Ik weet dat als je ze door de maler heen haalt ze best lekker smaeken.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baby's zijn veulens
Jij moet nog veel leren
laat flash het maar niet horenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje doet zo'n opleiding tot alles wetend paardenmeisje
Wat voor opleiding?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje doet zo'n opleiding tot alles wetend paardenmeisje
Bedoel je niet hakselmachinequote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit een paard een appel gegeven, dat apparaat slokte bijna mijn arm op.
Geef em val-les.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga Martijn een keertje op een paard zetten en dan kei hard lachen (waarschijnlijk) wheeeehe![]()
Watquote:
PLATTE HAND, ik zeg het je, PLATTE HAND !!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit een paard een appel gegeven, dat apparaat slokte bijna mijn arm op.
horen dusquote:
Haha, ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nog best groot.
Voor mij dan
Dat 1e.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Was het harig, liep het op 4 poten en had het 2 oren en een lang gezicht?
Of was het een grote rokende machine met 2 malende wielen waar aan de andere kant zaagsel uit spoot?
Ik zat al te denken, jaquote:
Dat is dan wel weer zielig!:@quote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef em val-les.![]()
Ik zie em al gaan met z'n streepjesoverhemd
Ah Deurne...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
4EBE ehm, het is in Deurne, bij Helicon heet dat geloof ik. Een soort algemeen iets, dat ze een manege kan runnen of wat dan ook
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PLATTE HAND, ik zeg het je, PLATTE HAND !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |