En jij bent ook een vrouw? Als dat het geval is en je valt op vrouwen, ga een keer mee vroeg onder de wolquote:Op woensdag 9 december 2009 22:18 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn nieuwe huisgenote gaat op de een of andere manier elke avond rond kwart over 9 naar bed, en staat 's morgens om 6 uur op. Is dat normaal ofzo :| Ik vind het nogal vervelend. Voel me toch gedwongen zachtjes te doen 's avonds en 's morgens doet zij wel heel zachtjes maar soms word ik toch wakker.
En die reactie boven jou laat je staan?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef LudoSanders het volgende:
Choo-choo hier kwam de schoonmaakploeg. Reageer dan niet.
Wij helpen je wel beoordelen, piccaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef Scarface2004 het volgende:
Neuk haar in haar slaap.
mits ze lekker is
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En die reactie boven jou laat je staan?![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
Je hebt nooit gevraagd waarom ze dit doet?
Dat zou ik dus ook doen. En het filmen, leuk voor de ouders, met kerst.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef r3gi3boy het volgende:
dat gore vieze kleine kutsletje moet je in d'r bek schijten en dan ducktape over haar mond doen en haar neus lichtjes afwisselend dichtknijpen. Zij zal nu gedwongen zijn jouw schijt op te eten door de reflex die het gebrek aan lucht bij haar teweeg brengt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |