dat was....ooooooooooooh echt hé ik ga het niet vertellen ook dan had je maar op moeten lettenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie was Donny dan? Ik keek alleen de afleveringen, samen met nog een paar diehard kijkers. De COS was stom, de SC roeleerde.
Zeg gewoon.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef Laysa het volgende:
dat was....ooooooooooooh echt hé ik ga het niet vertellen ook dan had je maar op moeten letten
Ik kreeg de N van nichtje omdat ik de tante benquote:Op woensdag 9 december 2009 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Chocolade heb ik ook nog, de letter S van Sjonnie
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kreeg de N van nichtje omdat ik de tante ben
En ik was vanmiddag richting Deventer waar ik morgen pas moet zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kreeg de N van nichtje omdat ik de tante ben
whehehehequote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ik was vanmiddag richting Deventer waar ik morgen pas moet zijn![]()
Komt door die teringfoon, hij geeft de eerstvolgende afspraak weer.
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En anders Navteq welquote:Op woensdag 9 december 2009 19:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
....Nha...weet je idd geval alvast de weg ernaar toe
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
En L&B had gisteren ook wel een aardig verhaal. Die staat in Lelystad voor een ATM tussen een rij mensen en opeens doet een donker gekleurde mevrouw een stap opzij, d'r benen wijt, slipje wat aan de kant en begint te piesen, midden op straat. 't Spetterde alle kanten op zei ze![]()
We zijn bijna een bananenrepubliek
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele Donny-repertoire komt voorbij.
Het zal wel een inside joke zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Laysa het volgende:
Comfortabel met mezelf, shit
Je weet de helft niet
Ik ben blij als ik in de spiegel kijk en mezelf zie
Zo van, je ziet er scherp uit donnie
Geen zorgen aan m'n kop
Bezorg mezelf een kop koffie, schop m'n sloffen uit
Zoek een tof kloffie uit en slof naar buiten
Waar een groep jochies zich uitsloven voor een meisje
Ze zien mij een eentje roept; wat doe je nou tof?
Ik zeg 'm hou vol jonge, je groeit nog wel op
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
ik ben weer moe....dus ik schei dr mee uit
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt lekker gefietst las ik?
Morgen maar weer hè
dat zal ze wel moeten want ze houden van elkaar en gaan trouwenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ben je nu ook al een inburgeringscursus aan het volgen?
Heb je dan een hartslagmeter om?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
en het was nog leuk ook....ik heb deze week elke dag gesport...dus morgen een dagje rust
![]()
Vrijdagochtend weer verder
Ow, je was aan het klieren?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik wel hier blijf maar stop met klieren
Nee is niet meer nodig die blijft op een nette 130 bij zware inspanning....meestal rond de 110/1120quote:Op woensdag 9 december 2009 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dan een hartslagmeter om?
Sodeju, dan heb je een top conditie. Die hartslag, daar zit al tegenaan als ik een peuk aan het draaien benquote:Op woensdag 9 december 2009 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee is niet meer nodig die blijft op een nette 130 bij zware inspanning....meestal rond de 110/1120
Nee, dat kon beterquote:Op woensdag 9 december 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
mwjah....ik ben niet scherp hé.......
Rustig aan, welterusten.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zal ze wel moeten want ze houden van elkaar en gaan trouwen
Dat heb ik ook....mn arts noemt me inmiddels een medisch wondertjequote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sodeju, dan heb je een top conditie. Die hartslag, daar zit al tegenaan als ik een peuk aan het draaien ben
Morgenavond koopavond, dan moet ik al die troep gaan kopenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fluitertje, heb jij ook zo'n kerstboom uit het milieu gerukt en volgehangen met plastic?
Heb of neem jij eigenlijk een boom ,Teun?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fluitertje, heb jij ook zo'n kerstboom uit het milieu gerukt en volgehangen met plastic?
Nee, ik vind het leuk als ik er eentje zie staan, maar ik heb zelf absoluut geen zin om met zo'n ding en die ballen in de weer te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb of neem jij eigenlijk een boom ,Teun?
Wel ff opletten dat je niet onder een vrachtwagen fietst, dat zou vervelend zijn voor een medisch wondertjequote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook....mn arts noemt me inmiddels een medisch wondertje..en ik ben dr rete trots op want ik moet er een hoop voor doen....en daar komt bij dat anderhalf jaar geleden de situatie totaal anders was
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel ff opletten dat je niet onder een vrachtwagen fietst, dat zou vervelend zijn voor een medisch wondertje
Theo Maassen gaat helmaal los op Patries bij DWDDquote:Op woensdag 9 december 2009 19:58 schreef Anniebab het volgende:
Jian zit nu aan de buis gekluisterd, Paay is erop...Schumacher heeft haar aardig verbouwd als je hem zo geloven moet....Ik vraag me af of hij dat wel bekend mag maken over patienten/klanten...
Live fast, die young and leave a good looking corpse?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
.Maar dan ben ik idd geval de aftakeling voor
Zo iets.....das more likely dan dat ik als een oud kadaver de grond in gaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
Live fast, die young and leave a good looking corpse?
Is vast hip ofzo, Theo Maassen staat hij echt voor geen meterquote:Op woensdag 9 december 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind die brillen met die zwarte monturen lelijk. Maar steeds meer mensen dragen die dingen
hij geeft een mening.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
Maassen is dronken,ik vind dit niet leuk....als ik haar was, ging ik weg.
Ik vind hem ook sneu-ig....lekker makkelijk scoren over La paay dr rug...had ie moeten doen bij heintje van daarnetquote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
Hij is in ieder geval niet lekker scherp en gevat, meer dommig bot of zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
Voordat het winterweer vanuit Moskou de tuin binnen komt heb ik alvast de Kerstboomquote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
zei ik ook ooit. en was bijna waarheidquote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo iets.....das more likely dan dat ik als een oud kadaver de grond in ga
hahah ja die lelijke lul is zielig bezig nu...quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind hem ook sneu-ig....lekker makkelijk scoren over La paay dr rug...had ie moeten doen bij heintje van daarnet
Waar ga je versiering kopen, Ikea, Xenos, tuincentra?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgenavond koopavond, dan moet ik al die troep gaan kopen
T is ook eigenlijk de schuld van Matthijs, maar ja zo scoor je natuurlijk wel, iedereen praat erover..quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hij geeft een mening.
vrouwen van 60 in de playboy
ik leef al 4 jaar in geleende tijd.......maar ik hoef ook geen 80 te wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:05 schreef gomi het volgende:
[..]
zei ik ook ooit. en was bijna waarheid
maar ik denk nu dat ik als oud kadaver het crematorium in zal gaan
en daar is t haar toch ook om te doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is ook eigenlijk de schuld van Matthijs, maar ja zo scoor je natuurlijk wel, iedereen praat erover..
Zou jij nooit doen he Teun??quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet lekker scherp en gevat, meer dommig bot of zo.
Dat vind ik bij de meeste mensen, zo'n vette rouwrand om de ogen is niet leukquote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Is vast hip ofzo, Theo Maassen staat hij echt voor geen meter
ouch echt?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik leef al 4 jaar in geleende tijd.......maar ik hoef ook geen 80 te worden
Vast bij Leen Bakkerquote:Op woensdag 9 december 2009 20:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Waar ga je versiering kopen, Ikea, Xenos, tuincentra?
Omdat ie Paay wel mooi vindt?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een vriend van mij is necrofiel, whehe
Zat je niet te kijken? Dat zei Theoquote:
Ze zei dat ze nog nooit geopereerd was aan haar lichaam. Ik vraag mij af waarin dan wel het mes gesneden isquote:Op woensdag 9 december 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
en al heeft ze alles laten verbouwen.
dat ben ik dus nu ook aan het doenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ouch echt?
ik lag voor mijn 20e ff op ic, was daar bijna weg. maar kwam sterker dan ooit terug.
SMS 4030quote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, "Geitenruimen, geitenruimen" die zijn snel
Gemist, vergetenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:58 schreef Anniebab het volgende:
Jian zit nu aan de buis gekluisterd, Paay is erop...Schumacher heeft haar aardig verbouwd als je hem zo geloven moet....Ik vraag me af of hij dat wel bekend mag maken over patienten/klanten...
AAN HAAR LICHAAM!!!!! dr hoofd heeft wel kennisgemaakt met het mesquote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze zei dat ze nog nooit geopereerd was aan haar lichaam. Ik vraag mij af waarin dan wel het mes gesneden is
een operatie is wat anders dan een chirurchse ingreep ( weer zo klotewoord)quote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze zei dat ze nog nooit geopereerd was aan haar lichaam. Ik vraag mij af waarin dan wel het mes gesneden is
Nou ik kan mannen die haar mooi vinden goed begrijpen, ze is altijd al heel knap vind ik, en op deze leeftijd zon lichaam, petje af...quote:
Ha ok, d'r hoofd zit niet aan haar lichaam, ik had het kunnen wetenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
AAN HAAR LICHAAM!!!!! dr hoofd heeft wel kennisgemaakt met het mes
Ow...ik al wat is dat gewauwelquote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zat je niet te kijken? Dat zei Theo
Dan ben je mooi te laat, wedden dat dan opeens alles hangt aan d'r?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Gemist, vergetenKijk straks de herhaling wel
Wat maakt het nou uit hoe oud ze is ????quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hij geeft een mening.
vrouwen van 60 in de playboy
bij mij was t wel een eenmalig iets.dat is dan wel anders idd,quote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat ben ik dus nu ook aan het doen...maar ik blijf wel realistisch...dat van mij was/is niet eenmalig en alleen door heavy medicatie gaat het nu goed....haal je dat weg...dan haal je Laysa binnen een paar maanden weg....maar dat gaan we niet doen hoor
....dus ik ga sowieso voor de 65
Ze benadrukte lichaam, ze heeft wel botox in der lippen en voorhoofd laten spuiten, maar vond t geen succes.En iets met haar kin, maar weet niet precies wat..quote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ik zou t niet kunnen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit hoe oud ze is ????
Babsje, doe mij maar een paar lekkere hangers waar flink aan gezoogd is; pretrimpeltjes rond de ogen en wat zwangerschapsstriemen. Dan heb je in ieder geval iets wat geleefd heeft en dus mooi is omdat "leven" mooi is!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik kan mannen die haar mooi vinden goed begrijpen, ze is altijd al heel knap vind ik, en op deze leeftijd zon lichaam, petje af...
was te puntig en ze heeft lipo aan dr billen en buik laten doen. kleine facelift, oogleden laten liften en rimples laten opvullenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze benadrukte lichaam, ze heeft wel botox in der lippen en voorhoofd laten spuiten, maar vond t geen succes.En iets met haar kin, maar weet niet precies wat..
Ze ziet er toch best goed uit ?? "Ja maar ze is verbouwd " Ja en ?, ik zie bijna nooit echte tieten in de Playboy .......quote:
wij zijn het met elkaar eens Anniequote:Op woensdag 9 december 2009 20:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik kan mannen die haar mooi vinden goed begrijpen, ze is altijd al heel knap vind ik, en op deze leeftijd zon lichaam, petje af...
true, bijna allemaal fake. en ok daar heb ik op zich ook niet altijd moeite mee.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze ziet er toch best goed uit ?? "Ja maar ze is verbouwd " Ja en ?, ik zie bijna nooit echte tieten in de Playboy .......
Ik zou het er serieus niet op kunnen en dat is niet vanwege de leeftijdquote:Op woensdag 9 december 2009 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij zijn het met elkaar eens Annie
Daar kan ik nog niet over meepraten....hahahaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Babsje, doe mij maar een paar lekkere hangers waar flink aan gezoogd is; pretrimpeltjes rond de ogen en wat zwangerschapsstriemen. Dan heb je in ieder geval iets wat geleefd heeft en dus mooi is omdat "leven" mooi is!
Ik zou eerder La Paay doen, als waar jij op heb liggen krouten (nee, geen zorgen, ik vertel het niet )quote:
Of je blijft puur natuur, en da's het mooistquote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef Toverheks het volgende:
als ik geld en vooral het lef had.............
gezicht strak trekken, wale weghalen,lippen opspuiten, tieten erbij, kont laten opspuiten en hup dan mag ik ook in de playboy en o ja mooie extentions laten invlechten voor een weelderig bosje haar.
Jian je hebt helemaal gelijk, je hebt er verstand van jongen..quote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze ziet er toch best goed uit ?? "Ja maar ze is verbouwd " Ja en ?, ik zie bijna nooit echte tieten in de Playboy .......
hehehe, maar dat was anders enzo hequote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou eerder La Paay doen, als waar jij op heb liggen krouten (nee, geen zorgen, ik vertel het niet )
Hèhè, dat bedoel ik dus. Een kleine ingreep zou ik geen bezwaar tegen hebben, maar als de cosmetische toestanden belangrijker worden dat jezelf als mens, dan loop ik er hard aan voorbij.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Of je blijft puur natuur, en da's het mooist
dan blijf ik maar het mooist oke, want ik heb het geld er niet voor.......en ook niet het lef hoor, zie al dat ze met een spuit mijn lippen op gaan spuiten bbrrrr moet er niet aan denken,.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Of je blijft puur natuur, en da's het mooist
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou eerder La Paay doen, als waar jij op heb liggen krouten (nee, geen zorgen, ik vertel het niet )
Nou, eigenlijk zijn jullie het die erover lullen, ik doe gewoon gezellig meequote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef Toverheks het volgende:
over 1 ding zijn we het allemaal eens met Patrica, je blijft over haar lullen, of het nu over haar gestrande huwelijk is, blootfoto`s of de jonge jongentjes waar ze lekker overheen kruipt, ze is spraakmakend.
Als er iemand opgespoten is, is het Schumacher zelf welquote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)school__.html?p=15,1
Ik geloof het niet, dat doet la Paay niet![]()
Al deze ingrepen,,echt niet![]()
Ik wed dat je er ook niet eens aan mag komen, stel je voor dat je het uit z'n vorm raaktquote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Borstvergoting en -verkleining, logische shit.
Of je hebt opeens een stuk rubber aan je tong hangenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wed dat je er ook niet eens aan mag komen, stel je voor dat je het uit z'n vorm raakt
Ja, ik ga dan liever aan m'n schoenzolen knagenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Of je hebt opeens een stuk rubber aan je tong hangen.
Jensen mocht er aanzitten toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wed dat je er ook niet eens aan mag komen, stel je voor dat je het uit z'n vorm raakt
En t gaat ook niet altijd goed hoor, je hoort de raarste dingen over lekkende vullingen en weet ik t allemaal...eng..quote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Of je hebt opeens een stuk rubber aan je tong hangen.
Yeah, sure Fikkiequote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik ga dan liever aan m'n schoenzolen knagen
Preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben je mal mops...tranen zijn voor ooit....nu is het leven.....![]()
Doe maar niet lief!!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik kan morgen ook mijn auto tegen een boom aan parkeren
swastika is meer dan alleen het symbool van nazi dldquote:Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Navond!
Zeg Gert, toen ik laatst met mijn oudste de Wibra bezocht, op zoek naar een kadootje voor zijn lootje zag ik kerstballen. die heb ik ff voor je vastgelegd.![]()
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of is dit de feestelijke uitvoering van een swastika![]()
Ja ok,maar ik wist t niet , maar zo is t , iedereen is maar een mens van een dag.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben je mal mops...tranen zijn voor ooit....nu is het leven.....![]()
Hier staat The Client opquote:Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef Jian het volgende:
mmm Tears of the Sun op rtl 7, goeie film
is de Wibra een duitse keten?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Navond!
Zeg Gert, toen ik laatst met mijn oudste de Wibra bezocht, op zoek naar een kadootje voor zijn lootje zag ik kerstballen. die heb ik ff voor je vastgelegd.![]()
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of is dit de feestelijke uitvoering van een swastika![]()
Ik blijk in Q-Koorts gebied te wonen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, "Geitenruimen, geitenruimen" die zijn snel
I know. Zij hebben het misbruikt, zich toegeeigend. Maar het lijkt me algemeen bekend dat de oudere betekenis daardoor enigzins achterhaald is.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
swastika is meer dan alleen het symbool van nazi dld
ik zou er ook niet rouwig om zijn. maar aan de andere kant goed resultaat nu en dan ff een opleving zodat ze dit weekend weer winnen, zopu van mij ook wel mogen.quote:
Die film waar ik het gister over had met Denzel op 5,had ik al eens gezien maar was weer supergoed...kutafloop, dat wel..quote:
Ik werk in Q-Koorts gebied. En men schijnt het maar niet te willen begrijpen dat die intensieve dierhouderij de pest is voor zowel mens als dier. Alles voor het rendementquote:Op woensdag 9 december 2009 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik blijk in Q-Koorts gebied te wonen.Dus wat mij betreft dood aan alle geiten en schapen
Ik kijk meequote:Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef Jian het volgende:
nee hoor. is t kruis nu toegeeigend door de KKK bv?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
I know. Zij hebben het misbruikt, zich toegeeigend. Maar het lijkt me algemeen bekend dat de oudere betekenis daardoor enigzins achterhaald is.
Al gezien, een zeven krijgt ie van mijquote:Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef Jian het volgende:
Heul veul mensenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
Wie is er nou weer dood ?
AMSTERDAM - Op bedrijven die zijn getroffen door Q-koorts en waar eerder is ingeënt, worden besmette geiten en schapen afgemaakt. Het gaat zowel om drachtige als niet drachtige dieren. Dat hebben de ministers Klink (Volksgezondheid) en Verburg (Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit) bekendgemaakt op een persconferentie.quote:
Toe nou, heel even maar......quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zwarte koffie misschien, Teun...Teun??Wakker worden..
Eeuwenoud gelukssymbool in Azië, staat alleen wel rechtop en veelal met een andere draairichting. Siert nog steeds de borst van veel Boeddha'squote:Op woensdag 9 december 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
nee hoor. is t kruis nu toegeeigend door de KKK bv?
Of staat dat kruis nu voor de moordpartijen tijdens de kruistochten?
ik ben hindoe en in t hindoeisme staat die swastika voor iets heel anders en echt niet dat nazi dld dat zich heeft toegeeigend.
ik drink de laaste maanden alleen nog maar geitenmelk bedenk ik me ineensquote:Op woensdag 9 december 2009 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Op bedrijven die zijn getroffen door Q-koorts en waar eerder is ingeënt, worden besmette geiten en schapen afgemaakt. Het gaat zowel om drachtige als niet drachtige dieren. Dat hebben de ministers Klink (Volksgezondheid) en Verburg (Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit) bekendgemaakt op een persconferentie.
ah k. dat wordt weer een hele hoop dusquote:Op woensdag 9 december 2009 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Op bedrijven die zijn getroffen door Q-koorts en waar eerder is ingeënt, worden besmette geiten en schapen afgemaakt. Het gaat zowel om drachtige als niet drachtige dieren. Dat hebben de ministers Klink (Volksgezondheid) en Verburg (Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit) bekendgemaakt op een persconferentie.
Ga jij maar lekker een powernapje doen hoor....koetsiekoetsie kroelquote:
Dat deed m'n ex ook, uiteindelijk mekkerde ze de hele dagquote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik drink de laaste maanden alleen nog maar geitenmelk bedenk ik me ineens![]()
![]()
Ken hem ook al, best spannend, ik doe een kleine 8. Met die cijfers zit je toch wel mooi effe in de volgende rondequote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al gezien, een zeven krijgt ie van mij
Ik kan me niet herinneren dat ooit gehad te hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik drink de laaste maanden alleen nog maar geitenmelk bedenk ik me ineens![]()
![]()
wel lekkere melk![]()
klopt idd, maar je hebt ze alle kanten opdraaiend in t oostenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Eeuwenoud gelukssymbool in Azië, staat alleen wel rechtop en veelal met een andere draairichting. Siert nog steeds de borst van veel Boeddha's
Muis mag datquote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker een powernapje doen hoor....koetsiekoetsie kroel![]()
En dan komt Muis je lekker instoppen.....lief van dr hé
Nou vooruit, jij je zin, noemen we het een hakenkruis. In de westerse wereld is die associatie gewoon niet zo vreemd, al is die enigzins gekanteld en rechtsdraaiend gemaakt. Enniehoe, ik voel niet echt de drang om zulke ballen op te hangen zelfs al draag ik het boedhisme een warm hart toe.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
nee hoor. is t kruis nu toegeeigend door de KKK bv?
Of staat dat kruis nu voor de moordpartijen tijdens de kruistochten?
ik ben hindoe en in t hindoeisme staat die swastika voor iets heel anders en echt niet dat nazi dld dat zich heeft toegeeigend.
Ik vond bepaalde delen nogal voorspelbaar of zo. Maar hij kijkt verder wel aardig wegquote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken hem ook al, best spannend, ik doe een kleine 8. Met die cijfers zit je toch wel mooi effe in de volgende ronde
Precies, zo ben ik bijvoorbeeld allergisch voor een grote F op een rood wit vlakquote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt idd, maar je hebt ze alle kanten opdraaiend in t oosten
meestal anders idd. maar eens ymbool is een symbool. mensen hangen er zelf een waarde aan imo
Tip van de dag?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja reclame, bij nader inzien ga ik toch maar een gedownloade film kijken.
Joh!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, zo ben ik bijvoorbeeld allergisch voor een grote F op een rood wit vlak
Carriers.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, zo ben ik bijvoorbeeld allergisch voor een grote F op een rood wit vlak
Stond de Sound of Music weer eens op usenetquote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja reclame, bij nader inzien ga ik toch maar een gedownloade film kijken.
hehe, daar heb ik zelf ook wat moeite mee iddquote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Close finish....quote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voorpagina Telegraaf:
Ging Theo te ver?
Aantal stemmen : 980
Ja, laat Patricia met rust : 51%
Nee, Theo heeft gewoon gelijk : 49%
Ging Theo te ver?quote:
wat een drama, en weet je hoeveel van die shit-films over dat onderwerp ze nog kunnen maken in 3 jaar tijdquote:
Rood misschienquote:Op woensdag 9 december 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind die brillen met die zwarte monturen lelijk. Maar steeds meer mensen dragen die dingen
Neem aan dat ze er wel genoeg hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
wat een drama, en weet je hoeveel van die shit-films over dat onderwerp ze nog kunnen maken in 3 jaar tijd
Ik hou wel van vechtvoetbal, een beetje hakken. Maar supporter kun je mij niet noemen. Alleen voor Oranje blijf ik thuis, de rest pak ik hap-snap mee als het uitkomt.quote:
staat toch geen leeftijd bij, kijk naar Patriesquote:Op woensdag 9 december 2009 21:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Was jij dat Soury? Ik had je ouder in gedachte....ha leuk
Ik moet aan een nieuwe bril. En ik ga echt voor het minder trendy ér gedoe. Gewoon ziekenfonds modelletje ofzo.quote:
Nee maar je hebt een beeld bij de mensen hier, en ik had haar ouder in me gedachte. k vind haar juist leuk. Jou zie ik nog steeds als een Keith Richard maar dan wel knapper...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
staat toch geen leeftijd bij, kijk naar Patries
Tjaquote:Op woensdag 9 december 2009 21:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Was jij dat Soury? Ik had je ouder in gedachte....ha leuk
Knapper als Keith, ja wie niet eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee maar je hebt een beeld bij de mensen hier, en ik had haar ouder in me gedachte. k vind haar juist leuk. Jou zie ik nog steeds als een Keith Richard maar dan wel knapper...
Tsja ik had van de week een filmpje van hem op you tube,tsjonge jonge hij is lang niet mooi nee, maar als ie praat, is ie hartstikke verlegen lijkt wel,of hij was wel erg stoned....quote:Op woensdag 9 december 2009 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Knapper als Keith, ja wie niet eigenlijk
oh wat ben je leuk, en dat meen ik had je me heel anders voorgesteld.quote:
regelrecht een man met een driedubbel leven nee dan ook die andere, roon wood zag ik ook foto van de week van, die had zijn 20 jarige russische vriendin in elkaar gemept, echt het zijn toch junks van de eerste orde, al zullen ze leker gitaar kunnen spelen ze leven een junken leven, sex drugs en rock and roll.quote:
Leuk ben ik niet sorry...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat ben je leuk, en dat meen ik had je me heel anders voorgesteld.
Ja hij doet geen botox in ieder geval, maarre hij schijnt heel aardig te zijn, Ron Wood is heel anders....quote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Karakter hè, de littekens van het leven
Is ook een hoop image moet je maar denken, 40 jaar on stage en nu nog doen wat ze doen, lukt je niet als je alleen maar zuipt, rookt en gebruikt. Ik weet nog dat Mick elke ochtend aan het joggen was in het Amsterdamse Bosquote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
regelrecht een man met een driedubbel leven nee dan ook die andere, roon wood zag ik ook foto van de week van, die had zijn 20 jarige russische vriendin in elkaar gemept, echt het zijn toch junks van de eerste orde, al zullen ze leker gitaar kunnen spelen ze leven een junken leven, sex drugs en rock and roll.
Mick dronk vroeger whiskey, maar tegenwoordig vraagt hij alleen nog maar kruidenthee backstage hahaquote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Is ook een hoop image moet je maar denken, 40 jaar on stage en nu nog doen wat ze doen, lukt je niet als je alleen maar zuipt, rookt en gebruikt. Ik weet nog dat Mick elke ochtend aan het joggen was in het Amsterdamse Bos
Mick schijn heel gezond te leven nu......Oeh ik ga Miss you ff draaien ...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Is ook een hoop image moet je maar denken, 40 jaar on stage en nu nog doen wat ze doen, lukt je niet als je alleen maar zuipt, rookt en gebruikt. Ik weet nog dat Mick elke ochtend aan het joggen was in het Amsterdamse Bos
Oe lekkerquote:Op woensdag 9 december 2009 21:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mick schijn heel gezond te leven nu......Oeh ik ga Miss you ff draaien ...
Deze vind ik zo lekker;quote:Op woensdag 9 december 2009 21:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mick schijn heel gezond te leven nu......Oeh ik ga Miss you ff draaien ...
Dies ook lekkerquote:
Jaaahquote:
Haha ja wie kent ze nou eigenlijk niet, bizar toch zo lang meedraaien, en je kent bewust of onbewust toch bijna alle nummers welquote:
het beste album vind ik nog steeds black and blue ( uit mijn blote hoofd) er stond toen een nummer op nummer 1 geloof ik dat vond ik zo gaaf. is het album nu black en blue of black and white, mijn broer heeft al hun albums dus dat kan ik me nog herrineren van vroeger.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
O maar dat is me toch herkenbaar, mijn broer is 6 jaar ouder die heeft me wel wegwijs gemaakt in de muziekquote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Anniebab het volgende:
Ja zoveel hits en zo grenzeloos goed....Me broer kocht alles van ze en ik draaide t...
Die is helemaal goed, hott stuff ,hey negrita, fool to cry noem maar op...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het beste album vind ik nog steeds black and blue ( uit mijn blote hoofd) er stond toen een nummer op nummer 1 geloof ik dat vond ik zo gaaf. is het album nu black en blue of black and white, mijn broer heeft al hun albums dus dat kan ik me nog herrineren van vroeger.
Dat herken ik wel, ik was de jongste en heb heel veel meegekregen van zus en broer.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar dat is me toch herkenbaar, mijn broer is 6 jaar ouder die heeft me wel wegwijs gemaakt in de muziek
Ja dus dat, ik weet nog dat mijn broer ging drummen toen kon ik Sunday Bloody Sunday van U2 niet meer horen haha hij speelde alleen het begin maar was het spuugzatquote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, ik was de jongste en hen heel veel meegekregen van zus en broer.
Pff mijn broer had een gitaar (elekrische) Ik heb hem net niet gewurgd......quote:Op woensdag 9 december 2009 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus dat, ik weet nog dat mijn broer ging drummen toen kon ik Sunday Bloody Sunday van U2 niet meer horen haha hij speelde alleen het begin maar was het spuugzat
Speelde ooit een tijdje in een coverband, alleen maar Stones, Zeppelin, Hendrix etc. Los daarvan is mijn vader een echte fan, dus dan pik je wat opquote:Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die is helemaal goed, hott stuff ,hey negrita, fool to cry noem maar op...
Hahaha, gelukkig ik dacht al dat ik zo'n slecht zusje wasquote:Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff mijn broer had een gitaar (electrishe) Ik heb hem net niet gewurgd......
Zo goed ...... ?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff mijn broer had een gitaar (elekrische) Ik heb hem net niet gewurgd......
quote:
Is goed fijne avondquote:Op woensdag 9 december 2009 21:52 schreef Anniebab het volgende:
hahaha ..maar wel goed dat ze er waren die broers, anders hadden we een hoop goede muziek misschien gemist,ik ga ff voor de tv hoor...![]()
Dat hoort zo... en nu is ie een fijne kerel .. Al zou ik soms hem wel es weer een schop onder de kont willen geven.... Ach Familiequote:Op woensdag 9 december 2009 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig ik dacht al dat ik zo'n slecht zusje was
Ik zou dit echt zo kunnen zeggen over mijn broerquote:Op woensdag 9 december 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoort zo... en nu is ie een fijne kerel .. Al zou ik soms hem wel es weer een schop onder de kont willen geven.... Ach Familie
Tjuuuussssquote:Op woensdag 9 december 2009 21:52 schreef Anniebab het volgende:
hahaha ..maar wel goed dat ze er waren die broers, anders hadden we een hoop goede muziek misschien gemist,ik ga ff voor de tv hoor...![]()
Nee, niks in het italiaansquote:Op woensdag 9 december 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoort zo... en nu is ie een fijne kerel .. Al zou ik soms hem wel es weer een schop onder de kont willen geven.... Ach Familie
Roediequote:Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niks in het italiaansGewoon op zijn hollands dat ik dit een mooi plaatje vind
![]()
http://i47.tinypic.com/2a7j0ao.jpg
Hoi Fok!
Hey Ruud, ik ben het helemaaal met je eensquote:Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niks in het italiaansGewoon op zijn hollands dat ik dit een mooi plaatje vind
![]()
http://i47.tinypic.com/2a7j0ao.jpg
Hoi Fok!
Mijn moeder was/is vooral van de Motown, dus ja ook dat vind ik goed (niet alles)quote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Ik heb geen oudere broer of zus, maar gelukkig hielden mijn ouders van muziek
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
ik heb een oudere broer...en ja soms is ie een eikel maar vooral mn geweldige grote broer
Jemig niks gepest en pesten... Je mist niks hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Ik heb geen oudere broer of zus, maar gelukkig hielden mijn ouders van muziek
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
2 oudere broers, daarom heb ik ook zo'n grote mond
Jou broer is George Clooneyquote:
Ja dat snap ik hahaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat????
jah en het is een zware taak om zn zusje te zijn
Ik heb wel een jonger zusje hoor, dus dat pesten was er genoegquote:Op woensdag 9 december 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig niks gepest en pesten... Je mist niks hoor
Oudere broers die pesten zijn bleghhhhhhhhhquote:Op woensdag 9 december 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel een jonger zusje hoor, dus dat pesten was er genoeg
Laysa Clooney...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat????
jah en het is een zware taak om zn zusje te zijn
Zeg, zij pestte mij hequote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudere broers die pesten zijn bleghhhhhhhhh
Mijn ervaring is, een oudere zus waar ik kleding van stal, oudere broer waar ik altijd ruzie mee had. (Dat kolere jong deed niet aan huishouden). Maar nu zijn het mijn beste maatjes. Kan ook anders weet ik maar ik hou van ze ...quote:
Dat was terecht, ik pest mijn broer nu nog haha, vind hij alleen maar leuk (nu dan vroeger moest ik vaak hard wegrennen)quote:
Nee joh, achteraf ben je ze dankbaar, word je hard vanquote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudere broers die pesten zijn bleghhhhhhhhh
Ja dat is het gekke, toen hij eenmaal op zichzelf ging wonen begonnen we te praten en we weten nu in principe alles van elkaar, het is niet dat we de deur platlopen bij elkaar maar we bellen wel vaak en helpen elkaar door de shit enzo heen, kan hem nog wel eens de kolere slaan hoor maar ik zou niet zonder hem kunnenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, een oudere zus waar ik kleding van stal, oudere broer waar ik altijd ruzie mee had. (Dat kolere jong deed niet aan huishouden). Maar nu zijn het mijn beste maatjes. Kan ook anders weet ik maar ik hou van ze ...
Onterecht, ik was heel liev altijdquote:Op woensdag 9 december 2009 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was terecht, ik pest mijn broer nu nog haha, vind hij alleen maar leuk (nu dan vroeger moest ik vaak hard wegrennen)
Ja ik weet er alles van haha, nu is hij een softie en ik niet meerquote:Op woensdag 9 december 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, achteraf ben je ze dankbaar, word je hard van.
Ghehehe soec6quote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laysa Clooney...Ik ga even goegelen
Maar ik zie nu wel nu ik zelf twee kinderen heb dat de jongste best wel onuitstaanbaar kan zijn, altijd overal bij willen zijn en alles doen wat zijn broer ook doet, en ja die wil ook wel eens alleen spelen dus weer huis vol ruziequote:
Mijn zus is mijn beste vriendin, en mijn broer is de coolste kerel in de wereld. (maar geluukig heeft ie een vrouw) .. Ik zou hem alle hoeken van de keuken laten zienquote:Op woensdag 9 december 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is het gekke, toen hij eenmaal op zichzelf ging wonen begonnen we te praten en we weten nu in principe alles van elkaar, het is niet dat we de deur platlopen bij elkaar maar we bellen wel vaak en helpen elkaar door de shit enzo heen, kan hem nog wel eens de kolere slaan hoor maar ik zou niet zonder hem kunnen
preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet er alles van haha, nu is hij een softie en ik niet meer
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus is mijn beste vriendin, en mijn broer is de coolste kerel in de wereld. (maar geluukig heeft ie een vrouw) .. Ik zou hem alle hoeken van de keuken laten zien
Ik schaam me nergens voor......ik ken geen schroom enzoquote:Op woensdag 9 december 2009 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In vol ornaatDat jij dat durft
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor......ik ken geen schroom enzo
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor......ik ken geen schroom enzo
I rest my casequote:Op woensdag 9 december 2009 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik zie nu wel nu ik zelf twee kinderen heb dat de jongste best wel onuitstaanbaar kan zijn, altijd overal bij willen zijn en alles doen wat zijn broer ook doet, en ja die wil ook wel eens alleen spelen dus weer huis vol ruzie
Linkjequote:Op woensdag 9 december 2009 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In vol ornaatDat jij dat durft
Tis een beetje de ouderweste opvoeding ook !!! Tja een mannetje en kwam overal mee weg. Afwas ?!? opruimen DUH !!! Daar zijn vrouwen toch voorquote:
ja, zegquote:Op woensdag 9 december 2009 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Dat gaat te ver. Privacy en zo,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |