omdat je geen modje bentquote:Op donderdag 10 december 2009 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
WOK
waarom zie ik jouw dan niet online komen![]()
niet tijdens het Fokkenquote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat?! Ik moet aankomen, ik mag niet te veel bewegen
gelukkig alleen op Fok!quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GF kan niet met vloeistoffen omgaan![]()
GF is de ideale Somaliër
ik nietquote:
Dan kan jij mooi kebab halenquote:
en dan komen jullie dat hier zeker opetenquote:
Je mag het ook brengenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan komen jullie dat hier zeker opeten
waarom ?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
I wanna SCREEEAAAM
I wanna jump for joy
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
vgs mij wordt het een wereldsucces als ik eens samen met GF een avond lang een snackbar ga runnen of wat
dat begrijp ikquote:
dan komt het toch nog goed met jequote:Op donderdag 10 december 2009 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sommige vrouwen kun je echt wat van leren. Ik bedoel, mijn vrouwbeeld was al niet echt florissant, maar laten we zeggen, ik leer nog steeds elke dag bij
indahquote:
Iemand die ik voor het blok zet, omdat ik simpelweg niet anders kan, omdat zij haar eigen bedrijf in gevaar brengt, meent nu mij voor een blok te moeten zettenquote:
Nee, ik sliep nog.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb ik nou iedereen weggejaagd
Trustenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Indah![]()
ik ga nou pitten hoor
heb in lange tijd niet zo gesmacht naar "morgenochtend"
Gaan mensen dingen zeggen en horen waar andere mensen niet blij van worden
okquote:Op donderdag 10 december 2009 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand die ik voor het blok zet, omdat ik simpelweg niet anders kan, omdat zij haar eigen bedrijf in gevaar brengt, meent nu mij voor een blok te moeten zetten![]()
Ja, dat kan haar mening wel zijn en zo![]()
Maar de werkelijkheid is toch echt anders. En de werkelijkheid is echt niet ALTIJD mijn schuld
altijdquote:
maar nou ben je wakkerquote:
marcquote:
nee ben hier nog druk bezig met opruimenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:12 schreef indahnesia.com het volgende:
GF is van zijn stoel gelazerd?
s'nachts ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd voor een bak hete koffie. Het is hier best fris zo in de vroege morgen.
ik zit momenteel achter de verkeerde pc maar ik zal proberen je te helpenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:19 schreef indahnesia.com het volgende:
GF, ik krijg dit topic niet alleen vol.
en dat willen we nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:19 schreef indahnesia.com het volgende:
zonder de argwaan van modjes te trekken dan.
denk hetquote:
eigenlijk welquote:
ik ben een beginnelingquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
Beide als toch wel redelijk geroutineerde spammers
maar dat is niet zo leukquote:
moest de jaarlijkse opruiming nog gedaan worden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee ben hier nog druk bezig met opruimen
wel vroeg voor jouw of vergis ik me nouquote:
dat is pas in januariquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moest de jaarlijkse opruiming nog gedaan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |