Ja. Ik ken serieus geen mensen die zeggen dat ze nooit eens een keer achterlijke ruzies gehad hebben waarbij de emoties hoog opliepen. Als je later van jezelf maar kan toegeven dat het uit de hand liep en je het op fatsoenlijke wijze kan bijleggen. Van koppels die serieus nooit emotioneel worden tijdens een ruzie of conflict heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Hmm zeg ik iets raars als ik zeg dat in een goede relatie geen ruzies met hoog oplopende emoties hoeven voor te komen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ja. Ik ken serieus geen mensen die zeggen dat ze nooit eens een keer achterlijke ruzies gehad hebben waarbij de emoties hoog opliepen. Als je later van jezelf maar kan toegeven dat het uit de hand liep en je het op fatsoenlijke wijze kan bijleggen. Van koppels die serieus nooit emotioneel worden tijdens een ruzie of conflict heb ik nog nooit gehoord.
Sterk, ik doe meequote:
QFTquote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ja. Ik ken serieus geen mensen die zeggen dat ze nooit eens een keer achterlijke ruzies gehad hebben waarbij de emoties hoog opliepen. Als je later van jezelf maar kan toegeven dat het uit de hand liep en je het op fatsoenlijke wijze kan bijleggen. Van koppels die serieus nooit emotioneel worden tijdens een ruzie of conflict heb ik nog nooit gehoord.
Die bestaan ook niet. En als ze wel bestaan, hadden ze niet samen moeten zijn. Als er geen emotie bij zit, is het een knap waardeloze relatiequote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Van koppels die serieus nooit emotioneel worden tijdens een ruzie of conflict heb ik nog nooit gehoord.
Als je in de wet van murphy gelooft heb je gelijk. Maar ja als je hoog oplopende ruzie's hebt betekent het wel dat je elkaar de waarheid durft te vertellen. En dat is toch wel een goed punt in een relatiequote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
helaas kloppen voorgevoelens vaak wel.
Bij mij was dit ook zo![]()
Hoop voor jou dat het toch allemaal minder ernstig is dan het lijkt nu.
we wachten af.
Gast, misschien dat je het zelf nog niet wil zien maar gezien jouw posthistory lijkt de relatie best wel gedoemd te mislukken. Sta je daar wel eens bij stil zelf?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Leonidas82 het volgende:
Dag 4..
Ben benieuwd of ze vandaag online komt of dat ze contact opneemt. Ik ga vandaag sowieso geen contact opnemen. Laat het initiatief nu maar van haar kant afkomen. Ik ben benieuwd.
Vertel eens?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef milana1988 het volgende:
Als je niets meer hoort, is het meestal niet goed. Dat vertel ik je eerlijk uit mijn ervaring.
Ze gaat niet van beide programma's meteen offline zodra ze jou ziet. Haar nu benaderen lijkt me erg onlogisch.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:27 schreef Leonidas82 het volgende:
update
Ik heb het idee dat ze me ontwijkt. Toen ik op msn kwam, sprong zij daarna op offline. Ik ben online op skype, zij komt online en gaat direct weer offline.
Ik denk dat het nu tijd voor actie wordt. haar opbellen en om opheldering vragen?? Wat moet ik in godsnaam doen nu?
Ga een brief schrijven die ze over 1 week ontvangt.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze gaat niet van beide programma's meteen offline zodra ze jou ziet. Haar nu benaderen lijkt me erg onlogisch.
Beste idee uit het hele topicquote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga een brief schrijven die ze over 1 week ontvangt.
een keer smsen dat ze niet zo kinderachtig moet doen en zich als een volwassene moet gedragen en het daarbij gewoon laten?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:27 schreef Leonidas82 het volgende:
update
Ik heb het idee dat ze me ontwijkt. Toen ik op msn kwam, sprong zij daarna op offline. Ik ben online op skype, zij komt online en gaat direct weer offline.
Ik denk dat het nu tijd voor actie wordt. haar opbellen en om opheldering vragen?? Wat moet ik in godsnaam doen nu?
kan ook helemaal fout gaan natuurlijk, zo'n sms te versturen. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef Re het volgende:
[..]
een keer smsen dat ze niet zo kinderachtig moet doen en zich als een volwassene moet gedragen en het daarbij gewoon laten?
kan het nog fouter gaan dan het nu al gaat dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:42 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
kan ook helemaal fout gaan natuurlijk, zo'n sms te versturen. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen!
snel uitmaken voordat zij t doet!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:27 schreef Leonidas82 het volgende:
update
komt een liedje in me opquote:Op donderdag 10 december 2009 20:45 schreef Leonidas82 het volgende:
vriend van me, tipt me zojuist het volgende: als je vanavond nog niks hoort, laat morgen dan een flinke bos bloemen bij haar afleveren zodat ze weet dat ze erg belangrijk is voor je.
Wat vinden jullie daarvan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |