opleiding: International Business Studiesquote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef o.us het volgende:
Klacht: zie TT.
Met haar moet ik dus een fictief bedrijfje opzetten en intensief samenwerken terwijl wij elkaar haten maar dat boeit onze school niet._
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik boos -> zij verdrietig en het speet haar erg -> ik heb haar vriendin gegeven -> zij lekker boos -> zij is stomme trutquote:Op donderdag 10 december 2009 11:59 schreef Sultan. het volgende:
Waarom zijn jullie exen/uit elkander gegaan?
Net 15 geworden?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik boos -> zij verdrietig en het speet haar erg -> ik heb haar vriendin gegeven -> zij lekker boos -> zij is stomme trut
HAHAHA JA GEWOON ZOEN DIKKE NERD OPLEIDING DOEN ZONDER VROUWEN!!!1 KAN JE EX NOOIT BIJ JE IN DE KLAS ZITTENquote:Op donderdag 10 december 2009 12:00 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
opleiding: International Business Studies
Neem dan ook een echte opleiding ofzo.
maar dan is het allemaal toch weer rechtgetrokken in de relatie?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Feest -> allebei dronken -> zij heeft een jongen gegeven -> ik boos -> zij verdrietig en het speet haar erg -> ik heb haar vriendin gegeven -> zij lekker boos -> zij is stomme trut
Neinquote:
opleiding: Elektrotechniek && Informaticaquote:Op donderdag 10 december 2009 12:00 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
opleiding: International Business Studies
Neem dan ook een echte opleiding ofzo.
Je snapt zelf dus ook al dat het feit dat je geen puisterig pubertje bent dit kinderachtige gedrag nog triester maakt?quote:
Lekker verhaal zegquote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Zij begon!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt zelf dus ook al dat het feit dat je geen puisterig pubertje bent dit kinderachtige gedrag nog triester maakt?
En die doet er nog een tig schepjes bovenop.quote:
je hebt het geprobeerd...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:05 schreef o.us het volgende:
[..]
opleiding: Elektrotechniek && Informatica![]()
hahahahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Gevraagd maar die fucking Amerikaan kan alleen maar dit zeggen:quote:Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef Hetiszover het volgende:
Je kan toch aan je docent vragen of je mag ruilen? Gaat wel tegen je eergevoelens in misschien, maar fuck that.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |