Dat hoor je vaker. In de Saunadrome hebben ze ook een wijvendag, dan zijn er altijd problemen in de houtgestookte sauna's , omdat de dames er geen houtblokken bij durven te gooien, en het vuur steeds uit gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef simmu het volgende:
ik ben een keer naar wijvendag geweest. man, wat vreselijk was dat zeg! echt de godgandse dag gekakel om je heen......
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja...ik baseer me ook wel een beetje op de ervaringen in het stoombad van het zwembad in Bussum, waar vaak clubjes vrouwen zitten die in de cabine even uitgebreid het gaan hebben over borst reconstuctie operaties, of andere zaken waar ik helemaal niet op zit te wachten![]()
Jij neukt je vriendin liever waar iedereen het ziet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:05 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Een sauna is niet privé, klaar over en uit.
[..]
Dat kan ik mij ook niet voorstellen.
Dit hele topic begint vol freaks te geraken. Ik keek hier af en toe, maar als ik dit soort vragen zie dan denk ik echt: [ afbeelding ]
Een redelijk simpele sauna heb je gewoon thuis. Gewoon naast de wasmachine bijvoorbeeld zoals ik in Finland in huis had of iets in de tuin en voor het luxere werk ga je naar een saunacomplex toe. En dat moet lekker luxe zijn met lekker eten en drinken. Het is een dagje uit, niet een manier om even schoon te worden en niet een manier om je vriendin te neuken zonder dat iemand anders het ziet
Bij de Zwaluwhoeve vorige week, in het kruidenbad, zaten ook twee vrouwen van pak hem beet 45 hun hele hebben en houden te bespreken. Er hangen daar overal bordjes Stilte aub, en dat is echt geen overbodige luxe, want het galmt als een gek in dat bad. Op een gegeven moment was het er zo lawaaiig dat we gewoon zijn weggegaan, het deed letterlijk zeer aan mijn oren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:45 schreef bigfoot1972 het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker. In de Saunadrome hebben ze ook een wijvendag, dan zijn er altijd problemen in de houtgestookte sauna's , omdat de dames er geen houtblokken bij durven te gooien, en het vuur steeds uit gaat.
[..]
Daarom moet je ook niet naar die zwembadsauna's gaan (of de Zwaluwhoeve, zelfde publiek)
wat is de aanbieding voor de veluwse bron? als het interressant is kan ik als man de Viva wel eens kopenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:33 schreef progje het volgende:
In de viva staan arrangement aanbiedingen voor de volgende sauna's
- de veluwse bron
- elysium
- thermen & beauty de leeuwerikhoeve
- welness centre de thermen
- de zwaluwhoeve
- apart hotel delden & wellness vital (incl overnachting)
-onvangst met koffie en thee + gebakjequote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wat is de aanbieding voor de veluwse bron? als het interressant is kan ik als man de Viva wel eens kopen
hihi vandaar die smiley er ook achter. Over een foute naam gesprokenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef bigfoot1972 het volgende:
Lijkt me niet zo'n geweldige aanbieding hoor. Kun je beter die bon voor een gratis chocolade behandeling nemen, dan heb je entree voor 27,50 en ook een behandeling.
En over die discovery face treatment , ik denk dat er genoeg mannen zijn die je dat wel gratis willen geven.
Misschien dat het daarom zo duur was, verse facial van een Veluwse stud.....quote:Op maandag 15 februari 2010 13:11 schreef progje het volgende:
[..]
hihi vandaar die smiley er ook achter. Over een foute naam gesprokenvond het ook niet een geweldige aanbieding verder..
open anders even een apart topic? dan verzuipt het niet tussen de posts hierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef nielsgeode het volgende:
Gaat de sauna-meet komend weekend nog door? Wie komen er allemaal? Moet er niet iemand wat gaan regelen / reserveren en een plaats/tijd afspreken?
Apart topic is bij deze geopendquote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
open anders even een apart topic? dan verzuipt het niet tussen de posts hier
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Apart topic is bij deze geopend
klik
Kom je ook Mirjam?
Jammerquote:Op maandag 15 februari 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
nee, ik laat nog even aan me voorbijgaan, sorry
quote:
Ik heb goede dingen gehoord over een sauna in Blankenbergen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:16 schreef robby0123 het volgende:
Weet er iemand leuke sauna's in Belgie?
de Smelt ken ik niet. Wat is het?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
maarum, Veendam is te vergelijken met de Smelt?
Of is dat tekort door de bocht?
Waarom ligt veendam zo ver van Hilversum, dat klinjkt als mijn soort sauan!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Het is schoon, netjes en erg basic. Ik vind het er heerlijk, ook omdat eigen consumpties zijn toegestaan.
Omdat Hilversum in het westen van Nederland ligt. Tevens is het zo dat de afstand Veendam - Hilversum een stuk kleiner is dan de afstand Hilversum - Veendamquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Waarom ligt veendam zo ver van Hilversum, dat klinjkt als mijn soort sauan!
Dan is de Captain wel weer lekker snel thuis!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:34 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Omdat Hilversum in het westen van Nederland ligt. Tevens is het zo dat de afstand Veendam - Hilversum een stuk kleiner is dan de afstand Hilversum - Veendam
De Smelt is een 'allinparadijs'. Alle drankjes zijn inclusief, er zijn 2 sauna's en er is een stoombad. Erg basic, enigszins toe aan onderhoud. Entree is het grote pluspunt, 7,50 of 3,25 met een abo (a 50 euro).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
de Smelt ken ik niet. Wat is het?
Veendam heeft een standaard droge 90 graden cabine die erg lekker is. Daarnaast hebben ze een 60 graden droge kleurensauna, een 40 graden stoomcabine, een dompelbad, douches en ligstoelen. Het is schoon, netjes en erg basic. Ik vind het er heerlijk, ook omdat eigen consumpties zijn toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |