abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75472590
..geloven

Mysterieuze lichtspiraal boven Noorwegen

Ondanks dat er al een goede verklaring voor is, zijn er nog steeds mensen (voornamelijk huismoeders met een vlot kapsel die teveel boeken van Dan Brown hebben gelezen) die geloven dat het aliens of andere "spirituele" bullshit was. Want dat Plorkie plork uit het Nebula stelsel een lekke zork-band had en hem aan het oppompen was is natuurlijk veel aannemelijker

Ik begrijp dat het voor deze mensen moeilijk te accepteren is dat er niet "meer" is in hun saaie leventje maar dan hoef je nog niet alle ratio overboord te gooien. Kijk maar wat er gebeurd is toen Danny het deed, nu zitten we met TRU en bijbehorende idioten opgescheept.

Klacht: zie TT
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_75472609
Ik dacht dat het een fotowinkel was
  donderdag 10 december 2009 @ 09:24:31 #3
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_75472642
OPEN JE OGEN, DE ILLUMINATI WILLEN DAT JE GELOOFT DAT HET GEEN RUIMTESCHIP WAS. DE HOGE HEREN IN DEN HAAG ZITTEN IN HET COMPLOT. OPEN JE OGEN VOORDAT HET TE LAAT IS MENSEN !!!!
pi_75472655
Als jij youtube wil geloven moet je vooral je gang gaan.
pi_75472752
Alsof die verklaring van jou geloofwaardig overkomt.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 10 december 2009 @ 09:28:37 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75472769
* error_404 heeft zijn aluminiumfoliehoedje al op
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75472888
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:28 schreef Biancavia het volgende:
Jamaar het is in 3dmax gemaakt, natuurlijk is het dan echt
pi_75472896
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:28 schreef Biancavia het volgende:
En waarom dan wel niet?
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 09:38:18 #9
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75473032
Volgens mij weet nog niemand wat het precies is, dus.....
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_75473137
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:32 schreef SiemPie666 het volgende:

[..]

En waarom dan wel niet?
Omdat er geen ronddraaiende vierkante blokjes die confettie uitspugen in de ruimte vliegen?
pi_75473247
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:42 schreef zovty het volgende:

[..]

Omdat er geen ronddraaiende vierkante blokjes die confettie uitspugen in de ruimte vliegen?
Je wil het gewoon niet geloven hè?

http://gfx.nrk.no/ylQVRNk(...)3w0AsosSFAG5MYyg.jpg

Hier nog een foto waar duidelijk wat rookwolken te zien zijn aan de horizon, wat duidt op een opgestegen raket

http://farm1.static.flickr.com/25/45856097_83178413eb.jpg?v=0)

Op deze foto is nog eenzelfde effect te zien waarbij de opkomende zon reflecteert op de ijskristallen. Hier is de lancering dan wel goed gegaan en dus geen spiraal.
pi_75473418
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Volgens mij weet nog niemand wat het precies is, dus.....
http://www.barentsobserve(...).4663494-116320.html
quote:
Researcher at the Tromsø Geophysical Observatory Truls Lynne Hansen is certain that the light was caused by a missile launch:

- The missile has probably come out of control and exploded. The peculiar spiral shaped light pattern comes from reflection of the sun in the leaking fuel, he said to Aftenposten.

Spokesman in the Norwegian Defense Jon Espen Lien says that the Norwegian Defense does not know for sure what the light was, but that it probably was a Russian missile:

- It is quite normal that Russia uses the White Sea and the Barents Sea as testing grounds for weapons.
pi_75473835
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:46 schreef SiemPie666 het volgende:

[..]

Je wil het gewoon niet geloven hè?

http://gfx.nrk.no/ylQVRNk(...)3w0AsosSFAG5MYyg.jpg

Hier nog een foto waar duidelijk wat rookwolken te zien zijn aan de horizon, wat duidt op een opgestegen raket

http://farm1.static.flickr.com/25/45856097_83178413eb.jpg?v=0)

Op deze foto is nog eenzelfde effect te zien waarbij de opkomende zon reflecteert op de ijskristallen. Hier is de lancering dan wel goed gegaan en dus geen spiraal.
Ik heb niks gehoord over een raketlancering. Om welke raket gaat het dan?
pi_75473945
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:21 schreef SiemPie666 het volgende:
.. Want dat Plorkie plork uit het Nebula stelsel een lekke zork-band had en hem aan het oppompen was is natuurlijk veel aannemelijker
dat koste mij mijn koffie
en nu kan ik mn beeldscherm ook nog gaan schoonmaken

[ Bericht 36% gewijzigd door Ladylike op 10-12-2009 10:23:53 ]
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 10 december 2009 @ 10:21:41 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75474181
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik heb niks gehoord over een raketlancering. Om welke raket gaat het dan?
Jij werkt voor de VN bij het departement "raketlancering-test goedkeuring stempels plaatsen"?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_75474294
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij werkt voor de VN bij het departement "raketlancering-test goedkeuring stempels plaatsen"?
Nee.
Dus het is ook nog eens een geheime testraket?
pi_75474299
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Iedereen hier werkt toch bij de CIA en heeft diverse nobelprijzen thuis staan voor vakken in natuur- en scheikunde. Weet meer van politiek dan menig minister en gaat elk weekend wel iets doen met een president of andere belangrijk figuur om achter de laatste nieuwtjes te komen
  donderdag 10 december 2009 @ 10:27:53 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75474383
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:25 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee.
Dus het is ook nog eens een geheime testraket?
Alsof Rusland daar...

1 ... goedkeurig voor nodig heeft
2 ... jou persoonlijk daar een waarschuwingsmailtje over gaat sturen.

Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 10 december 2009 @ 10:30:20 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_75474448
Mensen die hun ogen sluiten voor de waarheid en "wetenschappelijke" verklaringen accepteren terwijl wij duidelijk elk moment binnen gevallen kunnen worden door buitenaardse vliegende borden die om de een of andere reden alleen door de grootste debielen in de samenleving gevonden worden, ontzettend veel licht uitstralen maar nooit gevonden worden door fatosenlijke telescopen .
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_75474535
Hoeveel krijgen de debunkers betaalt om de waarheid te verdoezelen met uiterst onprofessioneel materiaal? dames en heren, dit was een geheim black pilot chemtrail vessel die wij uit de lucht hebben gehaald met een apparaat die gemaakt is met tekeningen die overgedragen zijn door een oude cultuur. Deze is inmiddels vergaan maar was technologisch veel verder waren dan wij zijn en de wetenschap probeert dit jullie te weerhouden om zijn eigen monopolie op kennis te kunnen vasthouden! Kijk op mijn youtube kanaal om je innerlijke verlichting te vinden en de waarheid te zien!! Plus, mijn filmpjes hebben tenminste donkere doem muziek a la requiem for a dream en keiharde kritische vragen die je niet in de mainstream sheeple media tegenkomt! Het is tijd mensen, 2012 komt eraan!!
Doe eens lief!
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 10:33:50 #21
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75474556
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef SiemPie666 het volgende:

[..]
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef SiemPie666 het volgende:

Researcher at the Tromsø Geophysical Observatory Truls Lynne Hansen is certain that the light was caused by a missile launch:

- The missile has probably come out of control and exploded. The peculiar spiral shaped light pattern comes from reflection of the sun in the leaking fuel, he said to Aftenposten.

Spokesman in the Norwegian Defense Jon Espen Lien says that the Norwegian Defense does not know for sure what the light was, but that it probably was a Russian missile:

- It is quite normal that Russia uses the White Sea and the Barents Sea as testing grounds for weapons.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_75475576
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:33 schreef Prenzlauer het volgende:
Hoeveel krijgen de debunkers betaalt om de waarheid te verdoezelen met uiterst onprofessioneel materiaal? dames en heren, dit was een geheim black pilot chemtrail vessel die wij uit de lucht hebben gehaald met een apparaat die gemaakt is met tekeningen die overgedragen zijn door een oude cultuur. Deze is inmiddels vergaan maar was technologisch veel verder waren dan wij zijn en de wetenschap probeert dit jullie te weerhouden om zijn eigen monopolie op kennis te kunnen vasthouden! Kijk op mijn youtube kanaal om je innerlijke verlichting te vinden en de waarheid te zien!! Plus, mijn filmpjes hebben tenminste donkere doem muziek a la requiem for a dream en keiharde kritische vragen die je niet in de mainstream sheeple media tegenkomt! Het is tijd mensen, 2012 komt eraan!!
het Ministerie van Desinformatie betaald verdomd slecht de laatste tijd.... zelf ben ik de helft van mn tijd bezig met het planten van paranoide aluhoedjesgeruchten, in de hoop zo nog een beetje meer te mogen debunken...

Eerlijk gezegd ben ik ook zeker dat het lichtpatroon in Noorwegen ook gewoon een openbaar protest is van de professionele desinformanten en debunkers die werken voor de NWO, wegens de steeds slechtere betaling van hun o zo belangrijke werk...

Hiermee willen de desinformanten protesteren tegen de voortschreidende pogingen om de bevolking qua gedachten te controleren via chemtrails, wat voor de NWO een flink kostenbesparing oplevert tegenover de traditionele desinformanten en debunkers.

Probleem hierbij is echter dat de chemtrails en massa-vaccinatie als methode om de gedachte van de bevolking te manipuleren in theorie wel leuk klinkt, maar in werkelijkheid matig tot slecht functioneert...
Er zijn onder de desinformanten ook groepen die geloven dat juist de steeds sterkere paranoia onder de bevolking en interesse in complot-theorieen juist opgewekt wordt door deze chemtrails en vaccinaties.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_75476598
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het Ministerie van Desinformatie betaald verdomd slecht de laatste tijd.... zelf ben ik de helft van mn tijd bezig met het planten van paranoide aluhoedjesgeruchten, in de hoop zo nog een beetje meer te mogen debunken...

Eerlijk gezegd ben ik ook zeker dat het lichtpatroon in Noorwegen ook gewoon een openbaar protest is van de professionele desinformanten en debunkers die werken voor de NWO, wegens de steeds slechtere betaling van hun o zo belangrijke werk...

Hiermee willen de desinformanten protesteren tegen de voortschreidende pogingen om de bevolking qua gedachten te controleren via chemtrails, wat voor de NWO een flink kostenbesparing oplevert tegenover de traditionele desinformanten en debunkers.

Probleem hierbij is echter dat de chemtrails en massa-vaccinatie als methode om de gedachte van de bevolking te manipuleren in theorie wel leuk klinkt, maar in werkelijkheid matig tot slecht functioneert...
Er zijn onder de desinformanten ook groepen die geloven dat juist de steeds sterkere paranoia onder de bevolking en interesse in complot-theorieen juist opgewekt wordt door deze chemtrails en vaccinaties.
Wachten jullie maar totdat iedereen zijn 3e oog opent, er zal een dergelijke trilling voortvloeien waardoor eindelijjk 1000 jaar vrede kan ontstaan en we in een hogere dimensie zullen vallen. De illuminati zal verliezen en we zullen ons eindelijk kunnen vestigen tussen andere, hogere beschavingen in dit universum. Geld en macht zullen geen rol meer spelen, dus waarom vecht je hier nog voor?
Doe eens lief!
pi_75477293
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:39 schreef Prenzlauer het volgende:

Geld en macht zullen geen rol meer spelen

schijnt dat je derde oog veel beter functioneert als je eenmaal al je wereldlijke goederen, dat overbodige geld aan mij overgedragen hebt .... ik zal je dankbaarheid daarvoor graag accepteren

En die hele 'Hogere Dimensie' .... is gewoon niet veel meer dan een 'Sequel' van het Nu...
en zoals het gaat met al die vervolgen, zoals bv. op de Oscarfilm Rocky, uiteindelijk Rocky II, Rocky III etc volgden, is het vervolg zo goed als nooit een verbetering van het origineel.

Bovendien heb ik gehoord dat die Realiteit 2.0 tevens nog zwaar in de beta-fase zit en vol met Bugs.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 10 december 2009 @ 12:03:01 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75477384
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Bovendien heb ik gehoord dat die Realiteit 2.0 tevens nog zwaar in de beta-fase zit en vol met Bugs.
Rustig maar ik ben nu eventjes bezig een paar Should Haves weg te werken. Straks ga ik de Buglijst weer er bij pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')