afrekenen, vertrek en verzorging. Het zijn de punten waar de voor dit onderzoek ingezette mystery guests op hebben gelet.
De top 100 is daarmee niet alleen een lijst van culinaire top restaurants, alhoewel dat element ook is meegenomen door de uiteindelijke vakjury met Pascal Jalhaij, voormalig en dus onafhankelijk tweesterrenkok.
De Chinese Restaurant Top 100 is tot stand gekomen mede op initiatief van de sector Chinees Indische restaurants van Koninklijke Horeca Nederland.
Voor het onderzoek zijn in focusgroepen met Chinese koks vragenlijsten bepaald. Daarnaast hebben groothandelaren, de redactie van Misset Horeca en KHN toprestaurants aangedragen. Ook zijn vele tientallen mystery bezoeken afgelegd en boog een vakjury zich over de uiteindelijke top vijf.
Is die nog op FOK! te vinden dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:15 schreef popolon het volgende:
Waar is iSpy24 als je hem nodig hebt.
Daar moet de wok in opeinde ook bij, dat is iig de beste van het noordenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:48 schreef golfer het volgende:
De top vijf afhaal Chinese Restaurants
1 Orientaals Restaurant Chun Lin, Barchem
2 Chinees Rest. VOF Hu’s Garden, Enschede
3 Chinees Kantonees Restaurant Taiwan, Zwolle
4 Kota Radja, Helmond
5 Chi Ling, Ijmuiden
euh?quote:35 Restaurant Luxor Stationsweg 19 Leiden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |