Ik weet dat als je ze door de maler heen haalt ze best lekker smaeken.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baby's zijn veulens
Jij moet nog veel leren
laat flash het maar niet horenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje doet zo'n opleiding tot alles wetend paardenmeisje
Wat voor opleiding?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Bedoel je niet hakselmachinequote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit een paard een appel gegeven, dat apparaat slokte bijna mijn arm op.
Geef em val-les.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga Martijn een keertje op een paard zetten en dan kei hard lachen (waarschijnlijk) wheeeehe![]()
Watquote:
PLATTE HAND, ik zeg het je, PLATTE HAND !!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit een paard een appel gegeven, dat apparaat slokte bijna mijn arm op.
horen dusquote:
Haha, ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nog best groot.
Voor mij dan
Dat 1e.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Was het harig, liep het op 4 poten en had het 2 oren en een lang gezicht?
Of was het een grote rokende machine met 2 malende wielen waar aan de andere kant zaagsel uit spoot?
Ik zat al te denken, jaquote:
Dat is dan wel weer zielig!:@quote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef em val-les.![]()
Ik zie em al gaan met z'n streepjesoverhemd
Ah Deurne...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
4EBE ehm, het is in Deurne, bij Helicon heet dat geloof ik. Een soort algemeen iets, dat ze een manege kan runnen of wat dan ook
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PLATTE HAND, ik zeg het je, PLATTE HAND !!
ik moest er gelijk aan denkenquote:
Ik snap hem nu pas.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Was het harig, liep het op 4 poten en had het 2 oren en een lang gezicht?
Of was het een grote rokende machine met 2 malende wielen waar aan de andere kant zaagsel uit spoot?
Eigenlijk heb ik zo'n groot vliegtuigblok nodig om op te stijgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat heb ik dus ook
Mijn instructrice geeft me de helft van de tijd nog een duw of ik moet een stoel pakken
je roept iets zonder dat je weet wat het betekent?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat betekend het dan? en k_d? Wat betekend dat? Toch niet kanke......_ ..
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet, dat hou ik zelf niet vol!
Ah oke, met paarden werken is hard werken voor weinig geld.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Maisnon het volgende:
http://www.helicon.nl/mbo/content.jsp?objectid=7644
deze doet ze, Horse & Leisure
Whehe, ik zie het al helemaal voor me!!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik zo'n groot vliegtuigblok nodig om op te stijgen.Het gaat niet erg charmant.
Ik weet wel wat ik ermee bedoel. Maar nu vraag ik aan jouw wat er voor die letters staat. Zeg het mij maar. Ik zie er namelijk niks verkeerds in..quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
je roept iets zonder dat je weet wat het betekent?
Zeg me dat het fotosoep isquote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe dik moet het persoon geweest zijn, dit kan zo uit een comedie komen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 9 december 2009 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whehe, ik zie het al helemaal voor me!!
Ook als ik nog bij dat paardje in de stal sta, en ik wil zn hoofdstel om doen en hij wil niet en hij doet zijn hoofd omhoog, dan kan ik er ook al niet meer bij
Hoe klein ben jij dan? ;p
Nee, zoiets heet Lordose.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg me dat het fotosoep is![]()
all cops are bastards is de standaard vertaling en daar staat een geldboete op van 250 euro ongeveer.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik ermee bedoel. Maar nu vraag ik aan jouw wat er voor die letters staat. Zeg het mij maar. Ik zie er namelijk niks verkeerds in..
D.S.B. mag zeker ook niet?
Jullie zijn te klef. Ik mis een fleugje Fas in jullie relatie.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo, wat denk jij dan, met zo'n lief vriendje dat ik heb![]()
![]()
Fleugjequote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie zijn te klef. Ik mis een fleugje Fas in jullie relatie.
Iedereen vindt ons heel schattig samen hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie zijn te klef. Ik mis een fleugje Fas in jullie relatie.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
all cops are bastards is de standaard vertaling en daar staat een geldboete op van 250 euro ongeveer.
Okequote:
Ik ben iedereen niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen vindt ons heel schattig samen hoor
We zijn ook niet schattig, ik heb van hem al een blauwe plek gekregen op mn oog en op dit moment zitten er nog steeds 2 wondjes op mn duim van vorige week omdat hij het nodig vond me te krassenquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje met pony
[ afbeelding ]
Jongen met paard
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje met pony
[ afbeelding ]
Jongen met paard
Verrekte emo.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We zijn ook niet schattig, ik heb van hem al een blauwe plek gekregen op mn oog en op dit moment zitten er nog steeds 2 wondjes op mn duim van vorige week omdat hij het nodig vond me te krassen
Niet waarquote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens die paardrijden![]()
![]()
Zijn een beetje raar, altijd.
Jongens met paardrijbenen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens die paardrijden![]()
![]()
Zijn een beetje raar, altijd.
De koffie staat klaar.quote:
Ik zou dat doenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De koffie staat klaar.
Als ik mensen dat hoor zeggen krijg ik altijd de neiging om om 04:00 hun deur in te trappen en kijken of dat zo is.
Kom dan !quote:
O-benenquote:
Donderdag tot zondag ben ik in Den Haag, misschien zie je me wel alleen lopen bij het hof dingetje daar zo, de vorige keer liep ik ook wegquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
IK KAN NIET STOPPEN MET DENKEN AAN MARTIJN
Dus echt bij alles wat jullie zeggen moet ik meteen aan Martijn denken en dan is mijn post ineens over Martijn ipv over waar die eigenlijk over zou moeten gaan!
Echt.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Dus echt bij alles wat jullie zeggen moet ik meteen aan Martijn denken en dan is mijn post ineens over Martijn ipv over waar die eigenlijk over zou moeten gaan!
Ik ben dit weekend niet in Den Haagquote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Donderdag tot zondag ben ik in Den Haag, misschien zie je me wel alleen lopen bij het hof dingetje daar zo, de vorige keer liep ik ook weg
Hihi, ik vond het grappig!
Ik liep gewoon weg en toen ging Martijn me zoeken maar hij kon me niet vinden en toen stond ik weer voor zn deur en kwam hij daar zo aanwandelen dus ik heeeelemaal in een deuk
Hij vond het iets minder grappig
Lief dagboekquote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ren maar weg ja!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend niet in Den Haag![]()
Verjaardagen ftw![]()
Bewijs het !quote:
quote:
a is onzichtbaar b is gay.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
welk vest is mooier?
a)
[ afbeelding ]
b)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
Altijd als ik Maisnon nu zie posten denk ik: zij masturbeert om de twee dagen. [ afbeelding ]
B!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
welk vest is mooier?
a)
[ afbeelding ]
b)
[ afbeelding ]
Ik ga mee !quote:
Morgen is je drakenshirt weer uit de was hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
Vrouwen vallen op gay kleding dus
Check die knopen alleen al dan
wat is daar gay aan ?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
knopen gay vindenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
Wij hebben wel smaak.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
Jij bent er zeker ook zo een die roze/paarse kledingstukken niet vindt kunnen bij mannen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
Ik vind roze ook niet mooi staan bij een man.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo een die roze/paarse kledingstukken niet vindt kunnen bij mannen.
Zulks een luxeprobleemquote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja en nee..
Mja ik moet een vest kopen
ik zal het morgen eens roepen als ik een trui ga kopen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind die knopen wel tof. Maar ik ben ook fan van... romantischere klassieke kleding
Of zo'n iemand die een leger jas best mooi vind.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo een die roze/paarse kledingstukken niet vindt kunnen bij mannen.
Paars staat bij niemand.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hihi, nee, hoor.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal het morgen eens roepen als ik een trui ga kopen.
winkelbediende: goedemiddag meneer, zoekt u iets speciaals?
pezu: ja een romantisch klassieke trui
winkelbediende:
En uitgekleed?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb al wel veel vriendinnen aangekleeden een paar shirts die ik had verzonnen kwam ik pas geleden ineens tegen
Nouja, niet exact het mijne, maar ik voelde hetzelfde aan! hoho!
Inderdaad. Ik heb spekbenen.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaja in gedachten elke twee dagen weer he
hmmmquote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb al wel veel vriendinnen aangekleeden een paar shirts die ik had verzonnen kwam ik pas geleden ineens tegen
Nouja, niet exact het mijne, maar ik voelde hetzelfde aan! hoho!
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaja in gedachten elke twee dagen weer he
Ik zit nu in een paars sweatshirt van de AA.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind paars juist wel mooi
Je had een tijdje terug dat die American Apparel paarse truien met witte rits en eh, veterpopulair waren voor mannen. Die vond ik wel tof.
anonieme alcoholistenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit nu in een paars sweatshirt van de AA.
Die zijn er niet zo veel nuquote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmmm
doe eens een voorbeeld voor een romantisch klassieke trui voor een man
dat is een vestquote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die zijn er niet zo veel nu
http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?itemdescription=true&itemCount=10&startValue=11&selectedProductColor=&sortby=&id=17440140&parentid=M_APP_SWEATERS&sortProperties=+subCategoryPosition,+product.marketingPriority,-product.startDate&navCount=162&navAction=poppushpush&color=&pushId=M_APP_SWEATERS&popId=MENS_APPAREL&prepushId=
Deze misschien
ik heb ook net mijn buttonquote:
Nee hoor, roze dingen kunnen best. Maar dit ziet eruit als een vrouwenvest manquote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
ja moet wel capuchon hebben he
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want?![]()
Beveiligingscamera's?
Dan koop je toch een petje.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee warm in de wintervoor regen.. mijn jas geen capuchon
fijn man zo'n natte capu in je nekquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Warmtequote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die zijn er niet zo veel nu
http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?itemdescription=true&itemCount=10&startValue=11&selectedProductColor=&sortby=&id=17440140&parentid=M_APP_SWEATERS&sortProperties=+subCategoryPosition,+product.marketingPriority,-product.startDate&navCount=162&navAction=poppushpush&color=&pushId=M_APP_SWEATERS&popId=MENS_APPAREL&prepushId=
Deze misschien
ik fiets maar kleine stukjes dus valt wel mee met natheid.. vooral warmte dus..quote:Op woensdag 9 december 2009 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn man zo'n natte capu in je nek_!
hoodiesquote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik fiets maar kleine stukjes dus valt wel mee met natheid.. vooral warmte dus..
"Bek dicht achterlijke mongool, als het er niet staat dan doe ik het niet."quote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef ynuhh het volgende:
Jeetje, dit dan.
Project lid: Hey Yv, maak jij de conclusie nog even?
Ik: uh, waar stond dat ik die moest maken? Er stond niks over in de notulen.
Project lid: Ja klopt, maar wij gingen er van uit dat jij dat nog wel wou maken.
....
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef ynuhh het volgende:
Jeetje, dit dan.
Project lid: Ja klopt, maar wij gingen er van uit dat jij dat nog wel wou maken.
....
Stone Island vriend.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is een vest![]()
ik zoek een dikke warme trui
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 9 december 2009 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooooooo
Van die perfectionisten in een projectgroepquote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alles opschrijven inderdaad... mensen die vervelend zijn in projectgroep. Had ik in vorig ook. Wat een hekel had ik aan 1 gast zegEcht een vreemde snuiter
die kraagje, capuchon, het vetste is deze nog..quote:
Maar ze zitten wel goed warmquote:Op woensdag 9 december 2009 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kraagje, capuchon, het vetste is deze nog..
snifffffffffffffffffffffffffffffff
Ideaal. Ik heb nu een groepje waarin ik kan delegeren als een malle. En ze luisteren ook nogquote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef ynuhh het volgende:
Jeetje, dit dan.
....
Het is dat je het zelf zegt.quote:
Stiekem vind je het hbo wel stoer, net als Den Haag.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook zoiets.Jolijt alom.
Is het die dikke jongen met een bril?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kies maar een leuke uit.
[ afbeelding ]
Waar? En ook niks doorgeven hé en toch wachten.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ynuhh, ik wachtte nog op je in Amersfoort
Does he look like a bitch?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kies maar een leuke uit.
[ afbeelding ]
Bill is soweiso het tofst. Ik zag op Lowlands iemand lopen met zo'n Bill t-shirt. Echt geniaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kies maar een leuke uit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
Den HaagHet Limburg van het westen
Ik moet morgen ook wat doen, om half 4, maar daar heb ik niet heel veel zin inquote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
hmmm
Ik moet morgen ook 2 dingen afhebben
onderzoek mis ik nog 2 blaadjes omdat site van fabrikant offline is
en moet doorsnede maken... die doe ik zo in bed even schetsen
'Nog maar even' moet je maar denken.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ze willen nu ook 4 jaar SLB* geven, ipv de 2 jaar die ze nu doen.
* iets verschrikkelijks.
Nee het is die mooie jongen met die sixpack.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is het die dikke jongen met een bril?
Jeuhquote:Op donderdag 10 december 2009 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
'Nog maar even' moet je maar denken.![]()
En nu bed. Adieu!
Nee joh, tuurlijk nietquote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waar? En ook niks doorgeven hé en toch wachten.
Trusten.quote:
Het is dus die jongen die geen geld heeft voor een krat?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het is die mooie jongen met die sixpack.
Morgen avond ben ik niet in 033.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet![]()
![]()
Ik ga waarschijnlijk morgenavond naar Alem toe
Nee, dat is hem niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is dus die jongen die geen geld heeft voor een krat?
Je ziet me dan ook niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik de mooie jongens die ik zie hebben een trui aan, dus ik zie geen six-pack.
amersfoortquote:
ja mooi hoor luudjequote:
Kom jij daar ook?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
amersfoort![]()
tearoom alem![]()
[..]
ja mooi hoor luudje
Ik zou straks eens door mijn dromen bladeren.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wellicht. Maar als je nog een mooie jongen ziet, bedenk dan dat ik het zou kunnen zijn.
Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou straks eens door mijn dromen bladeren.
ik smoke al jaren niet meer dus neequote:
En toepasselijk, nu. Helaas.quote:
what upquote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En toepasselijk, nu. Helaas.
Ik zie het zo uitlopen op een nachtmerrie en mijn nachtmerries zijn ook niet alles. Vorige week een topic overgeschreven.quote:
Welnee joh. Je krijgt geen nachtmerriequote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zie het zo uitlopen op een nachtmerrie en mijn nachtmerries zijn ook niet alles. Vorige week een topic overgeschreven.
Nadat mijn dag ontzettend goed leek te eindigen met goed nieuws over Z-A, kreeg ik net telefoon vanwege het overlijden van een familielid.quote:
sucks man, sterktequote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nadat mijn dag ontzettend goed leek te eindigen met goed nieuws over Z-A, kreeg ik net telefoon vanwege het overlijden van een familielid.
Dank je. Nu alleen nog een vrolijk en enthousiast berichtje naar Z-A sturen.quote:
dat is dat wel een leuke afwisseling nuquote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dank je. Nu alleen nog een vrolijk en enthousiast berichtje naar Z-A sturen.
Woudenberg ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef Smart_ass het volgende:
033? Scherpenzeel was ook 033.
leusden ookquote:
Barneveld nietquote:
putten ook nietquote:
quote:
quote:
Ik moet daar nog steeds een keer etenquote:
wat ergquote:Op donderdag 10 december 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
Verklede medewerkers bij een verjaardag
flintstones liedje als iemand die giant rib bestelt
Geen idee.quote:
Wel een beetje plaatsvervangende schaamtequote:
Normaal zou ik nu een kut opmerking maken omdat appel en mod maar ik ben volwassen en waardeer je ludo..quote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nadat mijn dag ontzettend goed leek te eindigen met goed nieuws over Z-A, kreeg ik net telefoon vanwege het overlijden van een familielid.
Haha, maar het was geen kanker!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Normaal zou ik nu een kut opmerking maken omdat appel en mod maar ik ben volwassen en waardeer je ludo..
Sterkte jongen! ! ! !
ooh coolquote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee.
Maarsbergen ook niet.
Stond hij/zij dicht bij je?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha, maar het was geen kanker!
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha, maar het was geen kanker!
Die heb ik dit jaar nog gezienquote:
Beetje vreemde constructie, maar het was een soort van 3e oma.quote:
Cassetti.quote:
Ja je zat te wachten op die informatie.quote:
ja al mijn leven langquote:Op donderdag 10 december 2009 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja je zat te wachten op die informatie.
Ik wist het.
de mijne lag laatst in de koelkastquote:Op donderdag 10 december 2009 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was mn telefoon kwijt, maar ik had hem op stil gezet
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja al mijn leven lang![]()
[..]
de mijne lag laatst in de koelkast_!
Omdat kaas niet hetzelfde is als appelquote:Op donderdag 10 december 2009 00:58 schreef Fascination het volgende:
http://lezbiz.hyves.nl/
http://lesbisch.hyves.nl/
Waarom zijn bijna alle vrouwen daar lelijk?
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Da's ook de bedoeling.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:12 schreef Siniti het volgende:
BT, ik vind dat jij een best egocentrische sig hebt. Maar ja dat is mijn mening
wolkenquote:
Hey!quote:
That's mequote:
Jaquote:
Heequote:
Ik ben ook in een tophumeur nu jij er bent.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
That's me!
[..]
Ja!
[..]
Hee!
Ik ben in zo'n tophumeur terwijl ik 8 uur op moet en nog vanalles moet maken!
Ik voel mij altijd heel apart in een soortgelijke situatie.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben in zo'n tophumeur terwijl ik 8 uur op moet en nog vanalles moet maken!
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd heel apart in een soortgelijke situatie.
Ik was vorig jaar bijvoorbeeld helemaal blij dat mijn vierdubbele achtbaan in Rollercoaster Tycoon eindelijk helemaal synchroon liep en er mensen gewoon ingingen terwijl ik nog niks had geleerd voor het tentamen de dag erop
Hahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook in een tophumeur nu jij er bent.
Oké, dat is wat te slijmerig.![]()
Goh, daar zou ik ook dolgelukkig om zijn jaquote:Op donderdag 10 december 2009 01:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd heel apart in een soortgelijke situatie.
Ik was vorig jaar bijvoorbeeld helemaal blij dat mijn vierdubbele achtbaan in Rollercoaster Tycoon eindelijk helemaal synchroon liep en er mensen gewoon ingingen terwijl ik nog niks had geleerd voor het tentamen de dag erop
Heldenspelquote:
Dat is ook een manier jaquote:Op donderdag 10 december 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, daar zou ik ook dolgelukkig om zijn jaik heb gewoon urenlang geweldige seks gehad
!
Hyves?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:22 schreef Fascination het volgende:
Maar waarom ging niemand (serieus) in op m'n reactie op de vorige pagina?
Ja !quote:Op donderdag 10 december 2009 01:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heldenspel
[..]
Dat is ook een manier jaIk vind die van mij toch iets verfijnder!
Waarom moet jij dat soort dingen toch altijd vermelden.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahabeetje maar hoor
!
[..]
Goh, daar zou ik ook dolgelukkig om zijn jaik heb gewoon urenlang geweldige seks gehad
!
Begin een inham en crack scquote:Op donderdag 10 december 2009 01:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben echt zooo blij met Maartje!![]()
Ik heb RCT 1 echt 5 keer uitgespeeld ofzo. Want elke keer dat de computer gefragmenteerd werd oid moest ik weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja !
Heb het urenlang gespeeld.
![]()
"Owh.. het is alweer etenstijd.. verdorie ... "
Joah.quote:
Om Siniti te pesten. Dit keer danquote:Op donderdag 10 december 2009 01:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat soort dingen toch altijd vermelden.
Ik ben nooit zover gekomenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb RCT 1 echt 5 keer uitgespeeld ofzo. Want elke keer dat de computer gefragmenteerd werd oid moest ik weer helemaal opnieuw beginnen
Aha. Weer flink uitgewoond?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Om Siniti te pesten. Dit keer danverder vind ik het gewoon fijn om jullie op de hoogte te houden van mijn seksleven.
Ik heb mijn rechterhand. Op een goede dag kan ik dat ook uren volhoudenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Om Siniti te pesten. Dit keer danverder vind ik het gewoon fijn om jullie op de hoogte te houden van mijn seksleven.
Ik vergat meestal het eerste kwartier monteurs/schoonmakers in te huren tot er attracties wel heel lang kapot blevenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nooit zover gekomen![]()
Kots op het voetpad
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Begin een inham en crack sc
Ik moet zeggen dat je gelijk hebt, maar ik weet het antwoord ook niet.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb mijn rechterhand. Op een goede dag kan ik dat ook uren volhouden
[..]
Ik vergat meestal het eerste kwartier monteurs/schoonmakers in te huren tot er attracties wel heel lang kapot bleven
Ik ben en blijf strak, dus nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aha. Weer flink uitgewoond?
Wtf, die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je gelijk hebt, maar ik weet het antwoord ook niet.![]()
Mensen die in een soort schavot staan op hun hyvesfoto..
Ken je nog dat level waar je middenin een kasteel je park moet bouwen en die voetgangers de muren op kunnen om rond het park te lopen? Daar raakte altijd IEDEREEN verdwaalt behalve als je die muren afsloot voor voetgangersquote:Op donderdag 10 december 2009 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Of dat je ineens 9484848 meldingen krijgt met: gast 983 vindt het voetpad vies ( oid ) .
Hahahahahahaahahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, die heb ik niet gezien.Vooral al die vrouwen met hun korte kapsels en stoere poses.
Echt.
Vergeleken met hen ben ik een schoonheid.
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben en blijf strak, dus nee.
Goed voor je zelfvertrouwen, nietwaar?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, die heb ik niet gezien.Vooral al die vrouwen met hun korte kapsels en stoere poses.
Echt.
Vergeleken met hen ben ik een schoonheid.
Vergeleken met jou ook.quote:
JAAAA !quote:Op donderdag 10 december 2009 01:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ken je nog dat level waar je middenin een kasteel je park moet bouwen en die voetgangers de muren op kunnen om rond het park te lopen? Daar raakte altijd IEDEREEN verdwaalt behalve als je die muren afsloot voor voetgangers![]()
Kan me nog herinneren dat ik een keer vlak voordat ik het level won mijn waardering kelderde omdat ik opeens 2000 meldingen kreeg dat gasten waren verdwaald
Mwah, niet echt. Meer treurnis.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor je zelfvertrouwen, nietwaar?
Is het dan nooit goed?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Meer treurnis.
Alle plattegronden gratis maken, handmatig die kutlijers bij de uitgang zetten, niks hielpquote:Op donderdag 10 december 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAA !![]()
En ik maar van die Info-huisjes neerzetten, maar nee hoor...
Ja, nee, ik zou wel een relatie willen, maar als er alleen van dat soort gedrochten rondlopen zie ik het somber in.quote:
Mensen verdrinkenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alle plattegronden gratis maken, handmatig die kutlijers bij de uitgang zetten, niks hielp
Wat zit je toch altijd te janken.quote:
Je moet godver eens verder zoeken dan je neus lang isquote:Op donderdag 10 december 2009 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nee, ik zou wel een relatie willen, maar als er alleen van dat soort gedrochten rondlopen zie ik het somber in.
Er zijn toch wel knappe exemplaren?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nee, ik zou wel een relatie willen, maar als er alleen van dat soort gedrochten rondlopen zie ik het somber in.
Doe ik niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zit je toch altijd te janken.
Natuurlijk, zelfs ik ken er een paar. Fas zoekt gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn toch wel knappe exemplaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |