Ik weet dat als je ze door de maler heen haalt ze best lekker smaeken.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baby's zijn veulens
Jij moet nog veel leren
laat flash het maar niet horenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje doet zo'n opleiding tot alles wetend paardenmeisje
Wat voor opleiding?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Bedoel je niet hakselmachinequote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit een paard een appel gegeven, dat apparaat slokte bijna mijn arm op.
Geef em val-les.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga Martijn een keertje op een paard zetten en dan kei hard lachen (waarschijnlijk) wheeeehe![]()
Watquote:
PLATTE HAND, ik zeg het je, PLATTE HAND !!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit een paard een appel gegeven, dat apparaat slokte bijna mijn arm op.
horen dusquote:
Haha, ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nog best groot.
Voor mij dan
Dat 1e.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Was het harig, liep het op 4 poten en had het 2 oren en een lang gezicht?
Of was het een grote rokende machine met 2 malende wielen waar aan de andere kant zaagsel uit spoot?
Ik zat al te denken, jaquote:
Dat is dan wel weer zielig!:@quote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef em val-les.![]()
Ik zie em al gaan met z'n streepjesoverhemd
Ah Deurne...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
4EBE ehm, het is in Deurne, bij Helicon heet dat geloof ik. Een soort algemeen iets, dat ze een manege kan runnen of wat dan ook
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PLATTE HAND, ik zeg het je, PLATTE HAND !!
ik moest er gelijk aan denkenquote:
Ik snap hem nu pas.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Was het harig, liep het op 4 poten en had het 2 oren en een lang gezicht?
Of was het een grote rokende machine met 2 malende wielen waar aan de andere kant zaagsel uit spoot?
Eigenlijk heb ik zo'n groot vliegtuigblok nodig om op te stijgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat heb ik dus ook
Mijn instructrice geeft me de helft van de tijd nog een duw of ik moet een stoel pakken
je roept iets zonder dat je weet wat het betekent?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat betekend het dan? en k_d? Wat betekend dat? Toch niet kanke......_ ..
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet, dat hou ik zelf niet vol!
Ah oke, met paarden werken is hard werken voor weinig geld.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Maisnon het volgende:
http://www.helicon.nl/mbo/content.jsp?objectid=7644
deze doet ze, Horse & Leisure
Whehe, ik zie het al helemaal voor me!!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik zo'n groot vliegtuigblok nodig om op te stijgen.Het gaat niet erg charmant.
Ik weet wel wat ik ermee bedoel. Maar nu vraag ik aan jouw wat er voor die letters staat. Zeg het mij maar. Ik zie er namelijk niks verkeerds in..quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
je roept iets zonder dat je weet wat het betekent?
Zeg me dat het fotosoep isquote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe dik moet het persoon geweest zijn, dit kan zo uit een comedie komen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 9 december 2009 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whehe, ik zie het al helemaal voor me!!
Ook als ik nog bij dat paardje in de stal sta, en ik wil zn hoofdstel om doen en hij wil niet en hij doet zijn hoofd omhoog, dan kan ik er ook al niet meer bij
Hoe klein ben jij dan? ;p
Nee, zoiets heet Lordose.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg me dat het fotosoep is![]()
all cops are bastards is de standaard vertaling en daar staat een geldboete op van 250 euro ongeveer.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik ermee bedoel. Maar nu vraag ik aan jouw wat er voor die letters staat. Zeg het mij maar. Ik zie er namelijk niks verkeerds in..
D.S.B. mag zeker ook niet?
Jullie zijn te klef. Ik mis een fleugje Fas in jullie relatie.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo, wat denk jij dan, met zo'n lief vriendje dat ik heb![]()
![]()
Fleugjequote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie zijn te klef. Ik mis een fleugje Fas in jullie relatie.
Iedereen vindt ons heel schattig samen hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie zijn te klef. Ik mis een fleugje Fas in jullie relatie.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
all cops are bastards is de standaard vertaling en daar staat een geldboete op van 250 euro ongeveer.
Okequote:
Ik ben iedereen niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen vindt ons heel schattig samen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |