Hm, gezien de OP bedoel ik wat andersquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Elke dag in de auto in de file.
Handig zo'n coolskin op accu, of bedoel je dat niet ?
o, echt waar?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm, gezien de OP bedoel ik wat anders
Oww, wat ben ik ook domquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm, gezien de OP bedoel ik wat anders
Gatver, ik vind het zo kaal.......een beetje fatsoeneren prima...maar kaal rond de penis vind ik echt heel raar staan. Ik vind het ook niet mannelijk, maar verwijfd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:33 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ik vind schaamhaar vies en onhygiënisch voor mezelf persoonlijk en denk dat het ook niet echt aantrekkelijk overkomt bij meisjes en vrouwen dus scheer ik alles eraf! Ik eis bij een meisje of een vrouw ook dat ze een kaal poesje heeft dus waarom zou ik het dan bij mezelf niet doen?
Bovendien voel ik me dan ook gewoon frisser en meer klaar om te vrijen met een lekkere chick als ik me zo net heb geschoren. En ja het scheren gebeurt meestal gewoon als ik in bad zit , met een Gilette scheermesje , meestal wegwerpmesjes , maar die van Gilette zijn goed hoor je hebt tegenwoordig al van die Mach3 wegwerpmesjes dus.
Ik vind het dan juist eruit zien zoals een echte dekhengst ! Klaar om de chicks en vrouwen tot extase te brengen ! En is gewoon ook veel hygiënischer !quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
Gatver, ik vind het zo kaal.......een beetje fatsoeneren prima...maar kaal rond de penis vind ik echt heel raar staan. Ik vind het ook niet mannelijk, maar verwijfd.
Hygenisch? Je doucht je toch gewoon elke dag? Ik zou zelf iets hebben van "gatver" als iemand helemaal geschoren is, lijkt mij niet zo prettig voelen....zo kaal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:43 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Ik vind het dan juist eruit zien zoals een echte dekhengst ! Klaar om de chicks en vrouwen tot extase te brengen ! En is gewoon ook veel hygiënischer !
Idd. Mannen die zich helemaal scheren komen toch ietwat homoachtig over. Vind ik ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
Gatver, ik vind het zo kaal.......een beetje fatsoeneren prima...maar kaal rond de penis vind ik echt heel raar staan. Ik vind het ook niet mannelijk, maar verwijfd.
Wat zou dat boeien dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef GewoonLieveLangeKoen het volgende:
Zijn er ook mensen die hun scheermesjes voor de schaamstreek gebruiken voor hun gezicht?:D
heb van Pete Philly (quote:Zijn er ook mensen die hun scheermesjes voor de schaamstreek gebruiken voor hun gezicht?:D
Daarom compenseer ik mijn kale schaamstreek met een bierbuik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:42 schreef dubbel1 het volgende:
Idd. Mannen die zich helemaal scheren komen toch ietwat homoachtig over. Vind ik ook.
vind ik ook... totaal niet sexy als het helemaal kaal isquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
snel ! pak een hamer en sla er heel hard op ! geeft niks je voelt het niet omdat het er toch niet meer aanzit ! word het echt beter van !quote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef Barryolo het volgende:
Ik was me ook laatst aan het scheren rond mijn geslachtsdeel, wat denk je! Scheer ik per ongeluk me plasser d'r af! Wat nu?
done!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:25 schreef Lallend het volgende:
[..]
snel ! pak een hamer en sla er heel hard op ! geeft niks je voelt het niet omdat het er toch niet meer aanzit ! word het echt beter van !
aub ga scheermesje kopen, doet al pijn bij de gedachte.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef Ronald0o het volgende:
Ik ben pas geleden begonnen van het scheren van mijn schaamstreek. Maar wat mij opvalt is dat het scheren van bijvoorbeeld mijn balzak soms erg pijn kan doen. Heeft iemand tips?
Wat voor scheerapparaat gebruiken jullie?
Inderdaad, moet er niet aan denken om het te doen met een scheerapparaatquote:Op maandag 10 mei 2010 00:11 schreef rednitro het volgende:
[..]
aub ga scheermesje kopen, doet al pijn bij de gedachte.
ooh ja, het is niet raadzaam het zelfde mesje te gebruiken voor boven en beneden ..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |