Ooh dat hebben wij ook gedaanquote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij hebben wel eens een konijn in een braadpan gezet met een klein kerstmutsje op zn kop...
Boohh en dan het vuur even 50 minuutjes aan, lekker marinade'tje erover en deksel op de panquote:Op donderdag 10 december 2009 08:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooh dat hebben wij ook gedaanmet stukjes groenten erbij ook
Nou die kleintjes wel maar de chinezen denk ik niet hoor, zo groot is mijn oven nu ook alweer nietquote:Op donderdag 10 december 2009 08:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die kleine hondjes van jou! Die passen voor de foto toch ook wel in je oven ofzo?
Egggggggggg nie, knijn moet door en door gaar zijn, ik laat dat altijd uren pruttelen prutserquote:Op donderdag 10 december 2009 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boohh en dan het vuur even 50 minuutjes aan, lekker marinade'tje erover en deksel op de pan
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Stuur je die toch gewoon nog een keer, een kerstmuts is een kerstmuts
Ik heb het nog nooit gemaaktquote:Op donderdag 10 december 2009 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Egggggggggg nie, knijn moet door en door gaar zijn, ik laat dat altijd uren pruttelen prutser
Over een paar weken ben ik in China... ik zal voor je voorproevenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gemaakt![]()
Ik had laatst nog een discussie met die van mij over als een ramp gebeurde, over wat je dan allemaal op gaat eten, maar we zijn er maar mee gestopt toen ze ging huilen omdat ik zei dat in geval van uiterste nood ik wel Mips of Buffy zou opeten![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Over een paar weken ben ik in China... ik zal voor je voorproeven
Wat dacht je dat mensen in de hongerwinter aten? Tsja is gewoon zo op het moment dat er niets anders meer voorhanden is dan eet je wat je krijgen kunt.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Hier zal ook iedereen wel trippen, maar ik heb het echt over het uiterste geval van nood, dat er hier een mega natuurramp is ofzo, en je écht móet eten en op een ijsschotsje vastzit samen met je huisdier ofzo, met niks anders eetbaars in de wijde omtrek
Bloembollensoepquote:Op donderdag 10 december 2009 09:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wat dacht je dat mensen in de hongerwinter aten? Tsja is gewoon zo op het moment dat er niets anders meer voorhanden is dan eet je wat je krijgen kunt.
Kun je er in Photoshop niet een leuk filter overheen doen. Ik bedoel als hij korrelig is dan zou je kunnen kiezen voor een sepia foto die is ouderwets bruin lijkt het net alsof het een echte oude foto is.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:13 schreef Bamba het volgende:
Crap, van de 2 foto's die ik gemaakt hebzit er echt een leuke tussen, maar met verkeerde instellingen en ik kan 'm niet goed krijgen i.v.m. korrels.
De volwassenen vonden het ook wel grappig...quote:Op donderdag 10 december 2009 08:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooh dat hebben wij ook gedaanmet stukjes groenten erbij ook
jij en je huisdier op een ijsschots...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Hier zal ook iedereen wel trippen, maar ik heb het echt over het uiterste geval van nood, dat er hier een mega natuurramp is ofzo, en je écht móet eten en op een ijsschotsje vastzit samen met je huisdier ofzo, met niks anders eetbaars in de wijde omtrek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat was idd mijn idee ook. Ik ga toch proberen om 'm nog wat beter te krijgen en anders wordt het het ouderwetse effect.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kun je er in Photoshop niet een leuk filter overheen doen. Ik bedoel als hij korrelig is dan zou je kunnen kiezen voor een sepia foto die is ouderwets bruin lijkt het net alsof het een echte oude foto is.
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij en je huisdier op een ijsschots...
Ik zou zo veel moeite hebben om m dood te maken, en dan zit je met een rauw beest...![]()
dan spring ik wel in het water, want het is puur uitstel; als je hem op hebt zit je alsnog met niks eetbaars...
Met een lekker honing-mosterd sausjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, die van mij begon dus over zo'n noodpakket, en toen zei ik dat ik dus al een noodpakket op 4 pootjes had![]()
![]()
Maar dat vond ze niet grappig![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Egggggggggg nie, knijn moet door en door gaar zijn, ik laat dat altijd uren pruttelen prutser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
hahahaha, echt niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met een lekker honing-mosterd sausje
Maar goed, die van mij begon dus over zo'n noodpakket, en toen zei ik dat ik dus al een noodpakket op 4 pootjes had![]()
![]()
Maar dat vond ze niet grappig
Oh dat geloof ik graag. Net als dat die jongens in dat neergestortte vliegtuig uiteindelijk de dode mensen op gingen eten uit wanhoop...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Haha mijn baas heeft Auschwitz overleefd en die zegt ook altijd dat je echt alles kan eten, ik geloof hem meteen. En sinds Auschwitz weigert ie ook maar iets te eten wat hem niet aanstaat
Nee, maar hijs heel sportief, mind you, hijs 83 inmiddels, heel slank issie ook niet meer hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik graag. Net als dat die jongens in dat neergestortte vliegtuig uiteindelijk de dode mensen op gingen eten uit wanhoop...
en daarna zou ik ook alleen maar lekkere dingen willen! (is ie dik???)
Heel sportief op je 83e!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar hijs heel sportief, mind you, hijs 83 inmiddels, heel slank issie ook niet meer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |