abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77770875
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 01:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd!
Ze waren aan het uitbreiden, maar ik heb geen idee hoe ver ze daar nou mee zijn.
Ik weet niet wat voor uitbreidingen je bedoelt maar t.o.v. een jaar geleden was er niks veranderd in de Heuvelrug, Veenendaal. Behalve dat nu het bubbelbad gesloten was omdat er te hoge concentraties van bepaalde stoffen waren aangetroffen door de controledienst (waaronder ureum)
Verder een prima avond gehad maar heb toch geen behoefte om er vaker heen te gaan, dan ga ik toch liever naar de Saunadrome of de Veluwse Bron. V'daal is toch weer een slag kleiner dan de Saunadrome, en ik mis ook de hootgestookte sauna's. Daarnaast lijkt het alsof de meeste bezoekers oudere mensen uit de buurt zijn.

Pluspunt van V'daal is dat het bier erg goedkoop is, waar vind je nog een Duvel voor maar 2,55 euro??
pi_77770972
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:46 schreef bigfoot1972 het volgende:
Pluspunt van V'daal is dat het bier erg goedkoop is, waar vind je nog een Duvel voor maar 2,55 euro??
Damn, een Duvel drinken als je uit de sauna komt, dat gaat bij mij altijd mis
pi_77771161
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:49 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Damn, een Duvel drinken als je uit de sauna komt, dat gaat bij mij altijd mis
Ik drink altijd eerst water
  maandag 8 februari 2010 @ 18:54:36 #144
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_77778683
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:45 schreef AnnekeM het volgende:
... Ik vraag mij dus af; is er tussen 15:30 en 17:00u nog wel een Fruit & Juice buffet?? Vriendlief en ik hebben eerder gebruik gemaakt van dit arrangement en we vonden het Fruit en Juice buffet erg lekker. De Sweet Break daartegen lijkt me een 'lachertje'.
Het Fruit & Juice buffet bestaat inderdaad niet meer; iedereen kreeg zo'n sweet break. Ik heb het F&J buffet nooit meegemaakt, maar ik heb het idee dat dat veel uitgebreider was dan het bordje met zoetigheid dat je nu krijgt. Je krijgt er wel een glas vruchtensap naar keuze bij, dus er is nog wel een stukje "juice"
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

De hamvraag: ben je van plan vaker naar de zwaluwhoeve te gaan?
Nee, niet snel, ik vind dan Thermen Bussloo toch een prettiger plek.

Ik las gisteren op een andere site echt vreselijke verhalen over de Zwaluwhoeve , maar goed dat ik die niet voor zaterdag had gelezen . Zo erg als ik op die website las, hebben wij het niet gehad. We hebben een fijne dag gehad; mocht ik ooit een bon kado krijgen dan zou ik zeker weer gaan, maar dan wel op een doordeweekse dag. Een bon kópen doe ik echter niet meer.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_77792829
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:46 schreef bigfoot1972 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor uitbreidingen je bedoelt maar t.o.v. een jaar geleden was er niks veranderd in de Heuvelrug, Veenendaal. Behalve dat nu het bubbelbad gesloten was omdat er te hoge concentraties van bepaalde stoffen waren aangetroffen door de controledienst (waaronder ureum)
Verder een prima avond gehad maar heb toch geen behoefte om er vaker heen te gaan, dan ga ik toch liever naar de Saunadrome of de Veluwse Bron. V'daal is toch weer een slag kleiner dan de Saunadrome, en ik mis ook de hootgestookte sauna's. Daarnaast lijkt het alsof de meeste bezoekers oudere mensen uit de buurt zijn.

Kan zijn dat ik langer dan een jaar geleden in Veenendaal was, maar ze hebben een tijdje een verbouwingskorting gegeven.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_77796091
Iemand ervaringen/bekend met prive sauna's in Antwerpen?
pi_77796098
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 07:10 schreef xaban06 het volgende:
Iemand ervaringen/bekend met prive sauna's in Antwerpen?
en wa wil je dan precies weten?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77796125
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 07:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en wa wil je dan precies weten?
Ik wil volgende week met of rond valentijn, een verwend-dagje regelen voor mijn vriendin. Echter weet ik dat zij niet zichzelf prettig zal voelen met andere in een sauna.
Dus wat is aan te raden? Welke sauna? Welke prive sauna is echt prive (waarbij niemand anders bij is, geen camera's oid)?
pi_77796827
Poeh, naar mijn weten zijn er geen prive-sauna's, of je moet een hele saunacomplex afhuren. Als je echt geen andere mensen om je heen wilt, kun je een infrarood sauna huren en thuis laten plaatsen.

Mijn advies is om naar een kleinschalige sauna te gaan. Vriendlief en ik gaan daar ook het liefst naartoe. 9 van de 10x zitten we gezellig samen in een sauna, soms met nog 2 anderen erbij. Maar niet met > 5 pers. Ik denk dat dit wel acceptabel moet zijn voor je vriendin.

Oh ik zie nu pas dat je op zoek bent naar prive-sauna's in Antwerpen. In Hotels kun je de sauna per uur prive huren. Daar zit vaak nog wel een prijskaartje aan vast. En een uur is veel te kort. Je kunt niet een uur in de sauna zitten, je moet tussendoor goed afkoelen.
pi_77796946
Bij de Veluwse Bron heb je ook prive sauna's. Maar ja, best een eindje van Antwerpen af

http://veluwsebron.nl/informatie/genieten_in_priv__
pi_77799288
Wellicht is een badpakkendag iets voor jullie?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:02:26 #152
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_77800236
Hoi, mischien dat julie me kunnen helpen:

Ik heb alleen ervaringen met de sauna in Rusland, en alles wat ik over Nederlandse sauna's lees, vind ik eigenlijkk nogal overdadig. Op de websites staan dan voor een complexbijv 10 soorten sauna's, beatybehandelingen, restaurant.... en ik ben 'gewend' aan een sauna als een plek waar je naar toe gaat, een hokje met bankjes pakt en je kleren ophangt, en dan eerst een grote warme wasruimte ingaat, en via die ruimte (waar ook het koude dompelbad staat) naar de sauna kamer gaat. Tussen de sauna door ga je terug naar je hok, en eet je meegenomen appeltje, drinkt je eigen kruidenthee uit de thermos...of pakt een biertje of deelt een flesje wodka.

Dus heel erg simpel eigenlijk. Maar bestaat iets dergelijks wel in Nederland? Ik kan hem niet vinden, maar misschien julie wel? Wat ik op het internet zie, is vooral Welness. Maar dat hoef ik eigenlijk niet, ik wil gewoon simpel lekker zweten!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_77801726
bij sportscholen misschien?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77802680
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoi, mischien dat julie me kunnen helpen:

Ik heb alleen ervaringen met de sauna in Rusland, en alles wat ik over Nederlandse sauna's lees, vind ik eigenlijkk nogal overdadig. Op de websites staan dan voor een complexbijv 10 soorten sauna's, beatybehandelingen, restaurant.... en ik ben 'gewend' aan een sauna als een plek waar je naar toe gaat, een hokje met bankjes pakt en je kleren ophangt, en dan eerst een grote warme wasruimte ingaat, en via die ruimte (waar ook het koude dompelbad staat) naar de sauna kamer gaat. Tussen de sauna door ga je terug naar je hok, en eet je meegenomen appeltje, drinkt je eigen kruidenthee uit de thermos...of pakt een biertje of deelt een flesje wodka.

Dus heel erg simpel eigenlijk. Maar bestaat iets dergelijks wel in Nederland? Ik kan hem niet vinden, maar misschien julie wel? Wat ik op het internet zie, is vooral Welness. Maar dat hoef ik eigenlijk niet, ik wil gewoon simpel lekker zweten!
Bij zwembaden vaak. Als ik simpel wil zweten ga ik naar Veendam (www.tropiqua.nl) maar dat is voor jou denk ik veel te ver. Ik zou eens zoeken naar zwembaden in jou regio, die hebben soms wel eens een simpele sauna erbij die veel goedkoper is dan een "echt" complex
blub blub
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:47:06 #155
153506 Captain_Fabulous
pi_77803882
Het zwembad in Bussum heeft een stoombad/turkse sauna. Die is best prettig, en niet duur, maar niet zo heet als een echte sauna. In NL lijken de meeste sauna's meer kuuroorden waar je 1 keer per maand ofzo naar toe gaat, en dan gelijk een maaltijd meepakt, dan zoals in Rusland een plek waar je wekelijks naar toe gaat om even de winter uit je lichaam te zweten. Het lijkt wel, dat afgezien van stoombaden bij zwembaden zoiets hier niet echt bestaat. Maar als iemand een tip heeft....graag
pi_77804262
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het zwembad in Bussum heeft een stoombad/turkse sauna. Die is best prettig, en niet duur, maar niet zo heet als een echte sauna. In NL lijken de meeste sauna's meer kuuroorden waar je 1 keer per maand ofzo naar toe gaat, en dan gelijk een maaltijd meepakt, dan zoals in Rusland een plek waar je wekelijks naar toe gaat om even de winter uit je lichaam te zweten. Het lijkt wel, dat afgezien van stoombaden bij zwembaden zoiets hier niet echt bestaat. Maar als iemand een tip heeft....graag
Zwembad de Kolk in wierden en Tropiqua in Veendam hebben allebei een echte droge 90 graden cabine hoor Dus niet bij de standaard zwembadruimte in maar waar je echt apart toegang voor moet betalen en en aparte sleutel voor krijgt....
blub blub
pi_77804447
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 08:46 schreef AnnekeM het volgende:
Poeh, naar mijn weten zijn er geen prive-sauna's, of je moet een hele saunacomplex afhuren. Als je echt geen andere mensen om je heen wilt, kun je een infrarood sauna huren en thuis laten plaatsen.

Mijn advies is om naar een kleinschalige sauna te gaan. Vriendlief en ik gaan daar ook het liefst naartoe. 9 van de 10x zitten we gezellig samen in een sauna, soms met nog 2 anderen erbij. Maar niet met > 5 pers. Ik denk dat dit wel acceptabel moet zijn voor je vriendin.

Oh ik zie nu pas dat je op zoek bent naar prive-sauna's in Antwerpen. In Hotels kun je de sauna per uur prive huren. Daar zit vaak nog wel een prijskaartje aan vast. En een uur is veel te kort. Je kunt niet een uur in de sauna zitten, je moet tussendoor goed afkoelen.
ze zijn er wel hoor, ik weet alleen niet of ze in antwerpen zelf zitten ook
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:46 schreef simmu het volgende:
bij sportscholen misschien?
nee, dat is niet waar hij naar op zoek is, meer dit: http://www.prive.saunapalace.be/ (denk ik zo)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:01:49 #158
153506 Captain_Fabulous
pi_77804479
das wat uit de richting van Hilversum, maar goed te horen dat sommige zwembaden de faciliteiten hebben! Ik zal gewoon m'n ogen open houden maar...
pi_77804575
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:

Ik heb alleen ervaringen met de sauna in Rusland, en alles wat ik over Nederlandse sauna's lees, vind ik eigenlijkk nogal overdadig. ...
Dat was ook mijn idee voordat ik in een NL sauna was geweest. Daarvoor had ik alleen ervaring in Finland en Rusland, en daar is de sauna idd niet iets waar je de hele dag mee bezig bent.

Maar wat jij zoekt kun je ook prima in een NL sauna doen. Ik zou gewoon beginnen met bijv. een avondentree in een middelgroot complex. Je kunt alleen zelf geen eten of thermosflessen meenemen, dat is niet gebruikelijk.

Als ik jou zo hoor zou ik ook niet kiezen voor een heel modern complex. Waar woon je ergens?
pi_77804629
Je kan wel zelf eten meenemen maar dan moet je het gewoon in de kleedkamer opeten (als ze niet kijken)

Als arme student ga ik natuurlijk niet voor tientallen euro's dineren !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')