quote:Op donderdag 10 december 2009 09:19 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik wist het![]()
Ik heb een Lancia Ypsilon
Gastquote:Op donderdag 10 december 2009 09:19 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik wist het![]()
Ik heb een Lancia Ypsilon
iets groters zit er nu nog niet inquote:
Dat bedoel ik ook niet, maar dude, echtquote:Op donderdag 10 december 2009 09:34 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
iets groters zit er nu nog niet in
Kwam hem tegen voor 1500 euroquote:Op donderdag 10 december 2009 09:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, maar dude, echt
Voor dat geld is er wel wat anders te krijgen toch?
Foto van de vette bak pls.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:34 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
iets groters zit er nu nog niet indesalniettemin is het een fijne auto en is het weer eens wat anders dan de zoveelste polo/corsa/ect
Laten we het er maar op houden dat het niet bepaald mijn ding isquote:Op donderdag 10 december 2009 09:38 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Kwam hem tegen voor 1500 euro
125K op de teller. Rijd makkelijk 1 op 21 op de snelweg. Ziet er nog best leuk uit. Onderdelen zijn spotgoedkoop! En heeft compfy stoelen![]()
Vond het een prima keuze
Gast....quote:Op donderdag 10 december 2009 09:38 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Kwam hem tegen voor 1500 euro
125K op de teller. Rijd makkelijk 1 op 21 op de snelweg. Ziet er nog best leuk uit.
Dan zat er zeker een vliegtuig in je oog.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:42 schreef Dj_unkie het volgende:
das een nieuwe...ik heb de vorige versie
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:52 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Bijna goed, er staat nu: "Echte bazen hebben gn navigatiesysteem .nodig".
Bijna goed, er staat nu 'belemmerd'.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:49 schreef Pakspul het volgende:
Volgens mij mag je ook niets op je voorruit plakken wat je zicht belemmerd.
nee die daar weer voorquote:Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zat er zeker een vliegtuig in je oog.
WTF
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:46 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
nee die daar weer voor![]()
[ afbeelding ]
die
Zet die maar eens naast een andere kleine auto van 98/00
OMFG [......]quote:Op donderdag 10 december 2009 09:46 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
nee die daar weer voor![]()
[ afbeelding ]
die
Zet die maar eens naast een andere kleine auto van 98/00
dan ben ik benieuwd wat student Boswachter rijdt!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG [......]
Door mensen zoals jij moet ik dagelijks op de snelweg naar tyfuslelijke bakken als deze kijken![]()
![]()
![]()
![]()
[..............................] stil is.
Met het kabeltje over je schoot/stuur?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:57 schreef The_Dean het volgende:
Links in het hoekje, net boven het dashboard
Ik heb hem ook daar en mijn kabel gaat keurig langs het raam, via het dashboard naar de sigarettenaansteker. Ligt keurig vast.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Met het kabeltje over je schoot/stuur?
ik heb een USB aansluiting aan de linkerkant gemaakt waardoor ik alleen een kort laadkabeltje hoef in te puggenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Met het kabeltje over je schoot/stuur?
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Echte mannen werken nog met kaarten, zodat ze de vrouw uit kunnen schelden.
Ja, we moeten allemaal maar een auto kopen die de_boswachter mooi vind!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG [......]
Door mensen zoals jij moet ik dagelijks op de snelweg naar tyfuslelijke bakken als deze kijken![]()
![]()
![]()
![]()
[..............................] stil is.
Je zit in klaagbaak, wat had je anders verwachtquote:Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef Hymen_Copter het volgende:
Stelletje Duitsers die overal weer een probleem in zien
Student?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd wat student Boswachter rijdt!
Verkapt ik wil mezelf alvast indekken omdat ik een teringlelijke kutbak rij post.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef Intrepidity het volgende:
Ja, we moeten allemaal maar een auto kopen die de_boswachter mooi vind!
Tijdens de dagelijkse rit van en naar werk zie je niet eens hoe mooi/lelijk auto's zijn. Dan zit je óf te slapen omdat het zo vroeg is, óf je zit te slapen omdat je net een lange werkdag achter de rug hebt. Opgelost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |