Soooo leuk als je dan leest dat ze gewoon ff vreemd gaat om dat te smeken om niet de mailtjes te lezenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
Hier is het andersom, zij hoort niks van hem
En dus moet je nu heel gauw op zoek naar een cadeauquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:13 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb haar juist gezegd dat ik haar iets moois wilde geven bij thuiskomst.
Welkom in de wondere wereld van de vrouw...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:13 schreef Leonidas82 het volgende:
De hypotheek was iig niet het probleem, het waren hele andere zaken.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van de vrouw...
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:13 schreef Leonidas82 het volgende:
alles is weer goed![]()
Zojuist een 1,5 uur gesprek achter de rug gehad met vriendin. De hypotheek was iig niet het probleem, het waren hele andere zaken.
Ze had het gevoel dat ik allemaal wel best vond in Finland. Ze kreeg geen gevoel dat ik haar echt miste, ik liet dat te weinig merken. Ook vond ze dat ik te weinig zaken (die zij belangrijk vind) aanvoel, maar dat ik te rationeel ben. Daarnaast hadden ze dus sinterklaas gevierd, ze had van iedereen cadeautjes gekregen, behalve van mij. Dat vond de familie vreemd en zij zelf ook. Ik heb haar juist gezegd dat ik haar iets moois wilde geven bij thuiskomst. Daarnaast was ze bang dat we in oude patronen zouden terugvallen als ik weer thuis was. Ook dat hebben we afgestimmerd en afgesproken dat we niet meer in het verleden blijven hangen maar samen een mooie toekomst gaan opbouwen.
Mijn maagkrampen (door stress) zijn nu ook, als sneeuw voor de zon, verdwenen.
Mensen, allemaal bedankt voor jullie steun!!!
Inderdaad..quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef XL het volgende:
[..]
Heeft ze jou dan wel iets gestuurd voor Sinterklaas?
Of moet jij wel aan haar geven, maar zij niet aan jou?
Inderdaad, ik zou dr even bellen om hierover toch een serieus gesprek te voeren!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef XL het volgende:
[..]
dat dan wel ja.. ze heeft jou per post toch ook geen kleinigheidje gestuurd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef XL het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |