abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75462967
Mijn nieuwe huisgenote gaat op de een of andere manier elke avond rond kwart over 9 naar bed, en staat 's morgens om 6 uur op. Is dat normaal ofzo :| Ik vind het nogal vervelend. Voel me toch gedwongen zachtjes te doen 's avonds en 's morgens doet zij wel heel zachtjes maar soms word ik toch wakker.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_75463155
Je hebt nooit gevraagd waarom ze dit doet?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75463174
Studentenhuis?
pi_75463236
dat gore vieze kleine kutsletje moet je in d'r bek schijten en dan ducktape over haar mond doen en haar neus lichtjes afwisselend dichtknijpen. Zij zal nu gedwongen zijn jouw schijt op te eten door de reflex die het gebrek aan lucht bij haar teweeg brengt.
pi_75463253
Choo-choo hier kwam de schoonmaakploeg. Reageer dan niet.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75463258
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:18 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn nieuwe huisgenote gaat op de een of andere manier elke avond rond kwart over 9 naar bed, en staat 's morgens om 6 uur op. Is dat normaal ofzo :| Ik vind het nogal vervelend. Voel me toch gedwongen zachtjes te doen 's avonds en 's morgens doet zij wel heel zachtjes maar soms word ik toch wakker.
En jij bent ook een vrouw? Als dat het geval is en je valt op vrouwen, ga een keer mee vroeg onder de wol , mits ze aantrekkelijk is Ben je een man, ga dan een keer mee vroeg onder de wol , mits je niet op mannen valt
yer not one of dem smart felers are ye?
pi_75463297
Dan gaat ze aan de slag met een vibo, duh
pi_75463355
Neuk haar in haar slaap.

mits ze lekker is
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_75463370
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef LudoSanders het volgende:
Choo-choo hier kwam de schoonmaakploeg. Reageer dan niet.
En die reactie boven jou laat je staan?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_75463372
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef Scarface2004 het volgende:
Neuk haar in haar slaap.

mits ze lekker is
Wij helpen je wel beoordelen, picca !
pi_75463395
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

En die reactie boven jou laat je staan?
pi_75463409
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
Je hebt nooit gevraagd waarom ze dit doet?
Dit dus.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_75463425
Misschien is TS ook vrouw?
pi_75463478
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef r3gi3boy het volgende:
dat gore vieze kleine kutsletje moet je in d'r bek schijten en dan ducktape over haar mond doen en haar neus lichtjes afwisselend dichtknijpen. Zij zal nu gedwongen zijn jouw schijt op te eten door de reflex die het gebrek aan lucht bij haar teweeg brengt.
Dat zou ik dus ook doen. En het filmen, leuk voor de ouders, met kerst.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75466438
Dat had mijn vorige huisgenote ook wel eens... Ga daar alleen geen rekening mee houden hoor. Rond 23:00 uur is imo een normale tijd dat het stil hoort te zijn. Voor die tijd zet ik gewoon muziek op of ga in de muur boren oid indien nodig Al is in overleg natuurlijk veel mogelijk, maar dat was hier niet het geval (merkte alleen dat alle lichten ineens uit waren en ze dus kennelijk al ging slapen).
pi_75468090
die slaapt lang zeg! ik zou gewoon m'n ding doen, maar geen wasmachine aanzetten oid. en geluid zo minimaal mogelijk houden. Doe dat een week en vraag of ze er last van heeft.
  donderdag 10 december 2009 @ 00:31:21 #17
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_75468325
Zo pak je die huisgenoot aan!

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')