UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Fukkerquote:
Yeah, daarna ik?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben de volgende die jarig is![]()
![]()
6 Januari
ie bint n verveelnd krengquote:Op donderdag 10 december 2009 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ich weiß
Warum hab' ich das gemacht?
Dankjequote:Op donderdag 10 december 2009 01:06 schreef STTSJT het volgende:
Ik was dr weer
Beetje laat maar jah gefeliciteerd
[..]
In de hele wijk idd, voor beetje verlaagde auto's is het schurenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:34 schreef Redbaron het volgende:
wat een kutdrempels bij jou in de straat btw!
Hoorde je me nog langskomen?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In de hele wijk idd, voor beetje verlaagde auto's is het schuren
Je reed nog door de duindoornstraat heen? Nee niet mee gekregen...quote:Op donderdag 10 december 2009 01:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoorde je me nog langskomen?
hopelijk strax met andere uitlaat niet meer
Jewel, maar geen zin om te slapen en ga vaak laat (of vroegquote:Op donderdag 10 december 2009 01:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ga je niet naar school dan kerel, je bent elke nacht online
klopt, vandaag pas om 2 beginnen tot 5. Dan weekendquote:Op donderdag 10 december 2009 02:05 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Jewel, maar geen zin om te slapen en ga vaak laat (of vroeg) naar bed toe
maar jij kan er ook wat van
En dan levert hij commentaar op mijquote:
Doe maar gewoon Henrikequote:Op donderdag 10 december 2009 02:08 schreef STTSJT het volgende:
[..]
En dan levert hij commentaar op mij![]()
![]()
Volgens mij had ik ook nog geen hallo tegen ej gezegd.
Dus bij deze norich: hallo
Solly, ik ben 21 jan nog jarig :pquote:
als ik 30-01 al ergens heenga, dan is het X-Qlusive Headhunterz gok ikquote:Op donderdag 10 december 2009 09:13 schreef jjstyle333 het volgende:
nog tukkers van hier te vinden bij Dirty House op 30-1-2010 in Go Planet??
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:19 schreef jjstyle333 het volgende:
'Na de pauze', het meest recente theaterprogramma van cabaretier Herman Finkers, wordt op tweede kerstdag door de Vara op Nederland 1 uitgezonden.
Het betreft opnamen die op 2 en 3 mei dit jaar zijn gemaakt in het Rabotheater in Hengelo.
Na de kerst zal de show ook op dvd verkrijgbaar zijn.
Jij ookquote:Op donderdag 10 december 2009 09:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
* sjoemie1985 wenst iedereen een goede dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joostquote:Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef jjstyle333 het volgende:
ja dat kun je doen,
die gaan we maar ff opnemenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:19 schreef jjstyle333 het volgende:
'Na de pauze', het meest recente theaterprogramma van cabaretier Herman Finkers, wordt op tweede kerstdag door de Vara op Nederland 1 uitgezonden.
Het betreft opnamen die op 2 en 3 mei dit jaar zijn gemaakt in het Rabotheater in Hengelo.
Na de kerst zal de show ook op dvd verkrijgbaar zijn.
zelfdequote:Op donderdag 10 december 2009 09:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
* sjoemie1985 wenst iedereen een goede dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja hoor, laatste werkdag van de week. vanavond wedstrijd en daarna afscheid van een lid die al 38 jaar bij de club is, morgen school en zaterdag weer naar Twentequote:
que?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch nog steeds geen contact gevonden in dit mooie twente.
Tukkers zijn koud en op zichzelfquote:
echt nietquote:Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tukkers zijn koud en op zichzelf
ik ga vanavond naar katinka polderman (ofzoiets) en ik heb nog lang geen weekendquote:Op donderdag 10 december 2009 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, laatste werkdag van de week. vanavond wedstrijd en daarna afscheid van een lid die al 38 jaar bij de club is, morgen school en zaterdag weer naar Twente
jij?
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tukkers zijn koud en op zichzelf
wel leuk. ik heb daar een trui van gehadquote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef jjstyle333 het volgende:
Wat vinden jullie van dit shirtje?:9 http://xcart.shirtshop.nl/images/thumb/t_186.gif
origineelquote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef jjstyle333 het volgende:
Wat vinden jullie van dit shirtje?:9 http://xcart.shirtshop.nl/images/thumb/t_186.gif
helemaal naar Hoogeveen jah?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga vanavond naar katinka polderman (ofzoiets) en ik heb nog lang geen weekend
ik vond 'm oudquote:
joah, met de vriendinquote:[..]
helemaal naar Hoogeveen jah?
Ik vind 'm niks aan. Sorry.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef jjstyle333 het volgende:
gezelligquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:24 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, ik wist niet dat boekelo een theater had
het heet dus ook niet voor niets het verborgen theater
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
nu Machiel dat zo zegt, zie ik pas de omgekeerde TT
wil je daar nou serieus antwoord op?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom vindt niemand mijn grapje leuk?
Nee hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je daar nou serieus antwoord op?
jazekerquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom vindt niemand mijn grapje leuk?
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat plaatje is vast leuk te laden voor mensen die met de telefoon fok!ken
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik zit in veilige modus omdat windows in de normale stijl niet wil opstarten
Dikke virusscan jeweet!
Nee, weer in Hulstquote:Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef haakon het volgende:
Justin woon je weer in Hengelo ?
Hey Machielquote:Op donderdag 10 december 2009 11:38 schreef haakon het volgende:
hoi mens
Justinquote:Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik zit in veilige modus omdat windows in de normale stijl niet wil opstarten
Dikke virusscan jeweet!
dat moet ik ook nog eens doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen maar weer ens naar de kapper.
En dan maar hopen dat NAC wintquote:Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef haakon het volgende:
ik eigenlijk ook
Zaterdag naar Twente - NAC
Nee, geen enkele fanquote:
Hallo Heracles fanquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hallo Heracles fanWaar is je mooie plaatje gebleven?
Die van die trein vondt ik mooier![]()
die was te groot, vind t wel best zoquote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hallo Heracles fanWaar is je mooie plaatje gebleven?
Die van die trein vondt ik mooier![]()
ietsjes maarquote:Op donderdag 10 december 2009 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
die was te groot, vind t wel best zo
wat 'n tijden ofnietquote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zo maar is uit bed, om 2 beginnen op school
joahquote:
de kerstman ?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, op mn verjaardag crasht de computer van mn ouders, 1x raden wie dat ding mag gaan fixen
vast niet sinterklaasquote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, op mn verjaardag crasht de computer van mn ouders, 1x raden wie dat ding mag gaan fixen
ik ook nog, denk dat ik vrijdag gaquote:Op donderdag 10 december 2009 11:49 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
dat moet ik ook nog eens doen.
* ReMcOrE ookquote:
matige gok: jij?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef Robinhoo het volgende:
Marko gingen ze serieus juichen in het Polman toen op het scherm kwam dat Twente 3-3 tegen NEC stond?!!
Nieuwe Instalatie valt ook wle mee qua tijd. behalve als er veel gebackupt moet worden dan ben je nog wel ff bezigquote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 15 min naar de kapper, eerst ff die recovery dvd aanmaken, hopen dat ik kan repareren ipv een gehele nieuwe install moet doen
TVP, zaterdag weer idd, hopelijk beter als afgelopen weekendquote:Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef haakon het volgende:
ik eigenlijk ook
Zaterdag naar Twente - NAC
Recovery zuigt, gewoon frisse install ZELF doen, dus ook geen crap van de producent.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 15 min naar de kapper, eerst ff die recovery dvd aanmaken, hopen dat ik kan repareren ipv een gehele nieuwe install moet doen
welk vak zit je?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
TVP, zaterdag weer idd, hopelijk beter als afgelopen weekend.
ik zit zaterdag in vak 304quote:Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef haakon het volgende:
[..]
ik in Vak 123 Rij 15
lang geleden dat ik ben geweest
waar?quote:
5u 's morgens gebeld worden?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:58 schreef Redbaron het volgende:
wat ben ik moe zeg! half 3 slapen en om 5u gebeld worden dat ik kan invallen voor een zieke collega
Das ook lekker kort nachtjequote:Op donderdag 10 december 2009 13:58 schreef Redbaron het volgende:
wat ben ik moe zeg! half 3 slapen en om 5u gebeld worden dat ik kan invallen voor een zieke collega
Nu al? Drankorgel.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:18 schreef haakon het volgende:
ik heb zin aan pils
Jajaquote:Op donderdag 10 december 2009 14:32 schreef haakon het volgende:
[..]
gister zat ik in de trein om 1 uur al aan pils
maar dat kwam door een grap
Ik smste een kameraad van me hoelaat ie vrij was.quote:
Doeiiiquote:Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef haakon het volgende:
ik vind het allemaal best, ik ga naar huis
Had dat graag gedaan, maar mn ouders hebben een kant-en-klare Packard Bell-PC gekochtquote:Op donderdag 10 december 2009 15:49 schreef jjstyle333 het volgende:
maak de volgende keer een tweede partitie aan en pleur daar je data op.
Packard Bellquote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had dat graag gedaan, maar mn ouders hebben een kant-en-klare Packard Bell-PC gekocht![]()
Ben ik ff blij met mn eigen computer, alles door mekaar, zelf de installatie enzo gedaan, en t werkt stukken prettiger
Packard Hellquote:
jij balenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat zeg ik ja
En maar niet naar mij willen luisteren he? Ik heb de mijne op Mycom samengesteld, prima systeem, 3x zo goed als deze en toch goedkoper
Oja, en ma vroeg net wat we nu ff niet kunnen op dit ding (in veilige modus), "gen muziek luisteren, geen spelletjes spelen."
Ma: "Dan ligt het dus aan de spelletjes!?"
Ik: "ZUCHT!![]()
"
Mwaquote:
Mijn moeder dacht dat je virussen op kon lopen door het kijken van youtube-filmpjes, dus zo achterlijk vind ik dat nietquote:Op donderdag 10 december 2009 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MwaIk hoorde die opmerking eerder deze week van een vriend van me. Jaren geleden mocht een andere vriend geen spelletjes op de computer hebben, want ow ow ow, daar konden virussen in zitten!
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MwaIk hoorde die opmerking eerder deze week van een vriend van me. Jaren geleden mocht een andere vriend geen spelletjes op de computer hebben, want ow ow ow, daar konden virussen in zitten!
![]()
Mja, zoietsquote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toen je mama zo van
En jij zo van
En toen was er bier
Inddquote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ouders die doen alsof ze er verstand van hebben en dan keihard falen
Mijn vader. Check.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ouders die doen alsof ze er verstand van hebben en dan keihard falen
Dat is wel tofquote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
We moeten eigenlijk de verjaardagen in de OP zetten, achter de namen ofzo
Dat deed ik niet expresquote:Op donderdag 10 december 2009 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anders post je ff 2 keer hetzelfde
Weet ikquote:Op donderdag 10 december 2009 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat deed ik niet expresNormaal kan dat toch niet eens
Mja, dat moeten we dan eigenlijk allemaal even doenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik
Ik ga mijn verjaardag alvast erbij zetten in de wiki
Dat is jullie probleem, niet de mijnequote:Op donderdag 10 december 2009 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat moeten we dan eigenlijk allemaal even doen
Truequote:Op donderdag 10 december 2009 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is jullie probleem, niet de mijne
De mijne staat er in ieder geval. De rest regelt het zelf maar.quote:
Luie kut dat je d'r bent!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mijne staat er in ieder geval. De rest regelt het zelf maar.
Al had ik die van San, Justin en jou er al wel bijna ingezet, maar dat doen jullie maar mooi zelf!
Haha, had het echt bijna gedaan. Maar toen dacht ik, naah, dat doen ze maar zelfquote:Op donderdag 10 december 2009 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Luie kut dat je d'r bent!!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, had het echt bijna gedaan. Maar toen dacht ik, naah, dat doen ze maar zelf
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, had het echt bijna gedaan. Maar toen dacht ik, naah, dat doen ze maar zelf
dan ga ik dat maar eens even doenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joa, ben jarig
Feliciteer je pa maar van me
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:06 schreef Robinhoo het volgende:
Ja die justin van FOK uit Capelle aan de Ijssel.
Ik noem geen namen..quote:
Ken ik nietquote:Op donderdag 10 december 2009 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik noem geen namen..
AhumDavid & JustinAhum
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ahumahum ken ik ook niet
Ik woon niet meer in Capelle, maar weer tijdelijk in Hulstquote:Op donderdag 10 december 2009 17:06 schreef Robinhoo het volgende:
Ja die justin van FOK uit Capelle aan de Ijssel.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Capelle, maar weer tijdelijk in Hulst
Maar natuurlijk. Mijn liefde gaat nooit zomaar voorbijquote:Op donderdag 10 december 2009 17:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je houdt nog steeds van me?
Woeiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 10 december 2009 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Mijn liefde gaat nooit zomaar voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |