quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef Folmer het volgende:
Sowieso een concert van Paul McCartney
Origineel was ik nietquote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben tegen oneliners in posts, maar dit moet toch even.
Sowieso Paul McCartney
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef Folmer het volgende:
Sowieso een concert van Paul McCartney
Dankje voor de hulpquote:Op donderdag 10 december 2009 00:40 schreef Choad het volgende:
He beter flikkeren jullie allemaal een eind op![]()
Paul McCartney die muziek maakt =![]()
![]()
Grapjasquote:Op donderdag 10 december 2009 00:40 schreef MASD het volgende:
Paul McCartney heeft na de Beatles niks tofs gedaan.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:37 schreef blckbb het volgende:
bij een concert van Paul McCartney![]()
Sowieso een KISS-shirt
Pics?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Pics?
Zou wel es een kennis van mij geweest kunnen zijn, ze is fan van kiss én was op het concert van mccartney vanavond![]()
zal t er es vragen
Wat heeft hij dan gedaan? Enige wat tof was in zijn post-Beatles era is dat zijn vrouw een hoer bleek te zijn, en na de echtscheiding een van de duurste.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan? Enige wat tof was in zijn post-Beatles era is dat zijn vrouw een hoer bleek te zijn, en na de echtscheiding een van de duurste.
was een manquote:Op donderdag 10 december 2009 00:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Pics?
Zou wel es een kennis van mij geweest kunnen zijn, ze is fan van kiss én was op het concert van mccartney vanavond![]()
zal t er es vragen
Wings, Fireman, zijn solo albumsquote:Op donderdag 10 december 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan? Enige wat tof was in zijn post-Beatles era is dat zijn vrouw een hoer bleek te zijn, en na de echtscheiding een van de duurste.
je vergeet het belangrijkste, ze was een piraat met een houten poot en een vals oogquote:Op donderdag 10 december 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
je vergeet het belangrijkste, ze was een piraat met een houten poot en een vals oog
Yarr harr feedle dee deequote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
je vergeet het belangrijkste, ze was een piraat met een houten poot en een vals oog
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VERVLOEKT ZIJT GIJ ONMUZIKALE VLEGEL
![]()
![]()
![]()
MASDquote:
|
Forum Opties | |
---|---|