abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75455679
quote:
'Gerard Joling krijgt half miljoen euro per optreden'

AMSTERDAM - Gefluisterd wordt dat Topper Gerard Joling straks de lieve som van een half miljoen euro per avond verdient.

Dit meldt het weekblad Privé. "In een nachtelijk gesprek met Gerard Joling dat spontaan tot stand kwam nadat zij elkaar in een restaurant troffen, heeft Rene Froger toen het ultieme bod op tafel gelegd en daarmee de Toppers vrijwel zeker van een vroegtijdig einde gered."

'Geer' moet wel afstand doen van zijn deel in de verkoop van cd's en dvd's. "Maar het bedrag is gegarandeerd. Dat betekent dat zelfs wanneer er geen kaartje verkocht zou worden, Gerard recht heeft op minstens twee keer dat bedrag."

Gordon krijgt 'slechts' twee ton per avond. "Maar die is blij dat de toestanden achter de rug zijn en hij weer gewoon deel uitmaakt van de groep die hij heeft helpen groot te maken."
Vervolgens dit soort reacties:
quote:
Ben gelijk geen Fan meer van Joling, en die andere graaiers!!

Ronduit belachelijk. Dat in deze slechte tijden.99% belasting heffen.

Hoeveel moeten de belastingbetalers ophoesten voor het mediacircus in Hilversum. Miljarden? En tussen verdienen,krijgen en graaien zit toch nog wel wat verschil.
Wtf Dit is gewoon vraag en aanbod. Wat maakt mij het nou uit wat Joling krijgt voor een avondje zingen. Hij mag wat mij betreft ook 2 miljoen per avond vangen.

Klacht: Telegraaf-lezers die klagen over het salaris van Joling wat zij op de een of andere manier als belastinggeld zien
pi_75455722
de OP hoefde niet eens ingevuld te worden, de TT 'Telegraaf' is prima voldoende.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75455724
Ben meteen geen fan meer
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_75455736
Ik zie Joling liever een avondje van de pijn schreeuwen.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 9 december 2009 @ 19:06:53 #5
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_75455737
Mensen die denken dat wij belasting betalen aan Joling.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_75455775
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Lakitu het volgende:
die reactie is de mooiste inderdaad.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75455815
Telegraaflezers die niet snappen dat het leeuwendeel van het salaris van Joling door hun soort wordt betaald
Ga weg
pi_75455817
Het valt mij nog mee dat er nog niet over Kamervragen van de PVV in één van die reacties wordt gesproken.
pi_75455842
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:09 schreef Nikmans het volgende:
Telegraaflezers die niet snappen dat het leeuwendeel van het salaris van Joling door hun soort wordt betaald
Kan je dit niet plaatsen op telegraaf.nl
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_75455875
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Kan je dit niet plaatsen op telegraaf.nl
Komt echt niet door de premoderatie heen .
pi_75455914
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:12 schreef zovty het volgende:

[..]

Komt echt niet door de premoderatie heen .
zit dat er op?
  woensdag 9 december 2009 @ 19:13:35 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75455919
quote:
Ben gelijk geen Fan meer van Joling
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 9 december 2009 @ 19:14:06 #13
270206 54cm
Groot, groter, grootst!
pi_75455931
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:09 schreef Nikmans het volgende:
idd
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_75455934
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

zit dat er op?
Yup. Met echte mensen.
pi_75455943
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef zovty het volgende:

[..]

Yup. Met echte mensen.
pi_75455989
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

Kun je nagaan.... reakties als boven is de shit die ze doorlaten he.... moet je je voorstellen wat voor onmogelijke bagger ze afwijzen.
Het lijkt me wel een mooi baantje voor swarmahoer, lekker bijvoorbaat alles al weggooien.
pi_75456063
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef o.us het volgende:
Ik zie Joling liever een avondje van de pijn schreeuwen.
Die jij 'm gaat bezorgen door 'm anaal te vernederen?
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:19:00 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_75456068
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Lakitu het volgende:
Als hij dat al krijgt dan komt dat volgens die mensen schijnbaar niet uit de kaartverkoop, en hij hoeft er ook geen inkomstenbelasting over te betalen. Sad heads.
pi_75456090
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:15 schreef zovty het volgende:

[..]

Kun je nagaan.... reakties als boven is de shit die ze doorlaten he.... moet je je voorstellen wat voor onmogelijke bagger ze afwijzen.
whehe, ik moest lachen.
pi_75456100
Geef eens een link naar dat artikel dan.
Ga weg
pi_75456122
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:20 schreef Nikmans het volgende:
Geef eens een link naar dat artikel dan.
http://www.telegraaf.nl/p(...)per_optreden___.html
pi_75456189
quote:
HAHAHAHAHA meteen de eerste reactie is al raak
quote:
nou van mij krijgt hij nog geen kwartje, weet je waarom! heb ik al aan kok gegeven toen.
WANNEER KRIJGEN WE HET KWARTJE VAN KOK TERUG?

Telegraaf lezers
Ga weg
pi_75456250
Man wat een feest
quote:
Geldt de Balkenendenorm niet voor zangertjes? Als dit bericht echt op waarheid berust dan is het een schaamteloze provocatie ten opzichte van hardwerkende mensen die zo'n bedrag in hun hele werkzame leven niet bij elkaar verdienen.
quote:
dan is de crisis nog niet zo erg. dat is alleen voor jan met de korte achternaam.
quote:
hoezoo graaien vergelijk diteens met een deww. aow. bijstand.als er niemand naar toe gaat stoppen de grote bedragen vanzelf.
Veeg me oohoooop
Ga weg
  woensdag 9 december 2009 @ 19:26:30 #24
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_75456289
quote:
Geldt de Balkenendenorm niet voor zangertjes? Als dit bericht echt op waarheid berust dan is het een schaamteloze provocatie ten opzichte van hardwerkende mensen die zo'n bedrag in hun hele werkzame leven niet bij elkaar verdienen.

Denken deze mensen nou serieuswaar dat niemand ter wereld meer dan Balkenende mag verdienen?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_75456291
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:25 schreef Nikmans het volgende:
Man wat een feest
[..]

[..]

[..]

Veeg me oohoooop

nee maar even serieus, deze reacties maken me zeer droevig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')