dus jij draagt sowieso grote nerdenbrillen?quote:Op donderdag 10 december 2009 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
en als je dan echt een bril hebt opeens dan denken ze dat je meedoet met de trend
Ga je b( r ) illenmatties nou maar verwennen vriend.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:38 schreef Penisbaard het volgende:
Haha, TS is de enige zonder dikke zwarte bril. Sukkel!
Ja man die hele stoere net als Nana Mouskouriquote:Op donderdag 10 december 2009 07:44 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dus jij draagt sowieso grote nerdenbrillen?
Jaloers dat jij geen billen mag verwarmen?quote:Op donderdag 10 december 2009 07:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga je b( r ) illenmatties nou maar verwennen vriend.
Allicht, met kleurtjes.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:25 schreef Jeej het volgende:
Echte mannen dragen neplenzen als statement
Volgens die zelfbenoemde stylist die vent waarbij het lijkt alsof hij een skippybal heeft ingeslikt Bastiaan van Schaik.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is dat voor een trend tegenwoordig.
Mensen die normaal gesproken geen bril droegen, maar
nu ineens een trendy montuur met nepglazen dragen
WTF alsof het een feest is om een bril te dragen
Kuttrends
Nou ik zag gisteren Theo Maassen (wel een baas, maar dit....) er bij DWDD ook mee zitten.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:54 schreef dabadbass het volgende:
Die trens is toch al weer voorbij?
Niet in het boerendorp waar ts woont. Daar loopt alles een beetje achter en ontdekken ze het jumpen nu ongeveer.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:54 schreef dabadbass het volgende:
Die trens is toch al weer voorbij?
Je komt zeker nooit buiten, falert.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:56 schreef Jeej het volgende:
Niet in het boerendorp waar ts woont. Daar loopt alles een beetje achter en ontdekken ze het jumpen nu ongeveer.
KIJK OM JE HEEN! ZE ZIJN OVERAL!!!1!!1quote:Op donderdag 10 december 2009 09:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb die 'trend' nog niet gezien.
Toch wel, ik heb die krengen alleen nog bijna nooit gezien. Misschien ga je met de verkeerde mensen om Ts?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je komt zeker nooit buiten, falert.
Aaaarghhh de aliensquote:Op donderdag 10 december 2009 09:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
KIJK OM JE HEEN! ZE ZIJN OVERAL!!!1!!1
En aan je FoBo te zien ben jij er ook een.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
KIJK OM JE HEEN! ZE ZIJN OVERAL!!!1!!1
Omdat ze bijv. een bril hebben van Calvin Klein en er mee willen showen?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:08 schreef apenkutkop het volgende:
ik heb een mooie bril van calvin klein, maar ik draag hem vrijwel nooit, terwijl ik dus sterkte heb maar ik heb altijd lenzen in. ik sap niet waarom mensen zo graag een bril zouden dragen, het zit niet eens prettig
hahaha, ja dat is een optie. als ik hem opheb krijg ik ook altijd complimenten, maar ik ben gewoon geen brillenmensquote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat ze bijv. een bril hebben van Calvin Klein en er mee willen showen?
Nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En aan je FoBo te zien ben jij er ook een.
Zelfs een WC-bril staat jou goed!quote:Op donderdag 10 december 2009 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is dat voor een trend tegenwoordig.
Mensen die normaal gesproken geen bril droegen, maar
nu ineens een trendy montuur met nepglazen dragen
WTF alsof het een feest is om een bril te dragen
Kuttrends
Omdat je een apenkutkop hebt?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:08 schreef apenkutkop het volgende:
ik heb een mooie bril van calvin klein, maar ik draag hem vrijwel nooit, terwijl ik dus sterkte heb maar ik heb altijd lenzen in. ik snap niet waarom mensen zo graag een bril zouden dragen, het zit niet eens prettig
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Drama
Geil man!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
Drama
Het was geen compliment hoorquote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
Drama
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
Drama
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
dat is toch het meisje wat zich altijd moe/ziek/zwak voelt?
ja met mij is alles verder best wel goed ook met vrouw en kinderen en met jouquote:Op donderdag 10 december 2009 09:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Fijn bowa dan zitten we op 1 lijn heel veel lieve groetjes van mij alles goed verde rmet jou
ja helemaal prima met mij ik heb een nieuwe auto gekocht een lancia ypsilon wat vind je daarvanquote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja met mij is alles verder best wel goed ook met vrouw en kinderen en met jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |