UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
die waren donders gaaf op WOAquote:
quote:
dus jij gaat de playboy kopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef Samzz het volgende:
Weet je wat nu echt een tof wijf is? Patricia Paay. Ik ben wég van dat mens
En ik van jouquote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef Samzz het volgende:
Weet je wat nu echt een tof wijf is? Patricia Paay. Ik ben wég van dat mens
Nee. Ik vind haar gewoon uber tofquote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus jij gaat de playboy kopen?
Doe ff normaal zegquote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En ik van jou, CHECK DIE AVATAR!
sorry can't help it!quote:
makkelijker gezegd dan gedaanquote:
quote:Beste Supporter,
Enkele weken geleden heeft u aangegeven te willen meewerken aan het vervolgonderzoek van FC Twente. Dit onderzoek zal dinsdagavond 15 december plaatsvinden in De Grolsch Veste van 19.00 uur tot circa 21.30 uur en zal bestaan uit een uitgebreide discussie en een stadiontour. Als u geïnteresseerd bent om hier aan deel te nemen, vragen wij u voor vrijdag 12.00 uur a.s. een e-mail met uw naam en telefoonnummer te sturen naar onderstaand emailadres:
r.m.s.woesthuis@student.utwente.nl
In verband met de grote belangstelling voor het vervolgonderzoek, is het mogelijk dat er een loting moet plaatsvinden onder de belangstellenden. U ontvangt voor vrijdag 17.00 uur a.s. bericht van ons of u bent uitgenodigd voor het vervolgonderzoek.
Met vriendelijke groet,
Namens FC Twente
Roy Woesthuis
Communicatiewetenschap, Universiteit Twente
Nu al?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:48 schreef norich het volgende:
Gutenabend
Net met 6 huisgenoten Christmas diner gehad
Jaquote:
FC Twente is geen goed doel. Per definitie niet.quote:
Heraclesquote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
FC Twente is geen goed doel. Per definitie niet.
En ze zijn niet te, juist niet. Die moeten gecombineerd worden met een effen outfit, dan springen ze eruitNet als het zombie paar dat ik in het vorige topic al postte
Niet gezien maar snap hetquote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]En ze zijn niet te, juist niet. Die moeten gecombineerd worden met een effen outfit, dan springen ze eruitNet als het zombie paar dat ik in het vorige topic al postte
Wasquote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef STTSJT het volgende:
Ik neem aan dat er dus voetbal op t v is?
zo iets dachte ik al. Omdat het in eens over voetbal ging :pquote:
Naja, aan de reactie te zien was het Standaard Luik, maar op het scorebord stond 1-1/.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef STTSJT het volgende:
[..]
zo iets dachte ik al. Omdat het in eens over voetbal ging :p
Wie heeft er gewonnen dan?
Gelijk spel dusquote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, aan de reactie te zien was het Standaard Luik, maar op het scorebord stond 1-1/.
Nou ja, wat is spannend? AZ stond de hele tweede helft voor, maar in de 90+5e minuut, vond uitgerekend de keeper van Luik het nodig om toch nog te scoren. Zo werd het dus alsnog 1-1.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Gelijk spel dus
Was het dan nog spannend? (zoals je dus gemerkt hebt heb ik het niet gevolgd)
Okequote:Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou ja, wat is spannend? AZ stond de hele tweede helft voor, maar in de 90+5e minuut, vond uitgerekend de keeper van Luik het nodig om toch nog te scoren. Zo werd het dus alsnog 1-1.
Okee, doe het rustig aanquote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Oke
Bedankt voor de info
Want ik ga nog ff een filmpje kijken Wall E
Spreekje morgen wel weer of heel misschien later vandaag
greetz
Dan heb je de hele wedstrijd eigenlijk gezienquote:Op woensdag 9 december 2009 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
David
nee, ik moest werken. ik heb alleen de laatste goal gezien
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan heb je de hele wedstrijd eigenlijk gezien
Gaat wel ergens overquote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Redbaron het volgende:
duidelijk wel een kut-topic.
Gaat nergens over:)
Check de OP maarquote:Op woensdag 9 december 2009 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maak je punt eens duidelijk dan?
grote jongenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hang hier nog ff een kwartiertje rond zodat jullie me kunnen feliciterenDaarna nog ff tv kiekn.
Gefeliciteerd met je ontslag!!! verjaardag?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hang hier nog ff een kwartiertje rond zodat jullie me kunnen feliciterenDaarna nog ff tv kiekn.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef Redbaron het volgende:Marko, ik zou maar oppassen! Ik zit nie zo ver van je vandaan dus niet zon grote muil!
Wat een kutgrap eigenlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's voor vrouwen die zich vergeten te scheren
Jup, hoorde je vanmiddag geen brulauto aankomen?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zit je in de hortensia nu dan?
Jaquote:
Waar zit je nu dan ergens? In t midden van de straat? aan de kant van de duindoorn ?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, hoorde je vanmiddag geen brulauto aankomen?
Nope, aan de kant van de kamperfoelie gloof ik, net een 70m de straat inquote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan ergens? In t midden van de straat? aan de kant van de duindoorn ?
Fail, wij drinken geen bier maar Grolschquote:Op woensdag 9 december 2009 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb vanavond bier gekocht, zodat ik ook kon zeggen dat ik bier drink
Ik ookquote:Op woensdag 9 december 2009 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Fail, wij drinken geen bier maar Grolsch
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik nam aan dat jullie intelligent genoeg waren.
Jouw Avatar laad zoooooo enorm traag.quote:
Jah kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jouw Avatar laad zoooooo enorm traag.
Laadtquote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jouw Avatar laad zoooooo enorm traag.
quote:
gefeliciteerdquote:
die 19900e postquote:
David is mangs ok net 'n wiefquote:Op woensdag 9 december 2009 23:58 schreef Redbaron het volgende:
is toch duidelijk wat er bedoeld wordt ofniet dan, kan wel vrouw zijn met dat gezeik
Mja, daarom noem ik mezelf lesbischquote:Op donderdag 10 december 2009 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
David is mangs ok net 'n wief
Dat blijktquote:Op donderdag 10 december 2009 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
David is mangs ok net 'n wief
* rulerofdeath laat slagroomtaart staan en drinkt d'r wel ene extraquote:Op donderdag 10 december 2009 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
voor iedereen
lezenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je mee had gelezen, 26.
Teun is volgens mij ouderquote:
Newbies mogen het niet met mij eens zijn, tenzij ze 400 euro storten op mijn rekening.quote:
zo, hij voelt zich ook heel watquote:Op donderdag 10 december 2009 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Newbies mogen het niet met mij eens zijn, tenzij ze 400 euro storten op mijn rekening.
Kende je die regel nog niet?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo, hij voelt zich ook heel wat
Nee, dat heb je niet.quote:geregistreerd op: dinsdag 20 mei 2003 @ 12:33
laatste bezoek: 26 seconden geleden.
aantal posts: 314 (gemiddeld 1 per dag)
Ooh, dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef Redbaron het volgende:
ik ben niet zo'n massa poster als jij.
Daarnaast heb ik nog een leven naast FOK
jawelquote:
Whehehequote:Op donderdag 10 december 2009 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jawel
jij hebt je hier te houden aan mijn regels. Dat is een regel. of kende je die nog niet, newbie?
Ik geef hem dat recht
whaha, ik bepaal, ik bepaal het allemaalquote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
Iemand met (bijna) 20k posts, mag het zelf bepalen
Jij bent een liniaal van de dood, niet van het forumquote:Op donderdag 10 december 2009 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whaha, ik bepaal, ik bepaal het allemaal
ookquote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent een liniaal van de dood, niet van het forum
ik ben altijd liefquote:
Dan zit dit deeltje volquote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef Redbaron het volgende:
Jong en lui, ik gaat weer eens opt hoes an!
Kwartiertje en ik kan weer meespammen!
zie ie in 't café?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef Redbaron het volgende:
Jong en lui, ik gaat weer eens opt hoes an!
Kwartiertje en ik kan weer meespammen!
* rulerofdeath geeft Marko pootjequote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft Marko pootje
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
* MarkoAlmelo geeft Wouter een brokje
scooby snacksquote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
* MarkoAlmelo geeft Wouter een brokje
welke troll?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze zeggen toch altijd: "Don't feed the troll?"
doot henig anquote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah, ik geet weer vedan, ajuus![]()
Heanig anquote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah, ik geet weer vedan, ajuus![]()
* rulerofdeath kijkt in spiegel en ziet een donders gave keerlquote:
niet zo kortaf hequote:
* -_Guitarist_- kijkt gelukkig niet meequote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath kijkt in spiegel en ziet een donders gave keerl
nee, dan zou de spiegel knappenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- kijkt gelukkig niet mee
quote:
Omdat 'ie niet weet wie 'ie meer aandacht moet gevenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dan zou de spiegel knappen
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat 'ie niet weet wie 'ie meer aandacht moet geven
Mirror overheated
Aah johquote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf, het gaat echt nergens meer over hier
no kiddingquote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf, het gaat echt nergens meer over hier
Wat ben jij ineens hatelijk?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Goed zo..ga maar huilie huilie doen!!
Bring it onquote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
NIKS HENRIKE, KERELS ONDER ELKAAR!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens hatelijk?
Lijkt me toch duidelijk?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou je nou van mij, of van die vent uit Almelo?
Niet mogelijk, zulke grammaticale fouten maakt zij niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
henrike zegt:
Marko je bent echt super. Je bent me alles
Marko zegt:
Dankjewel
henrike zegt:
Jou lach, je ogen. echt super lief!
Marko zegt:
Die van jou ook Henrike, jij bent wat ik wil
henrike zegt:
Ik zie je van het weekend weer?
Marko zegt:
Jaaa, blijf je ook overnachten?
henrike zegt:
Tuurlijk schat
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
henrike zegt:
Marko je bent echt super. Je bent me alles
Marko zegt:
Dankjewel
henrike zegt:
Jou lach, je ogen. echt super lief!
Marko zegt:
Die van jou ook Henrike, jij bent wat ik wil
henrike zegt:
Ik zie je van het weekend weer?
Marko zegt:
Jaaa, blijf je ook overnachten?
henrike zegt:
Tuurlijk schat
Preciesquote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet mogelijk, zulke grammaticale fouten maakt zij niet.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Henrike zegt:
Neuken?
Marko zegt:
Ja
Onmogelijk, geen taalgebruik voor Henrike, en ze heeft geen hoofdletter in haar msnnaamquote:Op donderdag 10 december 2009 00:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Henrike zegt:
Neuken?
Marko zegt:
Ja
Nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankje.
Mag ik nu liefde ontvangen van Henrike?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
henrike zegt:
Ik vind jou echt wel leuker dan Marko
[David] zegt:
Snap ik
beetje jammer dat je dan je eigen msn naam niet goed doetquote:Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
henrike zegt:
Ik vind jou echt wel leuker dan Marko
[David] zegt:
Snap ik
't Ging om het ideequote:Op donderdag 10 december 2009 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje jammer dat je dan je eigen msn naam niet goed doet
jaaajaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh, ik zal 'm hier ook even vertellen
Wat is grappiger dan een dode <vul-maar-in>?tering wtf. hoe slecht is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Turn the world into your dance floor.
jah, beetje jammer hequote:
quote:
Ooh, ik heb Grolschquote:Op donderdag 10 december 2009 00:46 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb nog apfelen.maar nu geen zin in
Nee hoor. doe ik alquote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga met de minuut meer van je houden
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga met de minuut meer van je houden
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee hoor. doe ik al![]()
Nee niet van jou!
heb jij al een topic aangemaakt?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij al een topic aangemaakt?
hoe denk je dat tong aan zoveel postst komt?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het openen van een topic, is dat een post?
je 7000e postquote:
Henrikequote:
hmm. op een woensdagavond?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:52 schreef Redbaron het volgende:
ik ben dr weer, mocht nog ff bewijzen dat ik niets gezopen heb
gefeliquote:
IVM voetbal enzo gok ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm. op een woensdagavond?![]()
Dankje, dankjequote:Op donderdag 10 december 2009 00:53 schreef norich het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |