quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef Folmer het volgende:
Sowieso een concert van Paul McCartney
Origineel was ik nietquote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben tegen oneliners in posts, maar dit moet toch even.
Sowieso Paul McCartney
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef Folmer het volgende:
Sowieso een concert van Paul McCartney
Dankje voor de hulpquote:Op donderdag 10 december 2009 00:40 schreef Choad het volgende:
He beter flikkeren jullie allemaal een eind op![]()
Paul McCartney die muziek maakt =![]()
![]()
Grapjasquote:Op donderdag 10 december 2009 00:40 schreef MASD het volgende:
Paul McCartney heeft na de Beatles niks tofs gedaan.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:37 schreef blckbb het volgende:
bij een concert van Paul McCartney![]()
Sowieso een KISS-shirt
Pics?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Pics?
Zou wel es een kennis van mij geweest kunnen zijn, ze is fan van kiss én was op het concert van mccartney vanavond![]()
zal t er es vragen
Wat heeft hij dan gedaan? Enige wat tof was in zijn post-Beatles era is dat zijn vrouw een hoer bleek te zijn, en na de echtscheiding een van de duurste.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan? Enige wat tof was in zijn post-Beatles era is dat zijn vrouw een hoer bleek te zijn, en na de echtscheiding een van de duurste.
was een manquote:Op donderdag 10 december 2009 00:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Pics?
Zou wel es een kennis van mij geweest kunnen zijn, ze is fan van kiss én was op het concert van mccartney vanavond![]()
zal t er es vragen
Wings, Fireman, zijn solo albumsquote:Op donderdag 10 december 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan? Enige wat tof was in zijn post-Beatles era is dat zijn vrouw een hoer bleek te zijn, en na de echtscheiding een van de duurste.
je vergeet het belangrijkste, ze was een piraat met een houten poot en een vals oogquote:Op donderdag 10 december 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
je vergeet het belangrijkste, ze was een piraat met een houten poot en een vals oog
Yarr harr feedle dee deequote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
je vergeet het belangrijkste, ze was een piraat met een houten poot en een vals oog
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VERVLOEKT ZIJT GIJ ONMUZIKALE VLEGEL
![]()
![]()
![]()
MASDquote:
tsk tsk. Als je toch de elitaire muziek liefhebber wil uithangen luister dan naar klassiek. Chopin is trouwens erg mooi.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VERVLOEKT ZIJT GIJ ONMUZIKALE VLEGEL
![]()
![]()
![]()
ach lul toch nietquote:Op donderdag 10 december 2009 02:08 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
tsk tsk. Als je toch de elitaire muziek liefhebber wil uithangen luister dan naar klassiek. Chopin is trouwens erg mooi.
Domste post van 2009.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:22 schreef peternagel het volgende:
Paul McCartney BEATELS OF STONES WAT DEED(T) HIJ OOK ALWEER![]()
Ik heb die post nu drie maal gelezen maar ik ben er nog steeds niet achter wat nou precies de betekenis is. Insight, please?quote:
maar totaal anders dan kiss dus toch niet te vergelijken. Ga dan bach met chopin vergelijken. Twee verschillende genres kun je niet vergelijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 02:23 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou?
En ja Chopin is erg mooi.
Chopin met Bach vergelijken.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:28 schreef lenme het volgende:
[..]
maar totaal anders dan kiss dus toch niet te vergelijken. Ga dan bach met chopin vergelijken. Twee verschillende genres kun je niet vergelijken
het valt voor de meeste mensen onder klassiek. dus vergelijkbaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:29 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Chopin met Bach vergelijken.
Je moet op dezelfde golflengte zitten. Vermoedelijk ergens op de middengolf.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:28 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik heb die post nu drie maal gelezen maar ik ben er nog steeds niet achter wat nou precies de betekenis is. Insight, please?
Nou, volgens een onderzoek toonden de muziekstukken van McCartney en Lennon veel overeenkomsten met die van klassieke componisten. Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar het ging natuurlijk niet over de melodie. Ik ben geen notenexpert verder namelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:08 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
tsk tsk. Als je toch de elitaire muziek liefhebber wil uithangen luister dan naar klassiek. Chopin is trouwens erg mooi.
ok ga ervan uit dat je nu mij wilt aanvallen maar op deze manier ben ja alleen zelf zielig en maak je geen geargumenteerd puntquote:Op donderdag 10 december 2009 02:34 schreef feelsgoodman het volgende:
Ahja. In andere woorden, mentaal incapabel. Bedankt.
Die opmerking was niet op u gericht mijnheer.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:35 schreef lenme het volgende:
[..]
ok ga ervan uit dat je nu mij wilt aanvallen maar op deze manier ben ja alleen zelf zielig en maak je geen geargumenteerd punt
dan trek ik de boel terug vermeld dan effe tegen wie je het hebtquote:Op donderdag 10 december 2009 02:35 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Die opmerking was niet op u gericht mijnheer.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:40 schreef MASD het volgende:
Dit is best om te lachen. Als je McCartney solo niets aan vindt, vond je de Beatles ook niks. Dat kan. Maar hij heeft volgens jou ná de Beatles niets tofs meer gedaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:40 schreef MASD het volgende:
Kan sommige klassieke stukken best waarderenquote:Op donderdag 10 december 2009 02:08 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ik zong ook heel vals mee johquote:Op donderdag 10 december 2009 02:38 schreef Arn0 het volgende:
Of iemand die het hele concert enorm vals zingt. Vooral bij Something verpestte dat het nummer wat![]()
[..]
![]()
![]()
Niemand zong zoals het hoorde, uiteraard. Maar dat was gewoon tenenkrommend en veel te luid.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zong ook heel vals mee joh
Alsof iemand dat hoort
En anders hebben ze pech [e
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |