Vervolgens dit soort reacties:quote:'Gerard Joling krijgt half miljoen euro per optreden'
AMSTERDAM - Gefluisterd wordt dat Topper Gerard Joling straks de lieve som van een half miljoen euro per avond verdient.
Dit meldt het weekblad Privé. "In een nachtelijk gesprek met Gerard Joling dat spontaan tot stand kwam nadat zij elkaar in een restaurant troffen, heeft Rene Froger toen het ultieme bod op tafel gelegd en daarmee de Toppers vrijwel zeker van een vroegtijdig einde gered."
'Geer' moet wel afstand doen van zijn deel in de verkoop van cd's en dvd's. "Maar het bedrag is gegarandeerd. Dat betekent dat zelfs wanneer er geen kaartje verkocht zou worden, Gerard recht heeft op minstens twee keer dat bedrag."
Gordon krijgt 'slechts' twee ton per avond. "Maar die is blij dat de toestanden achter de rug zijn en hij weer gewoon deel uitmaakt van de groep die hij heeft helpen groot te maken."
Wtfquote:Ben gelijk geen Fan meer van Joling, en die andere graaiers!!
Ronduit belachelijk. Dat in deze slechte tijden.99% belasting heffen.
Hoeveel moeten de belastingbetalers ophoesten voor het mediacircus in Hilversum. Miljarden? En tussen verdienen,krijgen en graaien zit toch nog wel wat verschil.
die reactie is de mooiste inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die denken dat wij belasting betalen aan Joling.![]()
![]()
Kan je dit niet plaatsen op telegraaf.nlquote:Op woensdag 9 december 2009 19:09 schreef Nikmans het volgende:
Telegraaflezers die niet snappen dat het leeuwendeel van het salaris van Joling door hun soort wordt betaald
Komt echt niet door de premoderatie heenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je dit niet plaatsen op telegraaf.nl
zit dat er op?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Komt echt niet door de premoderatie heen.
quote:Ben gelijk geen Fan meer van Joling
iddquote:Op woensdag 9 december 2009 19:09 schreef Nikmans het volgende:
Telegraaflezers die niet snappen dat het leeuwendeel van het salaris van Joling door hun soort wordt betaald
Kun je nagaan.... reakties als boven is de shit die ze doorlaten he.... moet je je voorstellen wat voor onmogelijke bagger ze afwijzen.quote:
Die jij 'm gaat bezorgen door 'm anaal te vernederen?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef o.us het volgende:
Ik zie Joling liever een avondje van de pijn schreeuwen.
Als hij dat al krijgt dan komt dat volgens die mensen schijnbaar niet uit de kaartverkoop, en hij hoeft er ook geen inkomstenbelasting over te betalen. Sad heads.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die denken dat wij belasting betalen aan Joling.![]()
![]()
whehe, ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je nagaan.... reakties als boven is de shit die ze doorlaten he.... moet je je voorstellen wat voor onmogelijke bagger ze afwijzen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)per_optreden___.htmlquote:Op woensdag 9 december 2009 19:20 schreef Nikmans het volgende:
Geef eens een link naar dat artikel dan.
HAHAHAHAHA meteen de eerste reactie is al raakquote:Op woensdag 9 december 2009 19:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)per_optreden___.html
quote:nou van mij krijgt hij nog geen kwartje, weet je waarom! heb ik al aan kok gegeven toen.
quote:Geldt de Balkenendenorm niet voor zangertjes? Als dit bericht echt op waarheid berust dan is het een schaamteloze provocatie ten opzichte van hardwerkende mensen die zo'n bedrag in hun hele werkzame leven niet bij elkaar verdienen.
quote:dan is de crisis nog niet zo erg. dat is alleen voor jan met de korte achternaam.
Veeg me oohoooopquote:hoezoo graaien vergelijk diteens met een deww. aow. bijstand.als er niemand naar toe gaat stoppen de grote bedragen vanzelf.
quote:Geldt de Balkenendenorm niet voor zangertjes? Als dit bericht echt op waarheid berust dan is het een schaamteloze provocatie ten opzichte van hardwerkende mensen die zo'n bedrag in hun hele werkzame leven niet bij elkaar verdienen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:25 schreef Nikmans het volgende:
Man wat een feest
[..]
[..]
[..]
Veeg me oohoooop![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |