quote:Op donderdag 10 december 2009 01:54 schreef BereNDD het volgende:
Wtf is er met dat apparaat aan de hand? Gister was ik een half uur op allerlei manieren op dat knopje aan het drukken en hij wou maar niet aan, en nu hoor ik opeens mijn Senseo aangaan. Alsof ik nu nog koffie wil?
Klacht: Senseo wil voor mij bepalen wanneer ik koffie moet drinken
Ik geef hem gewoon geen water meer, kijken wie wie pwndquote:Op donderdag 10 december 2009 01:55 schreef Multivitamine het volgende:
Haha, TS wordt gepwnd door een koffieautomaat!!1
Jij want wie weet gaat het apparaat dan kapot en dan sta jij morgen een nieuwe te kopenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ik geef hem gewoon geen water meer, kijken wie wie pwnd
nou durf ik niet meer te gaan slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 02:01 schreef Choad het volgende:
Hehe TS heeft geesten in zijn huis. Wel eens iemand doodgemaakt in je huis toevallig?![]()
En nou heb ik zin in koffie.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:02 schreef BereNDD het volgende:
[..]
nou durf ik niet meer te gaan slapen
nee dan droogt hij uit, zal hem leren koffietijd voor mij te bepalenquote:Op donderdag 10 december 2009 02:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij want wie weet gaat het apparaat dan kapot en dan sta jij morgen een nieuwe te kopen
quote:
stoppen met roken, krijg je honger vanquote:Op donderdag 10 december 2009 02:04 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
Ik heb fucking veel zin in eten maar ik heb absoluut geen honger![]()
mischien is het een spook (makkelijke reactie)quote:Op donderdag 10 december 2009 02:07 schreef trovey het volgende:
PM hem even...hij heeft ook zo'n onverklaarbaar verschijnsel in huis...wellicht is een exorcist bij twee klussen tegelijk goedkoper![]()
beweegende plant !
ik nu eigenlijk ook wel, zal je zien dat hij nu niet meer aan wilquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 02:09 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ik nu eigenlijk ook wel, zal je zien dat hij nu niet meer aan wil
boemquote:Op donderdag 10 december 2009 02:12 schreef swollywood het volgende:
ff type en serienr. checken of ie bij de terugroepactie van Philips hoort. straks ontploft ie nog!![]()
http://www.philips.nl/service/senseo/index.page
quote:
das dan ook wel dom!quote:Op donderdag 10 december 2009 02:14 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Mijn god, ik 6 keer drukken wou hij niet aan, ik was even vergeten dat ik net de stekker eruit had getrokken
Maar heb nu koffie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |