In boxmeer ja. Bod genoteerd. maar ik wacht nog even af. De rest wil ik ook kwijtquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef Kai77 het volgende:
Nvm, Boxmeer neem ik aan. 125 euro incl. verzending? Alleen de xbox + controller
Als ik alles kwijt zou zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wanneer neem je eigenlijk de beslissing?
Helaas. Als ik al buiten mn dorp kom is het bijna niet verder dan Nijmegen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:33 schreef CaLeX het volgende:
Heb wel intresse, kom je weleens in de buurt van Den Haag?
je hebt PMquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:13 schreef Superhuuper het volgende:
¤130 geboden voor:
Complete Xbox360 met 20gb HDD en HDMI(geleverd 01-06-2008) compleet met doos.
Wireless controller
alle boekjes
ScartBlok (ongebruikt)
Xbox360 AV-kabel incl. optical out
Voor 17.50 inc verzenden in bubeltjes envelop mits de koop doorgaat met Superhuuper.quote:
Veel plezier met jouw nieuwe speeltjequote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef lucardo079 het volgende:
Vanmiddag de verleiding niet kunnen weerstaan en een Elite gekocht incl. HD schermpie.![]()
Lucardo mag je dus doorstrepen.
Ik bood alleen op GTAquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef Wouzer het volgende:
Superhuuper is erover aan het nadenken.
Mocht het niet doorgaan dan:
Losse verkoop:
Xbox + controller + assecoires = 130 euro exc verzenden
Gta4 = 15 euro excl verzenden
gears of war = 10 euro excl verzenden.
Tevens bod genoteerd van Lucardo.
Nick, jij had als 1e interesse geboden.
Mocht Superhuuper niet doorgaan dan heb je de 1e keus om alles voor 150 incl te kopen. Anders gaat alles naar lucardo.
Je had het erover dat een maat van je misschien de Xbox wilde.quote:
genoteerd maar collega neemt alles over voor 125 euro als ik deze in januari nog niet kwijt ben.quote:
Genoteerd. Mocht er de komende dagen geen bod meer komen dan zal ik de knoop eens doorhakken.quote:
Ok, jij veel plezier straks met de nieuwe Xdoosquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:41 schreef Funkdude het volgende:
ik trek m'n bod terug. Koop toch liever een nieuwe denk ik. Succes met de verkoop!
akkoord. Ik zal je ff pm voor de afhandeling.quote:Op zondag 27 december 2009 02:01 schreef SpX het volgende:
Mijn laatste bod voor het hele pakket:145 euro incl.
Reageer je niet op PM's?quote:Op zondag 27 december 2009 11:37 schreef Wouzer het volgende:
[..]
akkoord. Ik zal je ff pm voor de afhandeling.
Ik reageer wel hoor maar ik ben door jou en door Spx via pm benadert. Hij bood me 145 euro.quote:
Ok, toch had je wel een reactie kunnen geven dat je een hoger bod had gehad.quote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Ik reageer wel hoor maar ik ben door jou en door Spx via pm benadert. Hij bood me 145 euro.
Ik zag jullie beide biedingen vanmorgen tegelijk.
Ik ben akkoord gegaan met 145 euro. Spx laat het vanavond weten. Mocht deze deal niet doorgaan dan mag jij het pakket voor 145 incl verzenden overnemen. OK?
En alsnog een pm verzondenquote:Op zondag 27 december 2009 12:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok, toch had je wel een reactie kunnen geven dat je een hoger bod had gehad.
I'll see it trough the fingers
Spx heeft afgehaakt. Voor 145 incl verzenden mag je m hebben. Zal ook ff een pm verzenden.quote:Op zondag 27 december 2009 12:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok, toch had je wel een reactie kunnen geven dat je een hoger bod had gehad.
I'll see it trough the fingers
Okay heb even m'n budget bekeken en t wordt m niet helaas. Is ook net iets te ver om op te halen, maar ik wens je nog succes met de verkoop! Moet wel goedkomen voor rond de 150.quote:
tnx voor jouw bod, maar als ik m niet kwijt ben volgende maand gaat ie naar een collega voor 125incl.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:24 schreef DaMook het volgende:
Voor 125 euro inc verzenden heb je een dealPM me maar
.
Ok 145 incl verzenden.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:04 schreef Wouzer het volgende:
[..]
tnx voor jouw bod, maar als ik m niet kwijt ben volgende maand gaat ie naar een collega voor 125incl.
Oke gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:23 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Gister is het pakket verzonden naar DaMook.
Niet meer te koop dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |