dat was....ooooooooooooh echt hé ik ga het niet vertellen ook dan had je maar op moeten lettenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie was Donny dan? Ik keek alleen de afleveringen, samen met nog een paar diehard kijkers. De COS was stom, de SC roeleerde.
Zeg gewoon.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef Laysa het volgende:
dat was....ooooooooooooh echt hé ik ga het niet vertellen ook dan had je maar op moeten letten
Ik kreeg de N van nichtje omdat ik de tante benquote:Op woensdag 9 december 2009 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Chocolade heb ik ook nog, de letter S van Sjonnie
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kreeg de N van nichtje omdat ik de tante ben
En ik was vanmiddag richting Deventer waar ik morgen pas moet zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kreeg de N van nichtje omdat ik de tante ben
whehehehequote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ik was vanmiddag richting Deventer waar ik morgen pas moet zijn![]()
Komt door die teringfoon, hij geeft de eerstvolgende afspraak weer.
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En anders Navteq welquote:Op woensdag 9 december 2009 19:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
....Nha...weet je idd geval alvast de weg ernaar toe
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
En L&B had gisteren ook wel een aardig verhaal. Die staat in Lelystad voor een ATM tussen een rij mensen en opeens doet een donker gekleurde mevrouw een stap opzij, d'r benen wijt, slipje wat aan de kant en begint te piesen, midden op straat. 't Spetterde alle kanten op zei ze![]()
We zijn bijna een bananenrepubliek
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele Donny-repertoire komt voorbij.
Het zal wel een inside joke zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Laysa het volgende:
Comfortabel met mezelf, shit
Je weet de helft niet
Ik ben blij als ik in de spiegel kijk en mezelf zie
Zo van, je ziet er scherp uit donnie
Geen zorgen aan m'n kop
Bezorg mezelf een kop koffie, schop m'n sloffen uit
Zoek een tof kloffie uit en slof naar buiten
Waar een groep jochies zich uitsloven voor een meisje
Ze zien mij een eentje roept; wat doe je nou tof?
Ik zeg 'm hou vol jonge, je groeit nog wel op
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
ik ben weer moe....dus ik schei dr mee uit
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt lekker gefietst las ik?
Morgen maar weer hè
dat zal ze wel moeten want ze houden van elkaar en gaan trouwenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ben je nu ook al een inburgeringscursus aan het volgen?
Heb je dan een hartslagmeter om?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
en het was nog leuk ook....ik heb deze week elke dag gesport...dus morgen een dagje rust
![]()
Vrijdagochtend weer verder
Ow, je was aan het klieren?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik wel hier blijf maar stop met klieren
Nee is niet meer nodig die blijft op een nette 130 bij zware inspanning....meestal rond de 110/1120quote:Op woensdag 9 december 2009 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dan een hartslagmeter om?
Sodeju, dan heb je een top conditie. Die hartslag, daar zit al tegenaan als ik een peuk aan het draaien benquote:Op woensdag 9 december 2009 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee is niet meer nodig die blijft op een nette 130 bij zware inspanning....meestal rond de 110/1120
Nee, dat kon beterquote:Op woensdag 9 december 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
mwjah....ik ben niet scherp hé.......
Rustig aan, welterusten.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zal ze wel moeten want ze houden van elkaar en gaan trouwen
Dat heb ik ook....mn arts noemt me inmiddels een medisch wondertjequote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sodeju, dan heb je een top conditie. Die hartslag, daar zit al tegenaan als ik een peuk aan het draaien ben
Morgenavond koopavond, dan moet ik al die troep gaan kopenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fluitertje, heb jij ook zo'n kerstboom uit het milieu gerukt en volgehangen met plastic?
Heb of neem jij eigenlijk een boom ,Teun?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fluitertje, heb jij ook zo'n kerstboom uit het milieu gerukt en volgehangen met plastic?
Nee, ik vind het leuk als ik er eentje zie staan, maar ik heb zelf absoluut geen zin om met zo'n ding en die ballen in de weer te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb of neem jij eigenlijk een boom ,Teun?
Wel ff opletten dat je niet onder een vrachtwagen fietst, dat zou vervelend zijn voor een medisch wondertjequote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook....mn arts noemt me inmiddels een medisch wondertje..en ik ben dr rete trots op want ik moet er een hoop voor doen....en daar komt bij dat anderhalf jaar geleden de situatie totaal anders was
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel ff opletten dat je niet onder een vrachtwagen fietst, dat zou vervelend zijn voor een medisch wondertje
Theo Maassen gaat helmaal los op Patries bij DWDDquote:Op woensdag 9 december 2009 19:58 schreef Anniebab het volgende:
Jian zit nu aan de buis gekluisterd, Paay is erop...Schumacher heeft haar aardig verbouwd als je hem zo geloven moet....Ik vraag me af of hij dat wel bekend mag maken over patienten/klanten...
Live fast, die young and leave a good looking corpse?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
.Maar dan ben ik idd geval de aftakeling voor
Zo iets.....das more likely dan dat ik als een oud kadaver de grond in gaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
Live fast, die young and leave a good looking corpse?
Is vast hip ofzo, Theo Maassen staat hij echt voor geen meterquote:Op woensdag 9 december 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind die brillen met die zwarte monturen lelijk. Maar steeds meer mensen dragen die dingen
hij geeft een mening.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
Maassen is dronken,ik vind dit niet leuk....als ik haar was, ging ik weg.
Ik vind hem ook sneu-ig....lekker makkelijk scoren over La paay dr rug...had ie moeten doen bij heintje van daarnetquote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
Hij is in ieder geval niet lekker scherp en gevat, meer dommig bot of zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
Voordat het winterweer vanuit Moskou de tuin binnen komt heb ik alvast de Kerstboomquote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
zei ik ook ooit. en was bijna waarheidquote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo iets.....das more likely dan dat ik als een oud kadaver de grond in ga
hahah ja die lelijke lul is zielig bezig nu...quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind hem ook sneu-ig....lekker makkelijk scoren over La paay dr rug...had ie moeten doen bij heintje van daarnet
Waar ga je versiering kopen, Ikea, Xenos, tuincentra?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgenavond koopavond, dan moet ik al die troep gaan kopen
T is ook eigenlijk de schuld van Matthijs, maar ja zo scoor je natuurlijk wel, iedereen praat erover..quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hij geeft een mening.
vrouwen van 60 in de playboy
ik leef al 4 jaar in geleende tijd.......maar ik hoef ook geen 80 te wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:05 schreef gomi het volgende:
[..]
zei ik ook ooit. en was bijna waarheid
maar ik denk nu dat ik als oud kadaver het crematorium in zal gaan
en daar is t haar toch ook om te doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is ook eigenlijk de schuld van Matthijs, maar ja zo scoor je natuurlijk wel, iedereen praat erover..
Zou jij nooit doen he Teun??quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet lekker scherp en gevat, meer dommig bot of zo.
Dat vind ik bij de meeste mensen, zo'n vette rouwrand om de ogen is niet leukquote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Is vast hip ofzo, Theo Maassen staat hij echt voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |