Wat mag er dan niet volgens de W3C Validator?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:22 schreef Semmm het volgende:
Ik heb nu een iframe maar ik werk met xhtml strict, het is een kant en klare shoutbox, is er een manier om het werkend te krijgen met strict? want strict staat 'm niet toe.
You have used the attribute named above in your document, but the document type you are using does not support that attribute for this element. This error is often caused by incorrect use of the "Strict" document type with a document that uses frames (e.g. you must use the "Transitional" document type to get the "target" attribute), or by using vendor proprietary extensions such as "marginheight" (this is usually fixed by using CSS to achieve the desired effect instead).quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef Light het volgende:
[..]
Wat mag er dan niet volgens de W3C Validator?
Een object.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:22 schreef Semmm het volgende:
Ik heb nu een iframe maar ik werk met xhtml strict, het is een kant en klare shoutbox, is er een manier om het werkend te krijgen met strict? want strict staat 'm niet toe.
1 2 3 | Je browser ondersteunt de object-tag niet! </object> |
Dit snap ik even niet,quote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Een object.
Gebruik het zo:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 | <iframe title="semmmm" data-src="http://www4.shoutmix.com/?semmmm" style="visibility:hidden;" width="160" height="400" frameborder="0" scrolling="auto"> <a href="http://www4.shoutmix.com/?semmmm">View shoutbox</a> </iframe> <br /><a href="http://www.shoutmix.com" title="Get your own free shoutbox chat widget at ShoutMix!">ShoutMix chat widget</a><br /> <!-- End ShoutMix --> |
1 2 3 | <a href="http://www4.shoutmix.com/?semmmm">Klik hier om de shoutbox te bekijken.</a> </object> |
Heb het opgelost met dit simpele lijntje dat ik had gevonden :)quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:01 schreef VanderMeulen het volgende:
Met firebug en stylish moet je een heel end komen.
1 |
Beetje een raar lijntje. Eerst verberg je een tablecell, daarna maak je 'm inline (ipv table-cell), wat echter geen effect zal hebben omdat die eerste regel de !important toevoeging heeft en dus de 2e zal overschrijven...quote:Op zondag 27 december 2009 17:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb het opgelost met dit simpele lijntje dat ik had gevonden
[ code verwijderd ]
Maar ik heb firebug en stylish sowieso maar even geinstalleerd, bedankt voor de tip!
Blijf wel een gebitch zeg dat myspaceal die stomme scripten overal vandaan zien te toveren met google aangezien ik ze niet zelf kan verzinnen
Is dat 2e deel dan niet gewoon voor de zekerheid voor andere browsers ofzo? Ik heb geen idee, ben niet zo goed met script enzo. Dit is gewoon gekopieerd van een google-resultaat, en het bleek te werken dus ik vind het wel goedquote:Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Beetje een raar lijntje. Eerst verberg je een tablecell, daarna maak je 'm inline (ipv table-cell), wat echter geen effect zal hebben omdat die eerste regel de !important toevoeging heeft en dus de 2e zal overschrijven...
Je kunt tr:nth-child(odd) en tr:nth-child(even) gebruiken. Werkt alleen niet in alle browsers. Andere optie is tr:nth-of-type(odd) en tr:nth-of-type(even), maar ook dat werkt niet in alle browsers. Nadeel van CSS3.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:10 schreef TwyLight het volgende:
Is het mogelijk om in een table de tr's om en om een andere kleur te geven zonder een aparte class en zonder het in de html te zetten?
zoals dit dus:
[ afbeelding ]
heb het nu wel maar heb nu een aparte klas voor elke row
.tre (even)
.tro (odd)
maar ik heb het op alfabet en als er dan iets tussen moet moet ik álle classes aanpassen zodat het weer klopt
ik gebruik verder geen php, alleen html en css
Met PHP zou het easy-peasy zijn. Array maken, foreach loop, if (i % 2), zo gefixt...quote:Op maandag 11 januari 2010 01:10 schreef TwyLight het volgende:
Is het mogelijk om in een table de tr's om en om een andere kleur te geven zonder een aparte class en zonder het in de html te zetten?
zoals dit dus:
[ afbeelding ]
.tre (even)
.tro (odd)
maar ik heb het op alfabet en als er dan iets tussen moet moet ik álle classes aanpassen zodat het weer klopt
Je kunt denk ik wel uit de voeten met javascript. Door middel van het DOM alle TR's uit de tabel ophalen en dynamisch een CSS-klasse toewijzen aan deze rijen. Op een andere manier zou ik zo 1, 2, 3 ook niets weten.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:10 schreef TwyLight het volgende:
zoals dit dus:
[ afbeelding ]
.tre (even)
.tro (odd)
Ik zou header, content en footer laten floaten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:40 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb mijn header absolute gemaakt, daar onder moet content komen, kan ik die het beste als float zetten? En de footer dan? relative?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |