HEYHEYHEY matties k zeg eerlijk he als je aleen komt haten moet je wegblijve dit moest ik van de MODERATORS ZEGGEN!!!!!!!! omdat de topic anders op slot gaat!!!!!
ik was gisteren zo met me matties aan het chillen he gewoon zo als altijd jtje erbij bierie erbij chips erbij mattie van me heeft kk vette beamer en die slote we aan op me ps3 dus konden we eerst kk vet fifa spele en daarna filmpje kijke ma mattie van me is verkkerd he hij ging de film meenemen ma nam een film van micheal more mee, want wij moeste de waarheid maar is zien volgens hem :p
de beamer viel nog bijna op de grond hij stond zo op me tv op het bed want de tv moest ff weg tog om ruimte te make voor de beamer :p ma mattie redde kk snel ineens door te pakke
kk op met de waarheid mattie ik hoef geen kk docu te zien over amaal bullshit waar ik geen fok aan kan doen :p maa nee we MOESTEn kijken dus nog een jtje draaie dan ma kk skaffa kijke toch meschien word de film daar wel chill van whahahahah :p
ma die film ginge gewoon over hoe de ziekenhuisen enzo werken in amerika ma daar is het tog kk hard als je nie kan betalen dat je gewoon dikke schulden krijgt en shit :p hier krijgen we wierie van de apotheek HAHAHAHAHAHA 1-0 voor nederland :p
ma amerika is gewoon zowiezo verkkrd als je daar zie hoe ze
klacht: Amerika doet alsof ze ZOOOOOO goed zijn en groot enzo ma hebben kk schijt aan hun mensen ma boeit me eigenlijk nie echt ma tog :p
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen