altijd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Probeer het eerst een met schoenpoets?quote:Op donderdag 10 december 2009 06:54 schreef Qwea het volgende:
Godver de godver de godver. Kijk ik naar mn laarzen net, zit er achter aan beide hakken 2 beschadigingen. IN het leer. Dus ik heb ze er niet zelf in gemaakt.
Hoerenkut. Kan ik weer terug en WEER nieuwe laarzen kopen.
Godver, ik zit dik in de stress want ik HEB VOOR MORGEN AVOND laarzen nodig.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
quote:
*op tijd op je werk? - geen ideequote:
Dat het 1600u is !quote:Op donderdag 10 december 2009 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
op tijd om goedemorgen te zeggen *check
Op tijd voor koffie * check
Wat wil je nog meer?
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:33 schreef Bamba het volgende:
Zo, m'n eerste spuit zit erin! Benieuwd hoe het gaat verlopen vandaag.
Viel het mee of viel het tegen?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:33 schreef Bamba het volgende:
Zo, m'n eerste spuit zit erin! Benieuwd hoe het gaat verlopen vandaag.
quote:Op donderdag 10 december 2009 06:54 schreef Qwea het volgende:
Godver de godver de godver. Kijk ik naar mn laarzen net, zit er achter aan beide hakken 2 beschadigingen. IN het leer. Dus ik heb ze er niet zelf in gemaakt.
Hoerenkut. Kan ik weer terug en WEER nieuwe laarzen kopen.
Godver, ik zit dik in de stress want ik HEB VOOR MORGEN AVOND laarzen nodig.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Kijk, da's altijd vrolijk wakker worden!quote:Op donderdag 10 december 2009 07:14 schreef Qwea het volgende:
ooh en greys... ik heb net het fragment met theo gezien hoor. Het hele gesprek. Wat een afschuwelijke aandachtshoer die paay zeg.
Kolere.
[quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |