En mensen die dat kopen moeten gewoon dood.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:33 schreef RM-rf het volgende:
Mensen die nummers van lady Gaga, Amy Winehouse en Brittenie Speers downloaden, verdienen die straf ook!
Denk je dat dit niet makkelijk te achterhalen is ?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Dit soort praktijken gebeuren al meer dan 10 jaar in de VS niets nieuws onder de zon.
En bewijs maar eens wat ik allemaal door mijn SSH tunnel van mijn payserver van de nieuwsgroepen haal.
Torrents zijn wel erg 2002.
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Er komt wel iets anders waar ze geen grip op hebben, en daarna weer iets.. Ze zullen altijd achterlopen. Net als met beveiligingen op CD's, iPhones, Spelcomputers etc...
Stoere taal man, jou krijgen ze vast niet te pakken!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Dit soort praktijken gebeuren al meer dan 10 jaar in de VS niets nieuws onder de zon.
En bewijs maar eens wat ik allemaal door mijn SSH tunnel van mijn payserver van de nieuwsgroepen haal.
Torrents zijn wel erg 2002.
Ik weet zeker dat het niet makkelijk te achterhalen isquote:Op donderdag 10 december 2009 10:37 schreef Zehma het volgende:
[..]
Denk je dat dit niet makkelijk te achterhalen is ?
Dat is een floppy. Geen diskette.quote:
Ik zou dan 80.011.800 euro boete krijgenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Ereinion het volgende:
22.000 per nummer, terwijl je die nummers op elk moment van de dag gewoon op youtube kan bekijken
het staat er notabene OP, diskettequote:Op donderdag 10 december 2009 10:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is een floppy. Geen diskette.
quote:"The Internet interprets censorship as damage
and routes around it." -- John Gilmore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |