Jij ook voor straksquote:
Hahaha zal je wel van een foto voorzien binnenkortquote:Op woensdag 9 december 2009 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ging allemaal over katten, dus ik dacht dat ze ook een kat was.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei trusten tegen MI-etje
Ik ben er nog wel even.
nope en jepquote:Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef Bamba het volgende:
Slaap je wel genoeg dan?.
Zijn je ouders gescheiden?
many have tried, none succeededquote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef Bamba het volgende:
Moet ik je streng toespreken dat je een keer vroeg naar je nest gaat?
Of maakt dat geen indruk
Dan geef ik het maar op en ga ik zelf maar lekker slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
many have tried, none succeeded
Bamba, pm je morgen nog ff!quote:
Dat lijkt me nu eens een geweldig idee van die poezelquote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Heb de DB a eens gebeld maar die kunnen niets zolang het beest niet van de graat druipt of ziek is..
Ze heeft kindjes maar dit kattenbeestje is al zo schuw dat die er toch niets mee kunnen.
We gaan een dorp verder maar in de polder wonen...tsja ze kan de verhuisauto inlopn natuurlijk
Ja en nee.. Het blijft Nederland en aangezien wij de traditie hebben om kerstbomen neer te zetten (en die Haagse school blijkbaar voorgaande jaren ook), waarom zouden we die voor een multiculturele samenleving dan niet neerzetten?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef P.F het volgende:
In de Haagschehogeschool staat dit jaar geen kerstboom!
Eigenlijk best logisch, met al die culturen, dan wil je niemand voor het hoofd stoten
dan moet je er niet tegenaanlopenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef P.F het volgende:
In de Haagschehogeschool staat dit jaar geen kerstboom!
Eigenlijk best logisch, met al die culturen, dan wil je niemand voor het hoofd stoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |