ik zou die chopper gunner met unlimited ammo best willen hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Als je al die hacks wilt doen heb je een modded xbox nodig, meer ga ik er niet over zeggen sorry... FUCK GASTEN DIE DENKEN DAT DIT KOEL IS EN FUCK INFINIT|Y WARD MET HUN: we dont need a beta
Wat lul jij nou weer dom, ik zou het prima kunnen doen zonder een gemodde xboxquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Als je al die hacks wilt doen heb je een modded xbox nodig, meer ga ik er niet over zeggen sorry... FUCK GASTEN DIE DENKEN DAT DIT KOEL IS EN FUCK INFINIT|Y WARD MET HUN: we dont need a beta
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Fipotje het volgende:
vind het wel handig ben nu al op me 5de prestige
Dus die prestige stellen ook geen kont meer voor nu blijkt dat dit makkelijk te glitchen is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Fipotje het volgende:
De ervaring is leuk, de nummertjes en plaatjes hoef je niet meer op te letten.. waardeloos.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef The6thgate het volgende:
Zal ik uberhaupt de moeite nog doen om online te gaan spelen? Ik lees echt alleen maar negatieve berichten
Op de PS3 zit een glitch dat je meteen 10e prestige bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus die prestige stellen ook geen kont meer voor nu blijkt dat dit makkelijk te glitchen is.
Als ik de 70 haal, mooi laten staan dus.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Fipotje het volgende:
Whaha nee joh wees niet bang ik doe dat neit trieste shit ben pas lvl 40 eerst maar eens 70 proberen te worden hahaquote:
OMG, spel word echt verneuktquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Dynd het volgende:
WTF! Ik had net de vreemdste CoD match ooit, ik joinde een game S&D en er was een regen van noobtubes, overal!! Ze schoten ermee alsof het een assault rifle was, heel vreemd.
Edit: Even opgezocht, dit dus
Double edit: Oh ik lees nu een page terug en zie dat iemand anders dit ook had, srry
maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:31 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel, je kan zeggen je speelt voor de fun maar fok dit, glitch hier, glitch daar en dan nog eens unlimited xp voor noobs die niet kunnen schieten zonder dat ze unlimited grenadelaunchers hebben.... gelukkig heb ik gister Assisin's Creed 2 gekocht, dat gaat me wel even bezig houden.
Xbox of ps3?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Fipotje het volgende:
[..]
maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
Inderdaad, zeur niet zo man.
Javelin glitch is gefixt, de enige bugged spell modussen zijn volgensmij ground war en free for all.
Speel gewoon team deathmatch dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |