quote:Op donderdag 10 december 2009 03:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is al zo oud, maar blijft leuk!
Ik zie niks?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Het zit hem niet mee
![]()
Waarom zie ik ineens een advertentie met de naam Chat SeniorenGeluk(50+)
En bedanktquote:
Ik nietquote:Op donderdag 10 december 2009 04:02 schreef DeZwabber het volgende:
en de piep in mijn oren is nu definitief weg
alleen als ik heel heel heeeeeel stil ben hoor ik iets, maar dat heeft iedereen geloof ik
quote:Op donderdag 10 december 2009 04:02 schreef trovey het volgende:
[..]
En bedankt![]()
...ik ben nog geen doelgroep....ze moeten nog even een aantal jaren wachten
, ik ben nr.2 op de lijst hier
Als je niets ziet krijg jij straks een aangepaste versie voor slechtziendenquote:
Ik heb een abbo, ik betaal om te fokken.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je niets ziet krijg jij straks een aangepaste versie voor slechtzienden
volgens mij is het meer het bloed in mijn oren ofzo dan echte tinnitusquote:Op donderdag 10 december 2009 04:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik niet, Zwabber is doelgroep voor een gehoorapparaat (mensen die doof worden blijven vaak wat horen als er niets te horen is)...zie je de de advertentie al verschijnen Zwabber
Tut tut tutquote:Op donderdag 10 december 2009 04:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een abbo, ik betaal om te fokken.
Pas wel op....als je werkelijk zo'n last ervan hebt na een concert is het echt teveel geluid geweest...voor je het weet is het enkeltje gehoorapparaat....het gaat sneller dan je denkt.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij is het meer het bloed in mijn oren ofzo dan echte tinnitus
Scheelt een boel banners en reclame, ik kan mijn eigen headers instellen, een groter fobo en nog wat van die ongein.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
how sad![]()
en toch wil ik ook een abbo, toch eens naar kijken![]()
Aha zo....kan ik het geld weer in de zak houdenquote:Op donderdag 10 december 2009 04:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheelt een boel banners en reclame, ik kan mijn eigen headers instellen, een groter fobo en nog wat van die ongein.
ik wilde eigenlijk al oordopjes meenemen naar dit concert, maar omdat ik niet het geld had om goeie te kopen, hoefde het van mij niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 04:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Pas wel op....als je werkelijk zo'n last ervan hebt na een concert is het echt teveel geluid geweest...voor je het weet is het enkeltje gehoorapparaat....het gaat sneller dan je denkt.
Aan de andere kant...met gehoorbescherming bij een concert staan is ook niet van je het
Heel goed idee met dit soort muziek, doof worden kun je maar 1 keer.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk al oordopjes meenemen naar dit concert, maar omdat ik niet het geld had om goeie te kopen, hoefde het van mij niet meer
die watten verpesten het geluid, is niet leuk om dan te luisteren, en ik ga misschien 1 a twee keer per jaar naar en concert
maar teveel geluid was het zeker, kom je niet meer omheen tegenwoordig eigenlijk
volgens mij omdat de geluidsgasten zelf oorbescherming dragen, en het dan zo hard zetten dat ze het zelf weer kunnen horen
maar oordoppen komen er zeker, alleen ben ik wel bereid de iets duurdere te kopen, zodat het gelujid nog een beetje klinkt
Welterusten Trovey.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:21 schreef trovey het volgende:
Zie dat het al; ruim 4.00 uur is, ik ga even richting de kribbe anders wordt het morgen te laat en komt er niets van datgene wat ik van plan ben (en dat is eerlijk gezegd al een paar dagen zo
)....ik ga slapen. Fok nog even gezellig door met zijn drieën(als AE tenminste nog terugkomt
), ik ga even slapen
![]()
Ochtendploeg....veel,plezier, ik zie jullie allen in de loop van de dag wel.
Oh ja.quote:
ghehehequote:Op donderdag 10 december 2009 04:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik had Zondag ook nog een paar rammstein gangers in de auto.
De hadden de laatste aansluiting naar kampen gemist.
Zoals jij?quote:Op donderdag 10 december 2009 05:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gheheheik moet wel zeggen. wat een ontzettende mongolen worden er naar die muziek getrokken zeg
ik zeg niet dat iedereen een genetisch probleempje hadquote:Op donderdag 10 december 2009 05:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoals jij?
Die bij mij in de auto vielen wel mee trouwens...
altijd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Probeer het eerst een met schoenpoets?quote:Op donderdag 10 december 2009 06:54 schreef Qwea het volgende:
Godver de godver de godver. Kijk ik naar mn laarzen net, zit er achter aan beide hakken 2 beschadigingen. IN het leer. Dus ik heb ze er niet zelf in gemaakt.
Hoerenkut. Kan ik weer terug en WEER nieuwe laarzen kopen.
Godver, ik zit dik in de stress want ik HEB VOOR MORGEN AVOND laarzen nodig.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
quote:
*op tijd op je werk? - geen ideequote:
Dat het 1600u is !quote:Op donderdag 10 december 2009 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
op tijd om goedemorgen te zeggen *check
Op tijd voor koffie * check
Wat wil je nog meer?
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:33 schreef Bamba het volgende:
Zo, m'n eerste spuit zit erin! Benieuwd hoe het gaat verlopen vandaag.
Viel het mee of viel het tegen?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:33 schreef Bamba het volgende:
Zo, m'n eerste spuit zit erin! Benieuwd hoe het gaat verlopen vandaag.
quote:Op donderdag 10 december 2009 06:54 schreef Qwea het volgende:
Godver de godver de godver. Kijk ik naar mn laarzen net, zit er achter aan beide hakken 2 beschadigingen. IN het leer. Dus ik heb ze er niet zelf in gemaakt.
Hoerenkut. Kan ik weer terug en WEER nieuwe laarzen kopen.
Godver, ik zit dik in de stress want ik HEB VOOR MORGEN AVOND laarzen nodig.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Kijk, da's altijd vrolijk wakker worden!quote:Op donderdag 10 december 2009 07:14 schreef Qwea het volgende:
ooh en greys... ik heb net het fragment met theo gezien hoor. Het hele gesprek. Wat een afschuwelijke aandachtshoer die paay zeg.
Kolere.
[quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |