quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef Koepert het volgende:
Dus als iemand tegen je zegt:
"Je moet even oppassen als je daar langsloopt anders krijg je een verfbus op je knar of val je in dat gat"
stop jij je vingers in de oren, blért "nenenenene" en loopt door?
"Je moet even oppassen als je daar langsloopt anders krijg je een verfbus op je knar of val je in dat gat"
jij bent zeker zo'n verzuurde vrachtwagenchauffeur die vindt dat alles wat je moet doen in het leven "poepen en doodgaan" is?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef Zephyroz het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens. Flikker lekker op met je moeten.
Als jij zoiets tegen mij zegt, heb jij waarschijnlijk iets van mij nodig.
Dan werkt zo'n toon ook heel slecht bij mij.
Ehmquote:Op donderdag 10 december 2009 12:19 schreef Rafelbaard het volgende:
Je moet stoppen met mij niet negeren.
Jij bent zeker zo'n zeikerd die vind dat iedereen voor elkaar moet zorgen?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n verzuurde vrachtwagenchauffeur die vindt dat alles wat je moet doen in het leven "poepen en doodgaan" is?
als je dingen gedaan wilt krijgen zal je dingen moeten doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:46 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n zeikerd die vind dat iedereen voor elkaar moet zorgen?
Als iedereen echt gelijk is, dan mag iedereen wel eens wat meer voor zichzelf gaan zorgen. Ik probeer zo zelfstandig mogelijk te zijn, maar als ik iets nodig heb van iemand, dan vraag ik dat normaal en begin ik niet met dat moet en zal gezeik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |