ehhhhh doe jij het dan maar dan tekenen syb en ik waarschijnlijk voor de volgende rondequote:
Is primaquote:Op donderdag 10 december 2009 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ehhhhh doe jij het dan maar dan tekenen syb en ik waarschijnlijk voor de volgende ronde
Was het idee niet dat je je moest opgeven voor BMquote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is me veel te veel moeite
Ik stem deze ronde op Calex voor BM!
Oh, nou dan geeft ie zich maar opquote:Op donderdag 10 december 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was het idee niet dat je je moest opgeven voor BM
Dat past heul nietquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef Syb-rund. het volgende:
ik ga mijn puike kloons dus niet hier posten he
Hulp nodig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Hulp nodig?ze kan het dus best in haar eentje, dus moet jij je inschrijven, want we hebben nu te weinig deelnemersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Hulp nodig?Tuurlijk kunnen we het samen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had alleen bedacht dat je er waarschijnlijk geen tijd voor had
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Ze kan niet zonder mijquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
ze kan het dus best in haar eentje, dus moet jij je inschrijven, want we hebben nu te weinig deelnemers
Ik heb wel een ideetje hoe we dat kunnen aanpakken. Overdag heb ik tijd zatquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we het samen doen
Ik had alleen bedacht dat je er waarschijnlijk geen tijd voor had
Okee, dat ideetje hoor ik dan welquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb wel een ideetje hoe we dat kunnen aanpakken. Overdag heb ik tijd zat
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, nou dan geeft ie zich maar op
Na het weekend, denk ik. In het weekend is er sowieso weinig activiteit dus dan beginnen heeft niet veel zinquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:54 schreef SMutzskii het volgende:
Ladidading,.. wanneer gaan we beginnen? Want ik ben er wss het weekend niet...![]()
We kunnen vanmiddag de rolverdeling al doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Na het weekend, denk ik. In het weekend is er sowieso weinig activiteit dus dan beginnen heeft niet veel zin
Jaaaaaaa..quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:47 schreef ajf het volgende:
[..]
We kunnen vanmiddag de rolverdeling al doen.
Wou je niet eerst wachten op wat meer aanmeldingen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:47 schreef ajf het volgende:
[..]
We kunnen vanmiddag de rolverdeling al doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |