Als investment banker wordt Excel ook echt wel je beste vriend - geloof me. Uiteindelijk spendeer je nog steeds 90% van je tijd achter een PC...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Thomasv8 het volgende:
[..]
Och ja dat is waar, maar als je 70 - 80 uur met je werk bezig bent en je houd er écht van lijkt het me geen probleem. Het zal zwaar zijn, maar je zit niet opgesloten met je wiskundige model een X aantal uur per week. Maar sommige mensen zijn liever bezig met modellen en dat moet je natuurlijk ook respecteren, al lijkt het mij niets persoonlijk.
Welke werkzaamheden verricht je dan zo gedurende de dag?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als investment banker wordt Excel ook echt wel je beste vriend - geloof me. Uiteindelijk spendeer je nog steeds 90% van je tijd achter een PC...
Modelleren, presentaties maken en soms wat documentatie checken. Dus 50% Excel, 40% Powerpoint en 10% Word in de praktijk. Plus natuurlijk een hoop research, etc..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef Thomasv8 het volgende:
[..]
Welke werkzaamheden verricht je dan zo gedurende de dag?
Wie gaat de presentaties enzo presenteren? Een associate of een sales team?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:28 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Modelleren, presentaties maken en soms wat documentatie checken. Dus 50% Excel, 40% Powerpoint en 10% Word in de praktijk. Plus natuurlijk een hoop research, etc..
Ligt aan het team, maar de meer senior kerels die op een bepaald project zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef Thomasv8 het volgende:
[..]
Wie gaat de presentaties enzo presenteren? Een associate of een sales team?
CF en IB = hetzelfdequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:34 schreef Thomasv8 het volgende:
OkeeEn als beginner bij CF doe je ongeveer hetzelfde maar dan research en presentaties over start-ups?
Oh, volgens wikipedia nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |