Niet, die had ik alquote:Op woensdag 9 december 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
Fipooooooooooooo
Trustequote:Op woensdag 9 december 2009 22:21 schreef Toverheks het volgende:![]()
lieve mensen ik ga afsluiten allemaal nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker.
Weltruste lieve schat, ik moet nog even Robbie zo op 4quote:Op woensdag 9 december 2009 22:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
lieve mensen ik ga afsluiten allemaal nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker.
Troestenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:21 schreef Toverheks het volgende:![]()
Welnee die hebben de playboy al gekocht vandaagquote:Op woensdag 9 december 2009 22:20 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me net dat deze TT weleens Paay-fans zou kunnen trekken
Trusten Heksjequote:Op woensdag 9 december 2009 22:21 schreef Toverheks het volgende:![]()
Ow, ok, mooiquote:Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee die hebben de playboy al gekocht vandaag
Nee lieve schat er staat NIET in vol ornaat dusquote:
Over wie heb jij het nu?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn de foto's niet uitgelekt, damn wat een wonder.
Ach, dat stringetje...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee lieve schat er staat NIET in vol ornaat dus
Denk over Laysa want vanmorgen was er wel een foto van Paay uitgelekt heel de site van 538 lag plat, maar niemand wilde het zienquote:
hij werktquote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
Testing 1 2 3 ... Feestmuts
Dat kun je ook anders interpreteren: De tekst van de TT is niet in overeenstemming met het geconstateerdequote:
Aaaa een kerstmuisquote:
Die oude doos.quote:
Zonder jouw linkje valt er helemaal niets te constaterenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kun je ook anders interpreteren: De tekst van de TT is niet in overeenstemming met het geconstateerde
Yep morgen de boom maar halen (boompje)quote:
Ja en de sjaggie uitdrukking komt prima uitquote:
Dat je er op in gaat is al lol genoegquote:Op woensdag 9 december 2009 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder jouw linkje valt er helemaal niets te constateren
Haha, ik heb ook zo'n weekquote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en de sjaggie uitdrukking komt prima uit
Een heuse Jingle bels Mousequote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en de sjaggie uitdrukking komt prima uit
Het gaat er niet om waar ik op of in ga, doe dat linkje nou eensquote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat je er op in gaat is al lol genoeg
Week !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godverquote:
Nou ja schrale troost volgens Laysa ben ik een echte doemdenkerquote:Op woensdag 9 december 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Week !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godver
Wil je een ritalin?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
whaaaaaaaaaaaaa whaaaaaaaaaaaaaa whaaaaaaaaaaa....Robbie![]()
![]()
![]()
ow, tijd om te gaan geloof ikquote:Op woensdag 9 december 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
whaaaaaaaaaaaaa whaaaaaaaaaaaaaa whaaaaaaaaaaa....Robbie![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar ik op of in ga, doe dat linkje nou eens
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten waar jij op of in gaat
Dat zei ik, daar gaat het niet omquote:Op woensdag 9 december 2009 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten waar jij op of in gaat
Pfffff Nou ik overdrijf ook wel een beetje hoor. JINGEL BELLLS ALL THE WAY !!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja schrale troost volgens Laysa ben ik een echte doemdenker
quote:
Een sarcastische hihi mag, in ander gevallen is het een mannelijke haha, of een kerstelijke hohoquote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
een mol die hihi doet gaat echt te ver
Ik ga een grammetje oproken..quote:
Sommige dingen wil je je medemens echt niet aan doen!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn de foto's niet uitgelekt, damn wat een wonder.
O ik wil ook, geniet ervanquote:
o dus je noemt mij mannelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Een sarcastische hihi mag, in ander gevallen is het een mannelijke haha, of een kerstelijke hoho
Nou ik doe hahaquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
mmm 0,3kg is ook niet zo indrukwekkend gezien het uitblijven van een reactie. Kwestie van een keer op de pot
Ik heb geen weegschaal. Ik merk het wel als mijn broeken niet meerdicht gaan ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
das maar net wat er op de weegschaal ligt/staat
Ik dusquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
das maar net wat er op de weegschaal ligt/staat
Handjes boven de dekens hequote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
loefe mensen ik ga nog ff tv kijken en dan naar bed.....slaap lekker allemaal![]()
![]()
Zeg oehert veel plezier met Robbie en nog 2 nachtjesquote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
loefe mensen ik ga nog ff tv kijken en dan naar bed.....slaap lekker allemaal![]()
![]()
Maar die van jou was het leukstquote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Problemen met de verbinding, Wel reacties...
nee....jij......quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens he
welterusten![]()
Neequote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg oehert veel plezier met Robbie en nog 2 nachtjes![]()
![]()
Trusten loeferd, Ik ga me nog even elders op het internet begevenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
![]()
Jij ook Ruudquote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Trusten loeferd, Ik ga me nog even elders op het internet begeven![]()
![]()
De rest ook alvast een prettige nachtrust![]()
![]()
Zeg hou je fantasiėn lekker voor jequote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn handjes onder jouw deken doen?
Jaja, jij hebt dat linkjequote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Trusten loeferd, Ik ga me nog even elders op het internet begeven![]()
![]()
De rest ook alvast een prettige nachtrust![]()
![]()
quote:
Laysa begon eroverquote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg hou je fantasiėn lekker voor je
quote:
Ergens bovenopquote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
jij begon met die handjes ergens bovenop
* Sarcasme knop aanzet.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
He, gelukkig, nou kan ik mij dadelijk tenminste met een gerust hart richting bed begeven
Ja dekens pfffquote:
Meeloperquote:
Die heb ik 20 jaar geleden al gekochtquote:Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee die hebben de playboy al gekocht vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |